Modernizacja infrastruktury drogowej na terenieGminy Ostrowite – Polski Ład

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenieGminy Ostrowite – Polski Ład
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrowite
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-09
  • ZamawiającyGMINA OSTROWITE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00035640
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenieGminy Ostrowite – Polski Ład

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTROWITE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowite

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-402

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632765160

1.5.8.) Numer faksu: 632765160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmostrowite@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowite.samorzady.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej na terenieGminy Ostrowite – Polski Ład

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cca46fd-7e79-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008547/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Ostrowite - Polski Ład -

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ostrowite

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ostrowite

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/ostrowite

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z częścią XIII SWZ niniejszego postępowania

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z częścią XIII SWZ niniejszego postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OO.ZP.271.3.2022.TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji dróg Gminy Ostrowite
Wszystkie prace wykonywane będą w istniejących granicach pasa drogowego dróg Gminy Ostrowite, zgodnie z przedstawionym harmonogramem robót uwzględniającym zakres robót do wykonania w 2022r oraz 2023r, zasadami wiedzy techniczno-budowlanej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przedmiarach robót, opisem technicznym dróg, planem sytuacyjnym dróg, przekrojem normalnym każdej drogi gminnej. Wykonawca zobowiązany jest podczas prac do prawidłowego oznakowania robót budowlanych oraz zabezpieczenia organizacji ruchu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy.
3. Etap 1 obejmuje następujący zakres prac :
1. Przebudowa drogi gminnej G 163P w miejscowości Kosewo;
2. Modernizacja drogi gminnej Nr G1005P polegającej na remoncie nawierzchni jezdni w m. Ostrowite dz. 69, 244, Jarotki dz. 44
3. Modernizacja drogi gminnej G1009P polegającej na remoncie nawierzchni jezdni w m. Siernicze Małe dz. 184, 226
4. Modernizacja drogi gminnej polegającej na remoncie nawierzchni jezdni w m. Kąpiel dz. 32/1, 29/2, 28/2, 32/3
5. Modernizacja drogi gminnej G103P, G1001P polegającej na remoncie nawierzchni jezdni w m. Naprusewo dz. 166, 131, 132, 225
6. Modernizacja drogi gminnej G1021, G1020P polegającej na remoncie nawierzchni jezdni w m. Sienno dz. 91/3, 73/1,34
7. Modernizacja drogi gminnej G103P polegającej na remoncie nawierzchni jezdni w m. Naprusewo dz. 166,
8. Modernizacja drogi gminnej polegającej na remoncie nawierzchni jezdni w m. Tomaszewo dz. 174/2, 173
9. Modernizacja drogi gminnej polegającej na remoncie nawierzchni jezdni w m. Wiktorowo obręb Tomaszewo dz. 11
10. Modernizacja drogi gminnej G1002P polegającej na remoncie nawierzchni jezdni w m. Tomiszewo dz. 24, Naprusewo dz.157,
11. Modernizacja drogi gminnej G1013P polegającej na remoncie nawierzchni jezdni w m. Jarotki dz. 104,
12. Modernizacja drogi gminnej G1018P polegającej na remoncie nawierzchni jezdni w m. Giewartów dz. 93/2, Mieczownica dz. 28, 43, 90/3, 117/3,
13. Modernizacja drogi gminnej G46P polegającej na remoncie nawierzchni jezdni w m. Stara Olszyna dz. 142,
14. Modernizacja drogi gminnej polegającej na remoncie nawierzchni jezdni w m. Kania dz. 175
15. Modernizacja drogi gminnej polegającej na remoncie nawierzchni jezdni ul Słoneczna w m. Ostrowite część dz. 143/1
16. Modernizacja drogi gminnej G1004P polegającej na remoncie nawierzchni jezdni Siernicze Wielkie dz. część 50/3, 14, Skrzynka dz. część 190, 76
4. Etap 2 – obejmuje następujący zakres prac :
1. Modernizacja drogi gminnej G30P, G1032P polegającej na remoncie nawierzchni jezdni w m. Izdebno dz. 42, 62, Przecław dz. 17, Jarotki dz. 224/2, 224/1.
2. Modernizacja drogi gminnej G1020, G123P polegającej na remoncie nawierzchni jezdni w m. Giewartów dz. 41, Giewartów Holendry dz. 101, 102, 67, Sienno dz. 21/1
3. Modernizacja drogi gminnej polegającej na remoncie nawierzchni jezdni w m. Ostrowite dz. 143/1, Jarotki dz.36/1,36/2,182/1,182/2
4. Modernizacja drogi gminnej polegającej na remoncie nawierzchni jezdni w m. Tomaszewo dz. 93/2 , 150/12
5. Modernizacja drogi gminnej G1017P,G58P,G1025P,G1022P polegającej na remoncie nawierzchni jezdni w m. Tomaszewo dz. 174/2, 205/2, Przecław dz.62, Kąpiel dz. 90, 153, 227
6. Modernizacja drogi gminnej G1002P, G122P polegającej na remoncie nawierzchni jezdni Kosewo dz. 53, Tomiszewo dz. 24, 41/5, 60/38
7. Modernizacja drogi gminnej G1011P polegającej na remoncie nawierzchni jezdni m. Siernicze Wielkie dz. 50/3
8. Modernizacja drogi gminnej G11P polegającej na remoncie nawierzchni jezdni w m. Ostrowite dz. 161
9. Modernizacja drogi gminnej G1036P polegającej na remoncie nawierzchni jezdni w m. Lucynowo obręb Szyszłowo dz. 367, 332, 351, 394/5.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:

L.p. Opis kryterium ceny Znaczenie w %
1. Cena (koszt) 60%
2. Długość okresu gwarancji jakości 40%
Razem 100%
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.

CENA – 60%
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:

Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%
Cena oferty badanej

Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
Długość okresu gwarancji jakości – 40%
Kryterium„ Długość okresu gwarancji jakości-G” liczona w okresach miesięcznych: W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0)punktów.
W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 48 miesięcy, Wykonawca otrzyma czterdzieści(40) punktów.
W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 48 miesięcy wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
G o
G = x 40pkt
G max.

gdzie:
G - wartość́ punktowa, którą należy wyznaczyć́,
Gmax.- najdłuższy oferowany okres gwarancji
Go - okres gwarancji podany w badanej ofercie
Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość́ okresu gwarancji jakości, w przedziale od 36 miesięcy do 48 miesięcy, za którą przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium „Długość okresu gwarancji jakości”. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 36 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertę odrzuci.. Wykonawca może zaproponować́ długość́ okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 48 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń́ wartość́ 48 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość́ okresu gwarancji jakości”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 36 do 48 miesięcy).
Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:

O = C + G
gdzie:
O- łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
G- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji jakości”.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt 1.

2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
3. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a.1. minimum 2 roboty w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi lub innych ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą i wartości nie niższej niż 500.000,00 złotych brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto) każda
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych
robót tj. minimum 2 roboty w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi lub innych ciągów
komunikacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania
i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ wraz z dowodami dot. robót wskazanych w wykazie robót, potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, a wartość 1 roboty będzie wynosiła nie mniej niż 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych)
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, wymagane zawodowe doświadczenie powinien mieć co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną, tj.: warunek ten ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia. Doświadczenia w/w podmiotów nie sumuje się.
b) Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujących się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:
b. 1) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2021.2351) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r.
w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
(Dz.U. z 2019 r. poz. 831)
c) Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U.2021.2351) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U.2021.1646).
d) Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2021.275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ,
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ wraz z dowodami dotyczących robót wskazanych w wykazie robót budowlanych, potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z załącznikiem do SWZ.
4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z paragrafem 14 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-09 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ostrowite

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-09 13:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Ofertę składa się na formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
a) oświadczenie, o którym mowa w Części VI pkt.1) SWZ,
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy),
c) oświadczenie, o którym mowa w Części VI pkt 2) SWZ (dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie),
d) oświadczenie, o którym mowa w Części VI pkt 3) SWZ (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby),
e) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14.02.1991r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
2. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pracę przy posadzkach - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję pracownika do pracy przy posadzkach - Zacieraka z doświadczeniem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI