Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Oborniki ul. 11 Listopada, ul. Staszica na odcinku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Oborniki ul. 11 Listopada, ul. Staszica na odcinku od wiaduktu do ronda z ul. Polną (I, II, III etap) oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Uścikowo (obszar objęty aglomeracją).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOborniki
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2020-12-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-20
  • Numer ogłoszenia613091-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 613091-N-2020 z dnia 2020-11-20 r.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach sp. z o. o.: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Oborniki ul. 11 Listopada, ul. Staszica na odcinku od wiaduktu do ronda z ul. Polną (I, II, III etap) oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Uścikowo (obszar objęty aglomeracją).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Niniejsze zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską – Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny 63021851800000, ul. ul. Staszica  , 64-600  Oborniki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 961 502, e-mail sekretariat@pwik-oborniki.pl, faks 612 961 502.
Adres strony internetowej (URL): http://www.pwik-oborniki.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.pwik-oborniki.pl/fundusz_spojnosci/2014-2020/zamowienia-publiczne html http://bip.pwik-oborniki.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.pwik-oborniki.pl/fundusz_spojnosci/2014-2020/zamowienia-publiczne html http://bip.pwik-oborniki.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach Sp. z o.o. ul. Staszica 41A, 64-600 Oborniki

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Oborniki ul. 11 Listopada, ul. Staszica na odcinku od wiaduktu do ronda z ul. Polną (I, II, III etap) oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Uścikowo (obszar objęty aglomeracją).
Numer referencyjny: PN.16.2020.JRP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
nie dotyczy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Nazwa przedmiotu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Oborniki ul. 11 Listopada, ul. Staszica na odcinku od wiaduktu do ronda z ul. Polną (I, II, III etap) oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Uścikowo (obszar objęty aglomeracją).Zamówienie zostało podzielone na dwie części: _____________________________________________________________________________________Część 1: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Oborniki ul. 11 Listopada, ul. Staszica na odcinku od wiaduktu do ronda z ul. Polną (I, II, III etap):Zadanie obejmuję budowę:Projektowana budowa kanalizacji sanitarnej obejmuje III etapy (podział z uwagi na zlewnie):Etap I: • Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości łącznej: 0,94 km • Przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości łącznej: 0,31 km• Sieci kanalizacji tłocznej o długości łącznej: 1,20 km• Tłocznie sieciowe: 3szt.• Przepompownie przydomowe: 1szt.Etap II: • Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości łącznej: 0,31 km • Przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości łącznej: 0,07 km• Sieci kanalizacji tłocznej o długości łącznej: 0,47 km• Tłocznie sieciowa: 1 szt.Etap III: • Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości łącznej: 0,25 km • Przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości łącznej: 0,01 km• Sieci kanalizacji tłocznej o długości łącznej: 0,02 km• Tłocznie sieciowe: 1 szt.OGÓŁEM:• Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości łącznej ok.: 1,5 km • Przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości łącznej ok.: 0,39 km• Sieci kanalizacji tłocznej o długości łącznej ok.: 1,69 km• Tłocznie sieciowe: 5 szt.• Przepompownie przydomowe: 1szt.Budowa prowadzona jest na terenach kolejowych, terenach kolejowych - obszary zamknięte, w pasach drogowych dróg krajowych, powiatowych i gminnych oraz na terenach prywatnych. Na terenach kolejowych zaprojektowano ogółem ok. 930 mb sieci kanalizacji sanitarnej. Przejścia poprzeczne sieci kanalizacji sanitarnej pod drogą krajową i powiatową wykonać metodami bezwykopowymi. Na sieci zaprojektowano studnie betonowe z zabezpieczeniami antykorozyjnymi a na zakończeniach przyłączy DN160 - studzienki tworzywowe. Zakres obejmuje odtworzenia nawierzchni do stanu pierwotnego lub zgodnie z decyzjami zarządców dróg. Wszystkie szafy sterownicze tłoczni sieciowych należy wyposażyć w sterowniki swobodnie programowalne PLC, dotykowe panele operatorskie oraz moduły komunikacyjne GSM do przesyłu danych z funkcją obsługi zdarzeniowej. Obiekty tłoczni należy wpiąć i skonfigurować z istniejącym monitoringiem na oczyszczalni w Obornikach poprzez prywatny APN - kartę SIM dostarcza Zamawiający. Wykonawca przed rozpoczęciem robót winien uzyskać m.in. zgody na prowadzenie robót budowlanych na terenach kolejowych i pokryć wynikające z tego tytułu koszty.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych._____________________________________________________________________________________Część 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Uścikowo (obszar objęty aglomeracją):Projektowana budowa kanalizacji sanitarnej obejmuje:• Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości łącznej: ok. 1,9 km w tym ok. 0,6 km metodą bezwykopową wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 187 (w pasie drogowym).• Przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości łącznej ok.: 0,27 km• Sieci kanalizacji tłocznej o długości łącznej ok.: 0,91 m• Przepompownia / tłocznia sieciowa – 1 szt.• Studnie betonowe z armaturą odpowietrzającą i czyszczącą – 2 kpl.Budowa prowadzona jest w pasach drogowych dróg wojewódzkich i gminnych oraz na terenach prywatnych. Przejścia poprzeczne oraz wzdłużne sieci kanalizacji sanitarnej w pasie drogi wojewódzkiej wykonać metodami bezwykopowymi. Na sieci zaprojektowano studnie betonowe z zabezpieczeniami antykorozyjnymi a na zakończeniach przyłączy DN160 - studzienki tworzywowe. Zakres obejmuje odtworzenia nawierzchni do stanu pierwotnego lub zgodnie z decyzjami zarządców dróg. Szafę sterowniczą tłoczni ścieków należy wyposażyć w sterownik swobodnie programowalny PLC, dotykowy panel operatorski oraz moduł komunikacyjny GSM do przesyłu danych z funkcją obsługi zdarzeniowej. Obiekt tłoczni należy wpiąć i skonfigurować z istniejącym monitoringiem na oczyszczalni w Obornikach poprzez prywatny APN - kartę SIM dostarcza Zamawiający. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
7
6

II.9) Informacje dodatkowe: Niniejsze zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską – Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia sektorowego nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z powyższym oraz na podstawie Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach i w trybie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 w zw. z art. 39-46 ustawy Pzp.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli wykaże, że w odniesieniu do:Część 1: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Oborniki ul. 11 Listopada, ul. Staszica na odcinku od wiaduktu do ronda z ul. Polną (I, II, III etap):- wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem były roboty budowlane obejmujące budowę (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) sieci kanalizacji sanitarnej, o wartości co najmniej 2 mln. złotych brutto.Część 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Uścikowo (obszar objęty aglomeracją):- wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem były roboty budowlane obejmujące budowę (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) sieci kanalizacji sanitarnej, o wartości co najmniej 1,5 mln. złotych brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym ustępie.Uwzględniając dyspozycję art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, zamawiający nie dokona wezwania do złożenia ww. dokumentu lecz samodzielnie go pozyska z ogólnie dostępnych baz danych tj. możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - o Krajowym Rejestrze Sądowym) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów dotyczących czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 IDW).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty:1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW).2) Załącznik do oferty (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A IDW).3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą.4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).5) (jeżeli dotyczy) Dokument wykazujący równoważność złożonej oferty tj. produktu lub procesu równoważnego zaoferowanego przez wykonawcę w ofercie, ze wykazaniem danych technicznych dotyczących wszystkich parametrów i właściwości wymaganych przez zamawiającego dla danego produktu równoważnego (opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych).2. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert):1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium:Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości:Część 1: 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).Część 2: 60 000,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).2. Forma wadium:1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c) gwarancjach bankowych;d) gwarancjach ubezpieczeniowych;e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).2) W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:a) oznaczenie beneficjenta gwarancji (zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,c) kwotę gwarancji/poręczenia,d) termin ważności gwarancji/poręczenia,e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.3) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi.3. Termin i miejsce wniesienia wadium:1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.2) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je przelewem na konto zamawiającego wskazane w Dziale II ust. 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty (bez łączenia z ofertą w sposób trwały) lub dostarczyć do siedziby zamawiającego.4. Zwrot wadium:1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6.2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.5. Ponowne wniesienie wadium:Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.6. Utrata wadium:1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Poza przypadkami umożliwiającymi zmianę Umowy, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się wprowadzenie istotnych zmian treści Umowy za zgodą Zamawiającego w przypadkach przewidzianych w Umowie. 2. Zmiany przewidziane w Umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zgodnie z Prawem obowiązującym w Rzeczpospolitej Polskiej, w szczególności zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza zmiany dotyczące: 1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu Robót, 2) zmiany typu lub producenta materiałów budowlanych, urządzeń lub wyposażenia, 3) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części Robót, 4) przedłużenie Czasu na Wykonanie, 5) zmiany Zatwierdzonej Kwoty Kontraktowej (w tym kwoty i stawki podatku VAT). 4. Jeżeli zmiana Umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny (zatwierdzony przez organ architektoniczno-budowlany – jeżeli wymagają tego przepisy prawa budowlanego) zawierający opis proponowanych zmian i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 5. Zmiany Umowy mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą i są ich uzasadnieniem niżej wymienione okoliczności: 1) zmniejszenia zakresu robót objętych Umową zgodnie z klauzulą 12.3, 2) obniżenie kosztu wykonania Robót (wynagrodzenia Wykonawcy) lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 3) poprawa wartości lub podniesienie sprawności ukończonych Robót, 4) wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym zmiany stawek podatku VAT - w okresie obowiązywania niniejszej Umowy, 5) podniesienie wydajności materiałów / urządzeń, 6) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania Robót, 7) usprawnienia lub podniesienie walorów zdrowotnych i bezpieczeństwa w trakcie użytkowania obiektu, 8) opóźnienia / utrudnienia / zawieszenia Robót lub zmiany powstałe w wyniku:  przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, organu administracji publicznej, innego wykonawcy zatrudnionego na terenie placu budowy, właścicieli lub zarządców sieci infrastruktury technicznej, których działania są niezbędne do wykonania przedmiotu umowy,  konieczności uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć i działań powiązanych z Umową,  wystąpienia warunków pogodowych, gruntowych, geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie Umowy na przewidzianych w niej warunkach lub uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z przyjętą technologią,  realizacji robót powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania robót i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji Umowy zamówień dodatkowych,  konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,  działania Siły Wyższej mające bezpośredni wpływ na wykonanie Robót,  wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia lub ukończenia Robót zgodnie z Umową. 6. Zakazuje się zmiany umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 7. Każda zmiana Umowy, wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-08, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Oborniki ul. 11 Listopada, ul. Staszica na odcinku od wiaduktu do ronda z ul. Polną (I, II, III etap)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuję budowę:Projektowana budowa kanalizacji sanitarnej obejmuje III etapy (podział z uwagi na zlewnie):Etap I: • Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości łącznej: 0,94 km • Przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości łącznej: 0,31 km• Sieci kanalizacji tłocznej o długości łącznej: 1,20 km• Tłocznie sieciowe: 3szt.• Przepompownie przydomowe: 1szt.Etap II: • Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości łącznej: 0,31 km • Przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości łącznej: 0,07 km• Sieci kanalizacji tłocznej o długości łącznej: 0,47 km• Tłocznie sieciowa: 1 szt.Etap III: • Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości łącznej: 0,25 km • Przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości łącznej: 0,01 km• Sieci kanalizacji tłocznej o długości łącznej: 0,02 km• Tłocznie sieciowe: 1 szt.OGÓŁEM:• Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości łącznej ok.: 1,5 km • Przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości łącznej ok.: 0,39 km• Sieci kanalizacji tłocznej o długości łącznej ok.: 1,69 km• Tłocznie sieciowe: 5 szt.• Przepompownie przydomowe: 1szt.Budowa prowadzona jest na terenach kolejowych, terenach kolejowych - obszary zamknięte, w pasach drogowych dróg krajowych, powiatowych i gminnych oraz na terenach prywatnych. Na terenach kolejowych zaprojektowano ogółem ok. 930 mb sieci kanalizacji sanitarnej. Przejścia poprzeczne sieci kanalizacji sanitarnej pod drogą krajową i powiatową wykonać metodami bezwykopowymi. Na sieci zaprojektowano studnie betonowe z zabezpieczeniami antykorozyjnymi a na zakończeniach przyłączy DN160 - studzienki tworzywowe. Zakres obejmuje odtworzenia nawierzchni do stanu pierwotnego lub zgodnie z decyzjami zarządców dróg. Wszystkie szafy sterownicze tłoczni sieciowych należy wyposażyć w sterowniki swobodnie programowalne PLC, dotykowe panele operatorskie oraz moduły komunikacyjne GSM do przesyłu danych z funkcją obsługi zdarzeniowej. Obiekty tłoczni należy wpiąć i skonfigurować z istniejącym monitoringiem na oczyszczalni w Obornikach poprzez prywatny APN - kartę SIM dostarcza Zamawiający. Wykonawca przed rozpoczęciem robót winien uzyskać m.in. zgody na prowadzenie robót budowlanych na terenach kolejowych i pokryć wynikające z tego tytułu koszty.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45112400-9, 45111291-4, 45112350-3, 45232410-9, 45232423-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 7
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Uścikowo (obszar objęty aglomeracją)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Projektowana budowa kanalizacji sanitarnej obejmuje:• Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości łącznej: ok. 1,9 km w tym ok. 0,6 km metodą bezwykopową wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 187 (w pasie drogowym).• Przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości łącznej ok.: 0,27 km• Sieci kanalizacji tłocznej o długości łącznej ok.: 0,91 m• Przepompownia / tłocznia sieciowa – 1 szt.• Studnie betonowe z armaturą odpowietrzającą i czyszczącą – 2 kpl.Budowa prowadzona jest w pasach drogowych dróg wojewódzkich i gminnych oraz na terenach prywatnych. Przejścia poprzeczne oraz wzdłużne sieci kanalizacji sanitarnej w pasie drogi wojewódzkiej wykonać metodami bezwykopowymi. Na sieci zaprojektowano studnie betonowe z zabezpieczeniami antykorozyjnymi a na zakończeniach przyłączy DN160 - studzienki tworzywowe. Zakres obejmuje odtworzenia nawierzchni do stanu pierwotnego lub zgodnie z decyzjami zarządców dróg. Szafę sterowniczą tłoczni ścieków należy wyposażyć w sterownik swobodnie programowalny PLC, dotykowy panel operatorski oraz moduł komunikacyjny GSM do przesyłu danych z funkcją obsługi zdarzeniowej. Obiekt tłoczni należy wpiąć i skonfigurować z istniejącym monitoringiem na oczyszczalni w Obornikach poprzez prywatny APN - kartę SIM dostarcza Zamawiający. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111200-0, 45200000-9, 45230000-8, 45231300-8, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI