Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Sławno w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 28 lutego 2022 r. W podziale na trzy części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁAWNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
1.5.2.) Miejscowość: Sławno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-332
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 755 18 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugslawno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslawno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Sławno w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 28 lutego 2022 r. W podziale na trzy części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54cd41bb-9085-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004112/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Sławno w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 28 lutego 2022 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.bip.ugslawno.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania ofertylub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w regulaminie korzystania zminiPortalu.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w regulaminieminiPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tegoregulaminu.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanychformularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art.125ust.1 pzp,podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innychinformacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje siędatę ich przekazania na ePUAP.W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niżoferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwemdedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal(Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie możebyć szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniemZamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą pocztyelektronicznej, email: sekretariat@ugslawno.plDokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów luboświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacjijako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń zapomocą poczty elektronicznej, na adres email: sekretariat@ugslawno.plSposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznychkopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi wrozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w innysposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WójtGminy Sławno z siedzibą w Sławnie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31, 26-332 Sławno, tel. 44/ 75518 50; • W sprawach związanych z danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem ochronydanych poprzez adres e-mail: iod@ugslawno.pl• Dane Wykonawcy będą przetwarzane w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wynikających przepisów prawa:-ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - rozporządzenia Ministra Rozwojuz dnia 29 czerwca 2020 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający odwykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - ustawa o narodowym zasobie archiwalnym iarchiwach ( Dz. U. 2020 r. poz. 164 ze zm.)• Dane pozyskane w związku z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom iosobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest touzasadnione ochroną prywatności. • Dane Wykonawcy będą przechowywane przez okres 5 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.• Obowiązek podania przez Wykonawcę danychosobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówieńpublicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych•Wykonawca ma prawo do: - prawo dostępu do danych osobowych; - prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych *; - prawo do usunięcia danych osobowych , w sytuacji, gdyprzetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisuprawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej - ograniczenia przetwarzania danych osobowychprzy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa **; - prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OśiP271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomościzamieszkałych oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innenieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe;Odbiór izagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnychzwanego (PSZOK) oraz z punktów wyznaczonych w aptece, szkołach i urzędzie gminy ;Szczegółowy opis stanowi zał. nr 1 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynku UrzęduGminy.Szczegółowy opis stanowi zał. nr 1 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia: Zagospodarowanie dostarczonych własnym transportemniesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 pochodzących zinnych obiektów będących własnością Gminy Sławno.Szczegółowy opis stanowi zał. nr 1 SWZ