Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Włoszakowice oraz (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłoszakowice
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-26
  • ZamawiającyGMINA WŁOSZAKOWICE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00057688
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Włoszakowice oraz (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WŁOSZAKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Kurpińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Włoszakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-140

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wloszakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Włoszakowice oraz (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07889c06-b7e1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocąśrodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tymwszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formieelektronicznej za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowiceInformacje owymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej: a) W procesie składania oferty, w tym dokumentów składanych wraz z ofertą naPlatformie, kwalifikowany podpis elektroniczny/ podpis zaufany/ podpis osobisty Wykonawca możezłożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowanaprzez dostawcę Platformy) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku drugimFormularza składania oferty (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania).b) Podpisykwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musząspełniać„Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej iusług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE)nr910/2014- od 1 lipca 2016 roku”. t.j. wyrażonego przy użyciu wyrazów, cyfr lub innych znakówpisarskich, które można odczytać i powielić.3) W przypadku wykorzystania formatu podpisuXAdESzewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, podpisywanychplików zdanymi oraz plików XAdES.4) Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacjistanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. ozwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649), jeżeli wykonawca,wraz zprzekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, żezastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na Platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicęprzedsiębiorstwa.5) Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływemterminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofaniaoferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej podadresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 6) Każdy z wykonawców może złożyć jednąofertę w danej części zamówienia. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycjewariantowe będzie podlegać odrzuceniu.7) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oznaczato, że oferta, oświadczenia oraz każdy dokument złożony wraz z ofertą sporządzony w języku obcymwinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. Dodatkowe zalecenia dlaWykonawcyprzygotowującego ofertę:• Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodnez „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszeniajednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych RamInteroperacyjności,minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji wpostaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”. Zamawiającyrekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na.pdf9)Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać zapośrednictwem Platformy.Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze dozamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłoczniepotwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej Więcej informacji dot. komunikacjielektronicznej między Zamawiającym, a Wykonawcą opisane jest w rozdziale III pkt 1 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono wrozdziale I pkt 16 SWZ i w załączniku nr 7 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono wrozdziale I pkt 16 SWZ i w załączniku nr 7 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usługi odbioru i transportu oraz zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Włoszakowice oraz zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w okresie od 1 czerwca 2021r. do 30 czerwca 2021r. Zgodnie z warunkami zamówienia określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do:1) systematycznego opróżniania pojemników na odpady komunalne i odbierania odpadów komunalnych w ramach zbiórek, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, od wszystkich właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Włoszakowice, na których zamieszkują mieszkańcy. Ustala się następującą częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z terenów nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, bezpośrednio z nieruchomości:a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – w przypadku budynków mieszkalnych jednorodzinnych raz na dwa tygodnie, a w przypadku budynków wielolokalowych raz na tydzień,b) papier, w tym tektura, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury; szkło bezbarwne, w tym odpady opakowaniowe ze szkła bezbarwnego; szkło kolorowe, w tym odpady opakowaniowe ze szkła kolorowego; metale, w tym odpady opakowaniowe z metali; tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych; opakowaniowe wielomateriałowe – nie rzadziej niż raz w miesiącu,c) bioodpady – w przypadku budynków mieszkalnych jednorodzinnych nie rządniej niż raz na dwa tygodnie, w przypadku budynków wielolokalowych nie rzadziej niż raz na tydzień.2) utworzenia na terenie Gminy Włoszakowice do dnia 10 czerwca 2021r. Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) otwartego co najmniej 1 raz w tygodniu przez co najmniej 6 godzin dziennie.3) transportu i zagospodarowania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w instalacjach komunalnych wynikających z wojewódzkich planów gospodarki odpadami,4) transportu i zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych w instalacjach komunalnych albo instalacjach odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 779 ze zm.).5) składania w terminie przewidzianym przepisami prawa sprawozdań, o których mowa w art. 9n i 9na ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 888).

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-01 do 2021-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Cena - 60%, Częstotliwość Otwarcia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) - 40%. 1) Kryterium „Cena” – wskaźnik C, ranga – 60%.Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%gdzie:C m – najniższa cena oferty, C b – cena oferty badanej 2) Kryterium „Częstotliwość otwarcia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)” – wskaźnik S, ranga – 40%.W przedmiotowym kryterium oceniana będzie częstotliwość otwarcia punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK). Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z największą liczbą dni otwarcia Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) przez co najmniej 6 godzin dziennie. Zamawiający przyjmuje następujący sposób obliczania:- otwarcie PSZOK 6 dni w tygodniu – 40 pkt,- otwarcie PSZOK 5 dni w tygodniu – 30 pkt,- otwarcie PSZOK 4 dni w tygodniu – 20 pkt,- otwarcie PSZOK 3 dni w tygodniu – 10 pkt,- otwarcie PSZOK 2 dni w tygodniu – 5 pkt,- otwarcie PSZOK 1 dzień w tygodniu – 0 pkt.2. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:Lp = C + Sgdzie:Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,S – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Częstotliwość otwarcia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)”.Uwaga:Brak wskazania w ofercie częstotliwości otwarcia PSZOK spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość otwarcia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli posiada: a) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) w zakresie transportu odpadów;b) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 888) prowadzonego przez Gminę Włoszakowice.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:a) posiada bazę magazynowo - transportową, o jakiej mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122) oraz dysponuje lub będzie dysponował wyposażeniem umożliwiającym odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w ilości: 1) co najmniej 2 pojazdów z zabudową typu śmieciarka, przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,2) co najmniej 2 pojazdów z zabudową skrzyniową, przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,3) co najmniej 1 pojazdu specjalistycznego przeznaczonego do zbiórki odpadów komunalnych, w tym odpadów ulegających biodegradacji – zabudowa typu śmieciarka, 4) co najmniej 1 pojazdu do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej,5) co najmniej 1 pojazdu lekkiego umożliwiającego wjazd na nieutwardzone drogi, o masie całkowitej do 6 ton,-wszystkie pojazdy winny być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,-minimum 2 pojazdy spośród wskazanych powinny posiadać normę emisji spalin minimum EURO III oraz minimum 2 pojazdy normę emisji spalin minimum EURO IV,- wszystkie pojazdy i urządzenia muszą być sprawne, pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne, aktualne dowody rejestracyjne i ubezpieczenie OC.b) będzie dysponował na czas realizacji zadania bazą magazynowo – transportową, monitorowaną, dozorowaną, oświetloną, utwardzoną, z miejscem do parkowania pojazdów:-usytuowaną w Gminie Włoszakowice, z której terenu odbiera te odpady lub w odległości nie większej niż 60 km od jej granicy,- usytuowaną na terenie, do którego posiada tytuł prawny,- wyposażoną w miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu,- wyposażoną w miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych,-wyposażoną w legalizowaną samochodową wagę najazdową, w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów,- wyposażoną w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób,- na terenie której znajduje się punkt konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do ich mycia i dezynfekcji lub przedstawi Zamawiającemu umowę, że usługi te będą zlecane podmiotom zewnętrznym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: 1) potwierdzenia wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779), potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie transportu określonego w Rozdziale II podrozdziale 7 ust. 1 pkt 2 lit. a) SWZ.W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z Wykonawców składających ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych zezwoleniem. 2) potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (t. j. Dz. U. z 2021r., poz. 888) określonego w Rozdziale II podrozdziale 7 ust. 1 pkt 2 lit. b) SWZ.3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ – na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale II podrozdziale 7 ust. 1 pkt 4 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.c) Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w ww. a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik lub pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżelidotyczy), 4) potwierdzenie wniesienia wadium, 5) Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy), 6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) 7) Wykaz instalacji, 8) formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 24.06.2021 r.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 39 8661 0009 2001 0000 1209 0006. z dopiskiem: Wadium na: „Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Włoszakowice oraz zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w okresie od 1 czerwca 2021 r. do 30 czerwca 2021 r.”Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być nazwa i adres zamawiającego.- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 12:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) obejmują następujące rodzaje czynności: • kierowanie pojazdami transportującymi odpady,• załadunek odpadów,• logistyka transportu, reklamacje i sprawozdawczość. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy oraz w Rozdziale II – Wymagania stawiane wykonawcy, w pkt 3 SWZ, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 8 do SWZ.
2021-05-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę i budowę wysokoparametrowej sieci cieplnej - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę i budowę wysokoparametrowej sieci cieplnej wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI