Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenu Gminy Szr

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenu Gminy Szreńsk
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzreńsk
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-05-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Szreńsk
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-22
  • Numer ogłoszenia550332-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 550332-N-2019 z dnia 2019-05-22 r.

Gmina Szreńsk: Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenu Gminy Szreńsk
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szreńsk, krajowy numer identyfikacyjny 13037846200000, ul. plac Kanoniczny  10 , 06-550  Szreńsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-23 653 40 38, e-mail ugszrensk@bip.org.pl, faks 0-23 653 40 38.
Adres strony internetowej (URL): www.szrensk.biuletyn.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenu Gminy Szreńsk
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Dane dotyczące Gminy Szreńsk 1) Powierzchnia gminy – 109,39 km². 2) Liczba miejscowości na terenie gminy – 24. 3) Na dzień 07.05.2019 r. systemem gospodarowania odpadami komunalnymi objęte były 1059 nieruchomości, w tym 165 zadeklarowało segregowanie odpady komunalne oraz 894 zadeklarowało, że odpady nie będą segregowane. 4) Na terenie Gminy występuje zabudowa jednorodzinna i wielorodzinna. Zabudowa wielorodzinna występuje w dwóch miejscowościach: Szreńsk, Miączyn Duży, Ługi, Mostowo, Liberadz. 5) Szacunkowa ilość mieszkańców w gminie na dzień 07.05.2019 r. – 4210 osób. 6) Spis miejscowości wraz z liczbą ich mieszkańców na dzień 07.05.2019 r.: 1 Bielawy 121 2 Doziny 173 3 Grądek 71 4 Kobuszyn 53 5 Krzywki-Bośki 77 6 Krzywki-Piaski 51 7 Kunki 74 8 Liberadz 119 9 Ługi 108 10 Miączyn Duży 458 11 Miączyn Mały 153 12 Miłotki 93 13 Mostowo 191 14 Nowe Garkowo 93 15 Ostrów 84 16 Pączkowo 102 17 Proszkowo 276 18 Przychód 233 19 Rochnia 209 20 Sławkowo 63 21 Stare Garkowo 93 22 Szreńsk 1084 23 Wola Proszkowska 59 24 Złotowo 172 RAZEM 4210 7) Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie, m.in. na skutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia. II. Zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące odbioru odpadów komunalnych 1) Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szreńsk, odpadów z terenu cmentarza położonego na terenie Gminy Szreńsk, odpadów komunalnych z terenów przeznaczonych do użytku publicznego, odpadów pochodzące z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz osadów ściekowych, skratek, zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2020 r. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w całym okresie realizacji zamówienia odbiór, transportu i zagospodarowanie następujących rodzajów odpadów: a) odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne); b) odpady komunalne segregowane i zbierane selektywnie; c) odpady z terenu cmentarza położonego na terenie Gminy Szreńsk d) odpady komunalne z terenów przeznaczonych do użytku publicznego, e) odpady pochodzące z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, f) osady ściekowe, skratki, zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków. 3) Odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne) Odpady komunalne, które nie są zbierane w sposób selektywny na terenie nieruchomości zamieszkałych, będą gromadzone w pojemnikach lub worach, w kolorze innym niż czerwony, niebieski, zielony, żółty i brązowy, uwzględniając następujące normy: • dla budynków mieszkalnych jednorodzinnych i wielorodzinnych do sześciu lokali, w miesiącu na jedną osobę musi przypadać co najmniej 30 l pojemności pojemnika lub worka, przy czym każda nieruchomość musi być wyposażona w co najmniej jeden pojemnik lub worek o pojemności 120 l; • w odniesieniu do budynków mieszkalnych wielorodzinnych powyżej sześciu lokali, minimalna pojemność pojemnika lub kontenera przeznaczonego do zbierania na terenie nieruchomości niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, jeżeli z niego korzysta:  do 20 osób – o pojemności 1100 l,  powyżej 20 osób do 35 osób – o pojemności 2 x 1100 l lub 2200 l,  powyżej 30 osób – o pojemności 3 x 1100 l lub 3300 l. Każda nieruchomość, na której powstają odpady komunalne powinna być wyposażona przynajmniej w jeden pojemnik o wielkości 120 l. Odpady komunalne zmieszane powinny być gromadzone w zamykanych i szczelnych pojemnikach, kontenerach lub workach, wyłącznie przeznaczonych do tego celu. Odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne) odbierane będą raz w miesiącu. Właściciel ma obowiązek wyposażyć nieruchomość w pojemniki lub worki do przechowywania zmieszanych odpadów komunalnych. Z tym, że Wykonawca ma obowiązek stworzyć możliwość właścicielowi nieruchomości, aby ten mógł kupić, wydzierżawić, użyczyć lub nabyć w inny sposób od niego pojemniki do przechowywania zmieszanych odpadów komunalnych. 4) Odpady komunalne segregowane i zbierane selektywnie Odpady komunalne zbierane w sposób selektywny z terenu nieruchomości zamieszkałych będą gromadzone w pojemnikach o pojemności od 120 l do 1100 l lub w workach o pojemności od 50 l do 120 l w ujednoliconych kolorach tj.: • kolor niebieski – oznaczone napisem „Papier” – przeznaczone do zbierania odpadów z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury; • kolor zielony – oznaczone z napisem „Szkło” – przeznaczone do zbierania odpadów ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła; • kolor żółty – oznaczone napisem „Metale i tworzywa sztuczne” – przeznaczone do zbierania odpadów metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe z matali, tworzyw sztucznych i odpadów wielomateriałowych; • kolor brązowy – oznaczone napisem „Bio” – przeznaczone do zbierania odpadów ulegających biodegradacji. Odpady zbierane w sposób selektywny odbierane będą raz w miesiącu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić mieszkańcom worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na: „Papier”, „Szkło”, „Metale i tworzywa sztuczne” , bez dodatkowej opłaty od właściciela nieruchomości, w przypadku zadeklarowania przez właściciela nieruchomości selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a następnie przy każdym odbiorze odpadów na zasadzie wymiany tj. pusty worek za odebrany worek. Ilość worków oraz ich pojemność powinna być uzależniona od ilości powstających odpadów komunalnych na terenie nieruchomości. Worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych powinny być odpowiedniej wytrzymałości mechanicznej w zależności od rodzaju zbieranych w nich odpadów, oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów nazwą Wykonawcy. W przypadku gdy na nieruchomości wystąpi zwiększona ilość odpadów zbieranych selektywnie, Wykonawca w ramach zamówienia udostępni nieodpłatnie i odbierze dodatkowe worki do selektywnej zbiórki. Właściciel ma obowiązek wyposażyć nieruchomość w pojemnik lub worek do przechowywania odpadów ulegających biodegradacji. Z tym, że Wykonawca ma obowiązek stworzyć możliwość właścicielowi nieruchomości, aby ten mógł kupić, wydzierżawić, użyczyć lub nabyć w inny sposób od niego pojemniki do przechowywania odpadów ulegających biodegradacji. UWAGA! Wykonawca z nieruchomości, których mieszkańcy zadeklarowali zbiórkę selektywną, poza w/w pojemnikami i workami, odbiera również pojemniki lub worki przeznaczone na odpady komunalne, które nie podlegają segregacji np. popiół i żużel powstający z palenisk w gospodarstwach domowych. Nie narusza to zasad segregacji. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w części III pkt 6. 5) Odpady z terenu cmentarza położonego na terenie Gminy Szreńsk. Odpady zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane odpady) pochodzące z terenu cmentarza na terenie Gminy Szreńsk będą gromadzone w kontenerach typu KP7 o pojemności od 5 m3 do 10 m3. Odpady zbierane w sposób selektywny pochodzące z terenu cmentarza na terenie Gminy Szreńsk będą gromadzone w pojemnikach o pojemności 1100 l w ujednoliconych kolorach tj.: • kolor niebieski – oznaczone napisem „Papier” – przeznaczone do zbierania odpadów z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury; • kolor zielony – oznaczone z napisem „Szkło” – przeznaczone do zbierania odpadów ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła; • kolor żółty – oznaczone napisem „Metale i tworzywa sztuczne” – przeznaczone do zbierania odpadów metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe z matali, tworzyw sztucznych i odpadów wielomateriałowych; • kolor brązowy – oznaczone napisem „Bio” – przeznaczone do zbierania odpadów ulegających biodegradacji. Odpady pochodzące z terenu cmentarza na terenie Gminy Szreńsk (zmieszane odpady, odpady zbierane w sposób selektywny) odbierane będą w miarę potrzeby, po zgłoszeniu przez Zamawiającego lub zarządcę cmentarza, nie rzadziej jednak niż raz w miesiącu. Czas miedzy zgłoszeniem, a odbiorem nie może być dłuższy niż 2 dni. Wykonawca w ramach umowy nie zapewnia w/w kontenerów do zmieszanych odpadów pochodzących z terenu cmentarza. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojemniki na odpady zbierane w sposób selektywny pochodzące z terenu cmentarza na terenie Gminy Szreńsk, bez dodatkowej opłaty, spełniające powyższe kryteria, w ilości 1 pojemnik w danym kolorze (łącznie 4 pojemniki). Pojemniki zostaną usytuowane po uzgodnieniu z Zamawiającym i dostarczone przed 01.07.2019 r. 6) Odpady komunalne z terenów przeznaczonych do użytku publicznego. Odpady zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne) pochodzące z terenów przeznaczonych do użytku publicznego będą gromadzone w kontenerach typu KP7 o pojemności od 5 m3 do 10 m3. Kontenery takie będą usytuowane na terenie Urzędu Gminy w Szreńsku – 1 szt. Odpady komunalne zbierane w sposób selektywny pochodzące z terenów przeznaczonych do użytku publicznego będą gromadzone w pojemnikach o pojemności 1100 l w ujednoliconych kolorach tj.: • kolor niebieski – oznaczone napisem „Papier” – przeznaczone do zbierania odpadów z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury; • kolor zielony – oznaczone z napisem „Szkło” – przeznaczone do zbierania odpadów ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła; • kolor żółty – oznaczone napisem „Metale i tworzywa sztuczne” – przeznaczone do zbierania odpadów metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe z matali, tworzyw sztucznych i odpadów wielomateriałowych; • kolor brązowy – oznaczone napisem „Bio” – przeznaczone do zbierania odpadów ulegających biodegradacji. Odpady komunalne z terenów przeznaczonych do użytku publicznego (zmieszane odpady komunalne, odpady zbierane w sposób selektywny) odbierane będą w miarę potrzeby, po zgłoszeniu przez Zamawiającego, nie rzadziej jednak niż raz w miesiącu. Czas miedzy zgłoszeniem, a odbiorem nie może być dłuższy niż 2 dni. Wykonawca w ramach umowy nie zapewnia w/w kontenerów do zmieszanych odpadów komunalnych pochodzące z terenów przeznaczonych do użytku publicznego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojemniki na odpady komunalne zbierane w sposób selektywny pochodzące z terenów przeznaczonych do użytku publicznego, bez dodatkowej opłaty, spełniające powyższe kryteria, w następujących ilościach:  teren Urzędu Gminy w Szreńsku – 1 komplet pojemników (po jedne sztuce w każdym kolorze, łącznie 4 szt.). Pojemniki zostaną usytuowane po uzgodnieniu z Zamawiającym i dostarczone przed 01.07.2019 r. 7) Odpady pochodzące z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca odbierze każdą ilość odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych zlokalizowanego w miejscowości Szreńsk przy ul. Bieżuńskiej 16, w tym:  opakowania wielomateriałowe,  metale,  odpady ulegające biodegradacji,  zużyte baterie, akumulatory i świetlówki,  przeterminowane leki i chemikalia,  meble i inne odpady wielkogabarytowe,  odpady zielone,  odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne,  zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,  zużyte opony,  rozpuszczalniki, resztki farb, klejów, żywic,  folie PE-HD, opakowania po środkach ochrony roślin,  sznurki,  inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych. Odpady będą gromadzone w kontenerach typu KP7 o pojemności od 5 m3 do 10 m3. Kontenery takie będą usytuowane na terenie punktu selektywnej zbiórki odpadów. Odpady będą odbierane w miarę potrzeby, po zgłoszeniu przez Zamawiającego. Czas miedzy zgłoszeniem, a odbiorem nie może być dłuższy niż 7 dni. 8) Osady ściekowe, skratki, zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków. Wykonawca odbierze każdą ilość:  komunalnych osadów ściekowych (kod odpadu: 19 08 05),  skratek (kod odpadu: 19 08 01),  zawartości piaskowników (kod odpadu: 19 08 02), z oczyszczalni ścieków w Szreńsku oraz z oczyszczalni ścieków w Miączynie Dużym. W momencie odbioru własnymi środkami transportu Wykonawca staje się ich posiadaczem i przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za sposób ich dalszego zagospodarowania, w tym transport i przetwarzanie, które powinno być zgodne z posiadanymi zezwoleniami, w tym decyzją/ami zezwalającą/cymi na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu, odzysku i unieszkodliwiania odpadów o kodach 19 08 05, 19 08 01, 19 08 02. Odpady będą odbierane w miarę potrzeby, po zgłoszeniu przez Zamawiającego. Czas miedzy zgłoszeniem, a odbiorem nie może być dłuższy niż 3 dni. Odpady będą gromadzone w kontenerach typu KP7 o pojemności od 5 m3 do 10 m3. 9) Szacunkowa ilość wytwarzanych na terenie Gminy Szreńsk odpadów komunalnych wynosi około 1142 Mg/rok. 10) Ilość odpadów przyjętych przez punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych w 2018 r.:  odpady wielkogabarytowe (kod odpadów 20 03 07) – 12,84 Mg,  zużyte opony (kod odpadów 16 01 03) – 6,78 Mg,  zmieszane odpady z betonu, gruzu (kod odpadów 17 01 07) – 1,84 Mg. 11) Szacunkowa ilość wytworzonych komunalnych osadów ściekowych przeznaczonych do odbioru wynosi:  oczyszczalnia w Szreńsku – 5,00 Mg,  oczyszczalnia ścieków w Miączynie Dużym – 3,00 Mg. 12) Szacunkowa ilość skratki przeznaczonej do odbioru wynosi:  oczyszczalnia w Szreńsku – 2,00 Mg,  oczyszczalnia ścieków w Miączynie Dużym – 2,00 Mg. 13) Szacunkowa ilość zawartości piaskownika przeznaczona do odbioru wynosi:  oczyszczalnia w Szreńsku – 0,00 Mg,  oczyszczalnia ścieków w Miączynie Dużym – 4,00 Mg. 14) Przedstawione ilości odpadów w dokumencie są wielkościami orientacyjnymi. Szacowane ilości odpadów mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, tj. odpowiednio do ilości odpadów rzeczywiście wytworzonych na terenie Gminy Szreńsk oraz na oczyszczalniach ścieków. 15) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i zagospodarowania każdej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, odpadów z terenu cmentarza położonego na terenie Gminy Szreńsk, odpadów komunalnych z terenów przeznaczonych do użytku publicznego, odpadów pochodzące z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz osadów ściekowych, skratek, zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków. 16) Zamawiający dostarczy Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy wykaz nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szreńsk objętych obowiązkiem odbierania odpadów, ze wskazaniem nieruchomości, których mieszkańcy zadeklarowali zbiórkę selektywną. 17) Odbieranie odpadów odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę, z którym Gmina Szreńsk zawrze umowę na wykonanie zadania.. 18) Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości musi być realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz aktami wykonawczymi; b) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz aktami wykonawczymi. 19) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru wszystkich odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości zgromadzonych dodatkowo w workach bez względu na ich ilość. 20) Wykonawca nie może w trakcie odbioru i transportu mieszać odpadów gromadzonych selektywnie z odpadami zmieszanymi. 21) Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Szreńsk. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się z warunkami lokalnymi i specyfiką terenu Gminy Szreńsk. 22) Zamawiający nie dopuszcza odbierania odpadów komunalnych złożonych przez Zamawiającego, wspólnie z jakimikolwiek innymi odpadami pochodzącymi od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych. 23) Pojemniki i worki dostarczane przez Wykonawcę muszę spełniać wymogi określone we wszystkich przepisach odrębnych, w tym w wydanych ustawach i rozporządzeniach. III. Ustalenia organizacyjne związane z wykonywaniem zamówienia i wymagania stawiane wykonawcy 1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w oparciu o aktualne unormowania prawne, zgodnie z obowiązującymi standardami oraz etyką zawodową. 2) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru pojemników z miejsca wystawienia przez właścicieli nieruchomości lub z miejsca wyodrębnionego, a po opróżnieniu pojemnika Wykonawca zobowiązany jest do odstawienia go w to samo miejsce. 3) W przypadku większej ilości odpadów niż umieszczone w pojemniku przy posesji Wykonawca jest zobowiązany do zbierania wszystkich odpadów zgromadzonych w sposób uporządkowany (w workach) bezpośrednio przy pojemniku. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas oraz w związku z realizacją przedmiotu umowy. 5) Wykonawca jest zobowiązany naprawiać lub ponosić koszty napraw szkód wyrządzonych w majątku gminy i osób trzecich podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w gminie (uszkodzenia chodników, ogrodzeń, wjazdów itp.). 6) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku jego niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i powiadomić o tym Zamawiającego w raporcie miesięcznym, o którym mowa w pkt V. 7) W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, że są nieruchomości, na których mieszkają mieszkańcy, a które nie są ujęte w bazie prowadzonej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę i powiadomić Zamawiającego o tym fakcie. 8) Usługa będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 19:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, zgodnie z przyjętym harmonogramem. 9) Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywania kopii dokumentacji ważeń Zamawiającemu w okresach miesięcznych. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu. 10) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest zapewnić osiągnięcie poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła w wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo bycia przy wadze ważącej odpady podczas przekazywania ich do RIPOK. 11) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany zapewnić ograniczenie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów. 12) Wykonawca ma obowiązek przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, odebranych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Szreńsk do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych lub, w szczególnych przypadkach przewidzianych obowiązującymi przepisami prawa, do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu. 13) Wykonawca ma obowiązek przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, odebranych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Szreńsk do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 14) Wykonawca ma obowiązek posiadania umowy z Regionalna Instalacją Przetwarzania odpadów Komunalnych przez cały okres realizacji zamówienia. 15) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania oraz przekazywania Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy, przygotowanych na wzorach określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi. 16) Wykonawca przygotowuje harmonogram odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szreńsk, który podlega uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego. 17) Harmonogram odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych obowiązujący na II półrocze 2019 r. zostanie ustalony maksymalnie do dnia 20.06.2019 r. Kolejne harmonogramy Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem każdego kolejnego półrocza. 18) Wykonawca zobowiązany jest do dystrybucji, zatwierdzonego przez Zamawiającego, harmonogramu odbioru odpadów wśród właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szreńsk. IV. Szczegółowe wymagania stawiane Przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości winien spełniać szczegółowe wymagania w zakresie: a) posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego; b) utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; c) spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów; d) zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej. V. Obowiązek prowadzenia dokumentacji przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości 1) Wykonawca obowiązany jest do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów odbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przekazywał Zamawiającemu raporty miesięczne (w formie papierowej i elektronicznej) do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego raport dotyczy, zawierające informacje o: a) nieruchomościach, z których zostały odebrane odpady; b) nieruchomościach zamieszkałych, z których nie zostały odebrane odpady; c) nieruchomościach, z których zostały odebrane odpady, a które nie widnieją w wykazie przygotowanym przez Zamawiającego; d) nieruchomościach, na których pomimo zadeklarowanej selektywnej zbiórki odpadów stwierdzono niedopełnienie tego obowiązku wraz z dowodami potwierdzającymi nieprawidłową segregację tj. informacją pisemną i dokumentacją fotograficzną, na podstawie których będzie można zidentyfikować nieruchomość; e) liczbie i rodzaju wydanych i odebranych worków oraz o ilości pojemników z jakich odpady odebrano dla poszczególnych nieruchomości; f) poszczególnych rodzajach i ilościach odebranych od właścicieli nieruchomości odpadów z terenu Gminy Szreńsk; g) ilościach odpadów, miejscach i sposobach zagospodarowania odpadów odebranych z terenu Gminy Szreńsk. 3) Do raportu należy dołączyć: a) oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie odpady, których dotyczy dane rozliczenie odebrane zostały od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Szreńsk; b) kopie kwitów ważeń i kart przekazania odpadów do instalacji, o których mowa w pkt III.12 i III.13, w celu potwierdzenia prawidłowego zagospodarowania wszystkich odpadów odebranych z terenu Gminy Szreńsk. 4) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przekazać dane o trasach przejazdów samochodów zbierających odpady, w szczególności położeniu pojazdów i miejscach postojów oraz miejscach wyładunku odpadów, wygenerowane na podstawie monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, przekazywane w postaci pliku w formacie obsługiwanym przez Zamawiającego 5) Raport miesięczny będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonanie usługi.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90510000-5
90511000-2
90511300-5
90512000-9
90513100-7
90513600-2
90513700-3
90513800-4
90514000-3
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że; a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Szreńsk w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.); b) posiada aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów (zgodnie z art. 41) ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.); c) jest wpisany do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska lub Marszałka Województwa dot. zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. (słownie: trzysta tysięcy złotych),
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że; a) będzie dysponował na czas realizacji zadania następującym sprzętem: - co najmniej 2-ma samochodami specjalistycznymi przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; - co najmniej 2-ma samochodami skrzyniowymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych; b) będzie dysponował na czas realizacji zadania bazą magazynowo – transportową usytuowaną na terenie Gminy Szreńsk lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Szreńsk na terenie do którego posiada tytuł prawny – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt. 7.3.2.a – jeżeli Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń lub dokumentów; a) Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Szreńsk w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.); b) Aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów zgodnie z ( art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.); c) Wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska lub Marszałka Województwa dot. zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, d) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, e) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ. f) Opis bazy magazynowo – transportowej wraz z informacją o podstawie dysponowania tym zapleczem – sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ. g) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wraz z zobowiązaniem tych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, żąda dokumentów, które określają: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolność i dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: 1) z uwagi na niezależne od stron okoliczności – nieprzewidziane zmiany, wypadki losowe, dotyczące przedmiotu umowy oraz osób kluczowych dla realizacji umowy, 2) gdy zmianie uległy stawki podatku VAT, 3) wprowadzenia zmian przez Zamawiającego w stosunku do SIWZ w zakresie wykonania usług nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia. 2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 3. Nie jest zmianą umowy wymagającej formy pisemnej utrata mocy lub zmiany aktów prawnych przywołanych w umowie lub w SIWZ. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących aktów prawa.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-30, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI