Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Ostrowite oraz z terenu nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrowite
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-14
  • ZamawiającyGMINA OSTROWITE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00047860
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Ostrowite oraz z terenu nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTROWITE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowite

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-402

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632765160

1.5.8.) Numer faksu: 632765160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmostrowite@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowite.samorzady.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Ostrowite oraz z terenu nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bb60a46-839e-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008547/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 ,, Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Ostrowite oraz z terenu nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ostrowite

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ostrowite

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/ostrowite

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału 29 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami rozdziału 29 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OO.ZP.271.4.2022.TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Ostrowite oraz z terenu nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe
2. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie:
1) Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych zgromadzonych
w pojemnikach z budynków mieszkalnych oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wystawianych przed nieruchomość o ile znajdują się one przy drodze publicznej, w wyznaczonych punktach do gromadzenia odpadów komunalnych na terenach zabudowy letniskowej, a także z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w ilości około 947 Mg (na czas trwania umowy).

2) Popiołu i żużlu z nieruchomości zamieszkałych z zadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów, zgromadzonego w pojemnikach wystawianych przed nieruchomość w ilości około 350 Mg (na czas trwania umowy).

3) Segregowanych odpadów komunalnych, w ilości około 226 Mg (na czas trwania
umowy), gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach i wystawianych bezpośrednio przed budynkami mieszkalnymi oraz nieruchomościami, na których znajduje się domek letniskowy i innymi nieruchomościami wykorzystywanymi na cele rekreacyjno-wypoczynkowe o ile znajdują się one przy drodze publicznej, w wyznaczonych punktach do gromadzenia odpadów komunalnych na terenach zabudowy letniskowej, a także w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych- podzielonych na następujące frakcje:
a) papier i tektura,
b) tworzywa sztuczne, metale, odpady wielomateriałowe,
c) szkło i opakowania szklane.

4) Innych odpadów, tj. :
-Bioodpadów, gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach i wystawianych bezpośrednio przed nieruchomością oraz w wyznaczonych punktach przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych na terenach zabudowy letniskowej w ilości około:
300 Mg (na czas trwania umowy)
- odpady wielkogabarytowe zbierane raz w roku z terenów zamieszkiwanych przez stałych mieszkańców Gminy oraz przyjmowane w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w ilości około: 150 Mg (na czas trwania umowy),
- komunalne odpady niebezpieczne: chemikalia, przeterminowane leki, zużyte baterie, zużyte akumulatory inne niż przemysłowe i samochodowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny- zbierane odpowiednio w placówkach szkolnych, w punktach aptecznych oraz w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych -w ilości około: 20,30 Mg (na czas trwania umowy).
- zużyte opony zbierane raz w roku oraz przyjmowane w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych około: 15 Mg (na czas trwania umowy),
-odpady budowlane i rozbiórkowe przyjmowane w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w ilości około: 15 Mg (na czas trwania umowy),
-odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki przyjmowane w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych około: 0,13 Mg (na czas trwania umowy)
Podana ilość odpadów stanowi wielkość orientacyjną i Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej lub większej ilości odpadów.

5) Wszystkie rodzaje odpadów muszą być odbierane w sposób selektywny, tak aby nie mieszać ze sobą poszczególnych frakcji odpadów.


3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SWZ zwany dalej SOPZ.
3.3. Pozostałe wymagania co do przedmiotu zamówienia :
1) Wszystkie pojazdy, którymi Wykonawca będzie świadczył usługę, muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający zapisywanie danych o położeniu pojazdu, miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiających weryfikację tych danych. Dane winny być przechowywane w siedzibie Wykonawcy przez okres 3 lat od dnia ich zapisania.
2) Wykonawca powinien posiadać oprogramowanie oraz odpowiednie licencje umożliwiające odczyt, prezentację i weryfikację przechowywanych danych oraz udostępnić je na każde żądanie Zamawiającego.
3) Załadunek jak i transport odpadów powinien odbywać się za pomocą odpowiedniego sprzętu, który musi być w dyspozycji Wykonawcy. Pojazdy winny być oznakowane w sposób czytelny i widoczny, umożliwiający łatwą identyfikację przedsiębiorcy poprzez umieszczenie na nich nazwy firmy, adresu i numeru telefonu przedsiębiorcy.
4) Utrzymanie standardów sanitarnych oraz standardów ochrony środowiska powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r., w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. z 2013 r., poz. 122), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r., w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi ( Dz. U. z 2009r. Nr 104, poz. 868) i postanowieniami zawartymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ostrowite.

3.4. Wykonawca, zobowiązany jest realizować zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności:
a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.),
b) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(Dz.U. z 2021r., poz. 888) ,
c) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. z 2020 r., poz. 1219 ze zm.) ,
d) rozporządzeniem Ministra środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U. z 2019 r. poz. 819 )
e) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. poz. 122).
f) uchwałę Rady Gminy Ostrowite w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ostrowite,
g) uchwałę Rady Gminy Ostrowite w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu
świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
3.5. Szczegółowy zakres i sposób wykonania usługi, określają:

a. Specyfikacja Warunków Zamówienia,
b. Wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-03-01 do 2023-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena , symbol „C”– 60 %,
2) Termin płatności faktur, symbol „TP”. – 40 %.

17.2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:

1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

Cmin
Pc = ------------------------- x 100 x 60%
Co

Gdzie
Pc – liczba punktów uzyskana w kryterium Cena
Cmin – najniższa całkowita cena brutto zaproponowana przez wykonawcę (spośród wszystkich ofert)
Co - całkowita cena brutto zaproponowana przez ocenianego wykonawcę
Liczba 100 – mnożnik zastosowany w celu uzyskana wyniku w postaci liczb,
60% - procentowe znaczenie kryterium Cena (waga kryterium Cena – 60%)

Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana wykonawcy w kryterium „Cena” wynosi 60.

Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie dla przedmiotowego zamówienia.

2) W ramach kryterium: termin płatności faktur:

Ocena ofert w zakresie kryterium „termin płatności faktur” dotyczy umownego terminu płatności za faktury. Wykonawca winien wpisać termin płatności faktur w formularzu ofertowym. Kryterium „termin płatności faktur” posiada wagę 40%. Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana wykonawcy w kryterium „termin płatności faktur” wynosi 40. Okres termin płatności faktur musi zostać podany w dniach. Minimalny termin płatności faktur wynosi 7 dni, a maksymalny 30 dni. W przypadku podania w formularzu ofertowym okresu terminu płatności faktur krótszego niż 7 dni albo dłuższego niż 30 dni, oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium (termin płatności faktur) otrzyma maksymalną liczbę punktów, czyli 40. Pozostałym wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów, zgodnie z poniższym wzorem:
Pozostałym wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów, zgodnie z poniższym wzorem:
TP
Ptp = ------------------------- x 100 x 40%
TP max

gdzie: Ptp – liczba punktów uzyskana w kryterium termin płatności faktur TP – termin płatności faktur wskazany przez wykonawcę w formularzu ofertowym,
TPmax – najdłuższy okres terminu płatności faktur (spośród wszystkich ofert)
Liczba 100 – mnożnik zastosowany w celu uzyskana wyniku w postaci liczb,
40% - procentowe znaczenie kryterium termin płatności faktur

Maksymalnie w tym kryterium wykonawca może otrzymać 40 pkt.

Uwaga: przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100,00 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ustawy prawo zamówień publicznych, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
2) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:

1) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r, poz. 779 ze zm.) w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem lub wpis do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, dalej BDO ,
1) wpis do rejestru działalności regulowanej, tj.: wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z przepisami wynikającymi
z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r., poz. 888)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu

4) zdolności technicznej lub zawodowej;

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje specjalistycznymi jednostkami transportowymi z zainstalowanymi nadajnikami GPS umożliwiającymi śledzenie trasy pojazdu wraz z programem do odczytu danych w tym:

1) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych,
2) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
3) co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów umożliwiającym odbieranie odpadów z nieruchomości trudnodostępnych (drogi gruntowe, wąskie, przebiegające przez teren zadrzewiony, leśny). oraz dysponuje
4) bazą magazynowo – transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granic gminy Ostrowite

6.2. W celu potwierdzenia warunku, o którym mowa w art. 94 ustawy Pzp. Wykonawca przedłoży:
a) decyzję w sprawie przyznania statusu wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
b) dokument lub oświadczenie potwierdzające procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94 Ustawy, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
6.3. Wykonawca może w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
6.4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie
przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

a) w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
2) dokumenty potwierdzające posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej,
3) dokumenty potwierdzające posiadanie zezwolenia lub wpis do BDO (bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami.


b) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami -wykaz pojazdów, którymi Wykonawca będzie dysponował na czas realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122) – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.

8.7. W przypadku składania oferty wspólnej, ww. dokument składają Wykonawcy łącznie.

8.8. W celu potwierdzenia warunku, o którym mowa w art. 94 ustawy pzp. Wykonawca składa :

a) decyzję w sprawie przyznania statusu wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
b) dokument lub oświadczenie potwierdzające procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94 Ustawy, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076, 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy, należącego do tej samej grupy kapitałowej.
(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

13.1. Kompletna oferta składana samodzielnie przez Wykonawcę powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru - zał. nr 1 do SWZ);
2) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy – (wg wzoru – zał. nr 2 do SWZ);
3) oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy – (wg wzoru – zał. nr 3 do SWZ);
4) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postepowaniu – zał. nr 4a do SWZ
5) zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 4b do SWZ);
6) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
7) Odpis lub informacja z KRS lub z CEiDG, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest uprawomocniona do jego reprezentowania;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

12.7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
1) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby zobowiązywać wszystkich Wykonawców występujących wspólnie - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
W związku z powyższym do oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego powinien wynikać zakres umocowania.
3) w miejscu na wpisanie Wykonawcy należy wpisać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia warunków umowy mogą być dokonywane za zgodą umawiających się stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, o ile nie będzie to sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy zawartej w trybie przepisów Prawa zamówień publicznych w następujących przypadkach:
1) w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie ulega odpowiednio zmianie, tak aby dotychczasowe wynagrodzenie netto należne Wykonawcy nie uległo zmianie,
2) w zakresie sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia odbierania i zagospodarowania odpadów w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełnienia świadczenia,
3) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
4) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych.
5) dokonania zmiany częstotliwości i miejsca odbioru odpadów komunalnych określonych w harmonogramie odbioru odpadów komunalnych jeżeli jest to uzasadnione usprawnieniem wykonywanej usługi
6) konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia ze względu na zmianę ilości, częstotliwości lub miejsc odbioru odpadów komunalnych:
a) zwiększenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić wyłącznie o kwotę nie większą niż wartość wzrostu wysokości kosztów świadczenia usług udokumentowanych przez Wykonawcę wskutek zmiany ilości, częstotliwości lub miejsc odbioru odpadów komunalnych,
b) zmniejszenie kwoty należnej Wykonawcy może nastąpić wskutek zmniejszenia ilości, częstotliwości lub miejsc odbioru odpadów.
7) konieczność zmiany wynagrodzenia na skutek zmiany cen na odpady zmieszane dokonane przez Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ostrowite

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-14 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI