Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja sali wiejskiej w Sądzi, termomodernizacja sali wiejskiej w Zbarzewie, termomodernizacja sali wiejskiej w Jezierzycach Kościelnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WŁOSZAKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karola Kurpińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Włoszakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-140
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48655252999
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wloszakowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja sali wiejskiej w Sądzi, termomodernizacja sali wiejskiej w Zbarzewie, termomodernizacja sali wiejskiej w Jezierzycach Kościelnych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1af0bee-a33d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00036431/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Termomodernizacja wraz z przebudową wewnętrzną sali w Zbarzewie
1.1.3 Termomodernizacja sali wiejskiej wraz z przebudową wewnętrzną w Sądzi
1.1.4 Termomdernizacja wraz z wymianą okien sali wiejskiej w Jezierzycach Kościelnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, wtym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowiceInformacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej: a) W procesie składania oferty, w tym dokumentów składanych wraz zofertą na Platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny/ podpis zaufany/ podpis osobisty Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez dostawcę Platformy) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku drugim Formularza składania oferty (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania).b) Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać„Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr910/2014- od 1 lipca 2016 roku”. t.j. wyrażonego przy użyciu wyrazów, cyfr lub innych znaków pisarskich, które można odczytać i powielić.3) W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdESzewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, podpisywanych plików zdanymi oraz plików XAdES.4) Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649), jeżeli wykonawca,wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na Platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.5) Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 6) Każdy z wykonawców może złożyć jedną ofertę w danej części zamówienia. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe będzie podlegać odrzuceniu.7) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oznacza to, że oferta, oświadczenia oraz każdy dokument złożony wraz z ofertą sporządzony w języku obcym winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. Dodatkowe zalecenia dlaWykonawcy przygotowującego ofertę:• Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postacielektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf9)Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy.Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej Więcej informacji dot. komunikacji elektronicznejmiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą opisane jest w rozdziale III pkt 1 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono w rozdziale I pkt 16 SWZ i w załączniku nr 11 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono w rozdziale I pkt 16 SWZ i w załączniku nr 11 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja sali wiejskiej wraz z przebudową wewnętrzną w Sądzi – Część I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: demontaż podłogi drewnianej na legarach oraz niezbędnych elementów wyposażenia pomieszczeń poddanych remontowi wykonanie nowej posadzki wraz z uzupełnieniem warstw podposadzkowych, montaż płytek ceramicznych posadzkowych wraz cokołami sześciennymi, wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z doposażeniem odpowiedniej ilości grzejników, wymiana sufitu podwieszanego panelowego w częściach uszkodzonych, wymiana instalacji elektrycznej budynku w części sali oraz pomieszczeń technicznych, zamurowanie niezbędnych elementów ściennych (wnęki, otwory okienne) we wnętrzach sali, wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych przynależnych do sali wiejskiej oraz pozostałych pomieszczeń zewnętrznych, wymiana drzwi bocznych w pomieszczeniach bocznych nieprzynależnych do sali, wymiana orynnowania i opierzeń dachowych, naprawa dachu nad pomieszczeniami zaplecza, wymiana oświetlenia sufitowego wewnętrznego oraz zewnętrznego, odmalowanie pomieszczeń łazienek wraz z wymianą drzwi do kabin sanitarnych, wykonanie docieplenia budynku płytami styropianowymi wraz z warstwami wykończeniowymi zgodnie z technologią budowlaną (tynk mineralny), malowanie powierzchni ścian wewnętrznych sali oraz pozostałych pomieszczeń przynależnych do obiektu, wykonanie przestrzeni z kostki brukowej tworzącej scenę zewnętrzną na tyłach budynku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Opis kryterium oceny - Znaczenie (%) 1. Cena 60% 2. Gwarancja jakości i rękojmi 40% Razem 100% 1) Kryterium „cena” – wskaźnik C, ranga – 60%. Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%gdzie:C m – najniższa cena oferty, C b – cena oferty badanej 2) Kryterium „gwarancja i rękojmia” – wskaźnik G, ranga – 40% a) Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja i rękojmia”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).b) W przypadku, gdy Wykonawca nie poda żadnego okresu gwarancji w Formularzu oferty Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 miesięcy.c) Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji krótszy, niż wymagane 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.Wskaźnik G obliczany jest wg wzoru:G = (G b / G m) x 100 pkt x 40%gdzie:G b – ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w ofercie badanej,G m – największa ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w złożonych ofertachWymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji w miesiącach.2. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:Lp = C + Ggdzie:Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja i rękojmia”.3. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Opis kryterium oceny - Znaczenie (%) 1. Cena 60% 2. Gwarancja jakości i rękojmi 40% Razem 100% 1) Kryterium „cena” – wskaźnik C, ranga – 60%. Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%gdzie:C m – najniższa cena oferty, C b – cena oferty badanej 2) Kryterium „gwarancja i rękojmia” – wskaźnik G, ranga – 40% a) Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja i rękojmia”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).b) W przypadku, gdy Wykonawca nie poda żadnego okresu gwarancji w Formularzu oferty Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 miesięcy.c) Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji krótszy, niż wymagane 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.Wskaźnik G obliczany jest wg wzoru:G = (G b / G m) x 100 pkt x 40%gdzie:G b – ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w ofercie badanej,G m – największa ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w złożonych ofertachWymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji w miesiącach.2. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:Lp = C + Ggdzie:Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja i rękojmia”.3. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja sali wiejskiej wraz z przebudową wewnętrzną w Zbarzewie– Część II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: demontaż podłogi drewnianej na legarach oraz niezbędnych elementów wyposażenia pomieszczeń poddanych remontowi, demontaż sceny wraz z ściankami działowymi, wykonanie nowej posadzki wraz z uzupełnieniem warstw podposadzkowych, montaż płytek ceramicznych posadzkowych wraz cokołami sześciennym i wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z doposażeniem odpowiedniej ilości grzejników, wymiana sufitu podwieszanego panelowego w częściach uszkodzonych, wymiana instalacji elektrycznej budynku w części Sali oraz pomieszczeń technicznych, zamurowanie niezbędnych elementów ściennych (wnęki , otwory okienne) we wnętrzach, wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych przynależnych do sali wiejskiej oraz pozostałych pomieszczeń zewnętrznych, wymiana drzwi bocznych w pomieszczeniach bocznych nieprzynależnych do sali, wymiana orynnowania i opierzeń dachowych, naprawa dachu nad pomieszczeniami zaplecza, wymiana oświetlenia sufitowego wewnętrznego oraz zewnętrznego, odmalowanie pomieszczeń łazienek wraz z wymiana drzwi do kabin sanitarnych, wykonanie docieplenia budynku płytami styropianowymi wraz z warstwami wykończeniowymi zgodnie z technologią budowlaną (tynk mineralny), malowanie powierzchni ścian wewnętrznych sali oraz pozostałych pomieszczeń przynależnych do obiektu, wykonanie przestrzeni z kostki brukowej na froncie budynku, zamurowanie i wykucie nowych otworów w kotłowni, wykonanie oświetlenia zewnętrznego uwzględniając teren boiska i strefy placu zabaw, montaż nowych zlewozmywaków w części kuchennej, wykonanie w części kuchennej nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, wymiana blatów na stołach kuchennych, wykonanie fartuchów ochronnych w części zmywalni i miejsc przygotowywania posiłków, montaż okapu nad płytami grzewczymi, rozbiórka istniejącego pieca w kuchni, zasypanie istniejącego zbiornika bezodpływowego i montaż nowego w innej lokalizacji, wykonanie kostki brukowej na przestrzeni zlikwidowanego zbiornika bezodpływowego, dobudowa fragmentu budynku garażowego dla samochodu OSP.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Opis kryterium oceny - Znaczenie (%) 1. Cena 60% 2. Gwarancja jakości i rękojmi 40% Razem 100% 1) Kryterium „cena” – wskaźnik C, ranga – 60%. Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%gdzie:C m – najniższa cena oferty, C b – cena oferty badanej 2) Kryterium „gwarancja i rękojmia” – wskaźnik G, ranga – 40% a) Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja i rękojmia”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).b) W przypadku, gdy Wykonawca nie poda żadnego okresu gwarancji w Formularzu oferty Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 miesięcy.c) Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji krótszy, niż wymagane 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.Wskaźnik G obliczany jest wg wzoru:G = (G b / G m) x 100 pkt x 40%gdzie:G b – ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w ofercie badanej,G m – największa ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w złożonych ofertachWymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji w miesiącach.2. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:Lp = C + Ggdzie:Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja i rękojmia”.3. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Opis kryterium oceny - Znaczenie (%) 1. Cena 60% 2. Gwarancja jakości i rękojmi 40% Razem 100% 1) Kryterium „cena” – wskaźnik C, ranga – 60%. Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%gdzie:C m – najniższa cena oferty, C b – cena oferty badanej 2) Kryterium „gwarancja i rękojmia” – wskaźnik G, ranga – 40% a) Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja i rękojmia”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).b) W przypadku, gdy Wykonawca nie poda żadnego okresu gwarancji w Formularzu oferty Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 miesięcy.c) Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji krótszy, niż wymagane 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.Wskaźnik G obliczany jest wg wzoru:G = (G b / G m) x 100 pkt x 40%gdzie:G b – ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w ofercie badanej,G m – największa ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w złożonych ofertachWymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji w miesiącach.2. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:Lp = C + Ggdzie:Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja i rękojmia”.3. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja sali wiejskiej wraz z wymianą okien w Jezierzycach Kościelnych – Część III. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: demontaż i montaż nowych okien w przestrzeni sali wiejskiej, uzupełnienie elementów ścian po montażu okien, montaż nawietrzaków podokiennych, montaż płytek ceramicznych posadzkowych wraz cokołami sześciennymi, wymiana sufitu podwieszanego panelowego w częściach uszkodzonych, wymiana instalacji elektrycznej budynku w części sali oraz pomieszczeń technicznych, wymiana drzwi bocznych w pomieszczeniach bocznych nieprzynależnych do sali, wymiana orynnowania i opierzeń dachowych, wymiana oświetlenia sufitowego wewnętrznego oraz zewnętrznego, odmalowanie pomieszczeń łazienek, wykonanie docieplenia budynku płytami styropianowymi wraz z warstwami wykończeniowymi zgodnie z technologią budowlaną (tynk mineralny), malowanie powierzchni ścian wewnętrznych sali oraz pozostałych pomieszczeń przynależnych do obiektu,wykonanie przestrzeni z kostki brukowej na froncie budynku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)1. Cena 60%2. Gwarancja jakości i rękojmi 40% Razem 100%1) Kryterium „cena” – wskaźnik C, ranga – 60%.Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%gdzie:C m – najniższa cena oferty, C b – cena oferty badanej 2) Kryterium „gwarancja i rękojmia” – wskaźnik G, ranga – 40%.a) Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja i rękojmia”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).b) W przypadku, gdy Wykonawca nie poda żadnego okresu gwarancji w Formularzu oferty Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 miesięcy.c) Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji krótszy, niż wymagane 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.Wskaźnik G obliczany jest wg wzoru:G = (G b / G m) x 100 pkt x 40%gdzie:G b – ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w ofercie badanej,G m – największa ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w złożonych ofertachWymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji w miesiącach.2. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:Lp = C + Ggdzie:Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja i rękojmia”.3. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)1. Cena 60%2. Gwarancja jakości i rękojmi 40% Razem 100%1) Kryterium „cena” – wskaźnik C, ranga – 60%.Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%gdzie:C m – najniższa cena oferty, C b – cena oferty badanej 2) Kryterium „gwarancja i rękojmia” – wskaźnik G, ranga – 40%.a) Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja i rękojmia”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).b) W przypadku, gdy Wykonawca nie poda żadnego okresu gwarancji w Formularzu oferty Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 miesięcy.c) Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji krótszy, niż wymagane 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.Wskaźnik G obliczany jest wg wzoru:G = (G b / G m) x 100 pkt x 40%gdzie:G b – ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w ofercie badanej,G m – największa ilość miesięcy udzielonej gwarancji i rękojmi w złożonych ofertachWymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji w miesiącach.2. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:Lp = C + Ggdzie:Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja i rękojmia”.3. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7