Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sitno

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sitno
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSitno
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Sitno
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-20
  • Numer ogłoszenia612168-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 612168-N-2020 z dnia 2020-11-20 r.

Gmina Sitno: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sitno
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sitno, krajowy numer identyfikacyjny 95036857500000, ul. Sitno  73 , 22-424  Sitno, woj. brak, państwo Polska, tel. 84 6113940, e-mail ugsitno@sitno.gmina.pl, faks 84 6112302.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.sitno.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być złożona przez wykonawcę, pod rygorem nieważności, wyłącznie w formie pisemnej - pocztą, przez kuriera, osobiście do siedziby Zamawiającego
Adres:
Urząd Gminy w Sitnie, Sitno 73, 22-424 Sitno – sekretariat, do dnia 30.11.2020 r. do godz. 11:00

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sitno
Numer referencyjny: B.271.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie wskazanych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli, współwłaścicieli i użytkowników nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych / szkoły, remizy OSP, domy ludowe i KGW /na terenie gminy Sitno oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w Sitnie – dz. Nr ewid. 463/1. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport, odzyski, unieszkodliwianie odpadów w instalacjach regionalnych. Pojemniki i worki w ustalonym dniu odbioru odpadów komunalnych właściciele nieruchomości będą wystawiać zgodnie z Uchwałą Nr XXIII/151/2020 Rady Gminy Sitno z dnia 29 września 2020 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów oraz zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu. 1) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, w tym:• papier , metale, tworzywa sztuczne, szkło, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, popiół, bioodpady, odpady niebezpieczne, przeterminowane leki i chemikalia, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, szczególności igieł i strzykawek, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe, tekstylia i odzież, odpady zielone, zmieszane odpady komunalne i pozostałości z segregacji odpadów. 2) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania od właścicieli, współwłaścicieli i użytkowników nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych powyższych frakcji odpadów komunalnych z częstotliwością:• odpady komunalne zmieszane i bioodpady - co dwa tygodnie w okresie od kwietnia do października i raz na miesiąc w okresie od listopada do marca,• zbierane selektywnie: metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe – raz na miesiąc,• zbierane selektywnie: odpady ze szkła i opakowań szklanych, papieru –raz na kwartał• pozostałe zbierane selektywnie /w tym popiołu – od października do kwietnia/ z PSZOK-u -w terminie 3 dni po zgłoszeniu przez Zamawiającego ( śr. raz na miesiąc). 3) Zbiórka odpadów zielonych odbywać się będzie w PSZOK-u. Obszar Gminy Sitno wynosi 112 km², w skład Gminy Sitno wchodzi 18 miejscowości - 21sołectw tj.- Boży Dar, Czołki, Cześniki, Cześniki – Kolonia, Cześniki - Kol. Górna, Horyszów Polski, Horyszów - -Stara Kolonia, Horyszów – Nowa Kolonia, Wólka Horyszowska, Jarosławiec, Janówka, Karp, Kornelówka, Kornelówka – Kolonia, Rozdoły, Stanisławka, Sitno, Kolonia Sitno, Stabrów, Jarosławiec – Górny, Jarosławiec – Dolny. Gminę Sitno zamieszkuje 6748 osób ( stan na dzień 30.10.2020 r.). Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, z których będą odbierane odpady komunalne wynosi 1779. W trakcie trwania zamówienia przewiduje się wzrost/zmniejszenie liczby gospodarstw domowych oraz liczby mieszkańców do 5 %. Powyższe dane posłużą wykonawcy do przygotowania odpowiedniej ilości pojemnikówi worków na odpady komunalne oraz comiesięcznego rozliczania się z Zamawiającym za wykonaną usługę w oparciu o ceny jednostkowe przedstawione w ofercie. Szczegółowy wykaz nieruchomości objętych zamówieniem Wykonawca otrzyma po zawarciu umowy.Zamawiający informuje, że w 2019 roku z terenu gminy Sitno zostały odebrane następujące ilości odpadów:• niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 519,90 Mg• opakowania ze szkła – 98,09 Mg• opakowania z tworzyw sztucznych – 63,62 Mg• opakowania z papieru – 6,05 Mg• odpady wielkogabarytowe - 3,46 Mg• inne odpady nie ulegające biodegradacji, w tym z kosza – 26,52Mg• zużyte opony - 21,27 MgWykonawca zobowiązany jest na czas trwania umowy w ramach systemu odbiorui zagospodarowania odpadów do nieodpłatnego wyposażenia nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych najpóźniej do 1 stycznia 2021 roku w:• pojemniki na odpady zmieszane w ilości 1507 szt. o pojemności 120 l oraz o pojemności 240 l w ilości 272 szt. / wykonawca zobowiązany jest do wymiany na własny koszt pojemników uszkodzonych w trakcie ich opróżniania przez pracowników Wykonawcy/.• worki na odpady zbierane w sposób selektywny o pojemności 120 l o ujednoliconych kolorach: - zielony – z napisem „SZKŁO” do zbierania szkła i opakowań szklanych - 1szt.- niebieski – z napisem „PAPIER” do zbierania papieru - 1szt.- żółty – z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” do zbierania metali, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych - 3szt.- brązowy – z napisem „BIO” do zbierania odpadów zielonych i odpadów ulegających biodegradacji - 1szt.Worki muszą być wykonane z folii o grubości zapewniającej wytrzymałość worków przy całkowitym napełnieniu odpowiednimi odpadami i przenoszeniu ich na terenie nieruchomości. Dodatkowo Wykonawca dostarczy do Urzędu Gminy Sitno workiw ilości 300 szt. dla każdego rodzaju w celu rozdysponowania mieszkańcom w przypadku wytworzenia większej ilości odpadów (w przypadku wykorzystania zdeponowanych worków Wykonawca na wezwanie Zamawiającego uzupełni wg zapotrzebowania worki zdeponowane w Urzędzie Gminy).Wykonawca, w terminie do 1 stycznia 2021 roku, wyposaży PSZOK na zasadzie użyczenia, na okres realizacji zamówienia w pojemniki, kontenery na selektywnie zbierane odpady w ilości po 1 szt. na poszczególne odpady( pojemność do uzgodnienia) każdy dla odpadów: • papier , • metale, • tworzywa sztuczne, • szkło, • odpady opakowaniowe wielomateriałowe, • popiół, • odpady niebezpieczne, • przeterminowane leki i chemikalia, • odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, szczególności igieł i strzykawek,• zużyte baterie i akumulatory, • zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, • meble i inne odpady wielkogabarytowe, • zużyte opony,• odpady budowlane i rozbiórkowe,• tekstylia i odzież, • zmieszane odpady komunalne i pozostałości z segregacji odpadów. Odpady te gromadzone w PSZOK-u odbierane będą w terminie 3 dni po zgłoszeniu przez Zamawiającego ( śr. raz na miesiąc).Wykonawca, w terminie do 1 maja 2021 roku wyposaży, na zasadzie użyczenia na okres realizacji zamówienia, PSZOK w 2 pojemniki (np. KP-7) na odpady zielone. Odpady te odbierane będą z częstotliwością zależną od potrzeb, po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, jeżeli Wykonawca będzie je sortował, do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) odpowiedniej dla gminy Sitno określonej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego, a gdy taka instalacja nie będzie mogła przyjmować odpadów – to do odpowiedniej instalacji zastępczej. Wyznaczony RIPOK dla gminy Sitno to Regionalny Zakład Zagospodarowania Odpadów w Dębowcu. Odebrane selektywnie odpady Wykonawca będzie zobowiązany do odpowiedniego - ze względu na rodzaj odpadu - przetworzenia we własnym zakresie jeśli jest uprawniony do takiego przetwarzania, lub do przekazania podmiotowi uprawnionemu do przetwarzania danego rodzaju odpadów. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawiania wykazu nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z których odebrano odpady. Wykonawca będzie przedstawiał sprawozdanie z realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Termin realizacji zamówienia od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9
90513100-7
90533000-2
90514000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Sitno, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U z 2020 r. poz. 1439).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -Warunek zostanie spełniony, jeżeli: - Wykonawca wykaże że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł. (słownie: sto tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę usług w zakresie odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych z okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń wykonywanych obecnie przez okres co najmniej jednego roku jedno zadanie polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z jednolitego terenu (miasta, gminy) na którym zamieszkuje co najmniej 6000 osób lub odbiór co najmniej 500 Mg łącznej masy odpadów zmieszanych i odbieranych selektywnie. Wykaz powinien zawierać informacje o: rodzaju wykonywanej usługi, ilości odebranych i zagospodarowanych odpadów, obsługiwanym terenie i liczbie mieszkańców, ilości odebranych odpadów, dacie wykonania/wykonywania usługi, potwierdzających należyte wykonanie usługi (nazwa, adres, telefon). Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami: - baza magazynowo-transportowa usytuowana w gminie Sitno lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Sitno, na terenie do którego posiada tytuł prawny, - posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - wykaże, że posiada bazę magazynowo-transportowa spełniającą wymogi opisane w SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.sitno.bip.net.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Termin płatności faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-30, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy 22,5 kWp - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy 22,5 kWp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI