Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Dostawa pomp infuzyjnych objętościowych
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoKraków
WojewództwoMałopolskie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-04-07
ZamawiającyNarodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej –Curie –Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Krakowie
Data publikacji ogłoszenia2021-03-29
Numer ogłoszenia2021/BZP 00024540
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024540 z dnia 2021-03-29
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawa pomp infuzyjnych objętościowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej –Curie –Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288366
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte są w pkt. 14 treści SWZ oraz w pkt. 18 treści SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami pkt. 29 treści SWZ - klauzula informacyjna RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami pkt. 29 treści SWZ - klauzula informacyjna RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271-14/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 22 szt. pomp infuzyjnych objętościowych - zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, które będzie polegało na realizacji dostaw maksymalnie 8 (słownie : ośmiu) sztuk wyrobów, będących przedmiotem zamówienia podstawowego i określonych w załącznikach nr 1 i 2 do SWZ.2. Maksymalna wartość zamówienia realizowanego przez Zamawiającego w ramach prawa opcji nie przekroczy ośmiokrotności ceny jednostkowej wyrobów zaoferowanych przez Wykonawcę w ramach zamówienia podstawowego.3. Zamawiający jest uprawniony do korzystania z prawa opcji wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej ilości wyrobów, określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu lub do upływu terminu, w którym Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w punkcie 4.4. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w terminie do dnia 31 grudnia 2021 r., po zakończeniu pierwotnego terminu realizacji zamówienia, określonego w załączniku nr 2 do SWZ.5. Zamawiający zastrzega, iż ceny jednostkowe wyrobów nabywanych przez Zamawiającego w ramach prawa opcji nie mogą być wyższe od cen jednostkowych wyrobów zaoferowanych przez Wykonawcę w ramach zamówienia podstawowego.6. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na zasadach określonych w załączniku nr 4 do SWZ (Wzór umowy).7. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia, w tym roszczenie o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowane zamówienie w ramach prawa opcji.8. Wykonanie prawa opcji następuje na podstawie zawiadomienia Zamawiającego w formie pisemnej. Wykonanie prawa opcji nie stanowi zmiany umowy o zamówienie publiczne i nie wymaga dla swej ważności sporządzenia aneksu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony przez Zamawiającego w pkt. 22 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczno-użytkowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 2 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie producenta potwierdzające, że zestawy infuzyjne do pomp spełniają wymagania systemu zamkniętego (wg definicji NIOSH)*;2) Oświadczenie producenta potwierdzające, że zestawy infuzyjne posiadają filtr zapobiegający przedostawaniu się powietrza poniżej komory kroplowej**.*W przypadku gdy Wykonawca wpisał „TAK” w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia (Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych) w pozycji nr 8.**W przypadku gdy Wykonawca wpisał „TAK” w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia (Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych) w pozycji nr 10.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami pkt 13 treści SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
Lokalizacja zleceniamałopolskie
Data dodania20-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza.
Zainteresowanych proszę o kontakt.