Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa zestawu odbioru osadu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest rozwój gospodarki ściekowej na terenie gminy Zaleszany w celu ochrony wód zlewni Sanu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: - Część I – Dostawa zestawu odbioru osadu. - Część II – Dostawa urządzenia do czyszczenia instalacji technologicznej oczyszczalni. - Część III – Dostawa wyposażenia pompowni. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1. Dla Części I – Dostawa zestawu odbioru osadu: W skład zestawu odbioru osadu (1 kpl) wchodzą: – ciągnik z ładowaczem – 1 szt. Dostarczony ciągnik musi być fabrycznie nowy i musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 z późniejszymi zmianami) oraz być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z rozporządzeniami wydanymi na podstawie ww ustawy. Minimalne wymagania techniczne: • Rok produkcji min. 2018, silnik: • Silnik diesel turbodoładowany chłodzony cieczą, • moc homologowana min. 85 kW, • pojemność skokowa min. 4000 cm3. przekładnia: • skrzynia biegów np. typu PowerShift, • liczba biegów min. 24/24, • rewers elektrohydrauliczny, • sprzęgło mokre sterowane hydraulicznie, • napęd na 4 koła rozłączany, • blokada mechanizmu różnicowego elektro-hydrauliczna, • przednia oś amortyzowana. układ hydrauliczny: • wydatek pompy na układ zewnętrzny min. 70 l/min, • udźwig tylnego podnośnika min. 6000 kg, • szybkozłącza min. 6+1. układ hamulcowy: • hamulce robocze tarczowe mokre, • hamulce postojowe mechaniczne, • hamulce przyczepy pneumatyczne 2+1. kabina: • wyciszona, szczelna, klimatyzowana i ogrzewana, • fotel kierowcy pneumatyczny, regulowany, • fotel pasażera z pasami bezpieczeństwa, • radioodtwarzacz. dodatkowe wyposażenie: • przedni TUZ kat. II o udźwigu min. 2000 kg, • zaczep górny transportowy, • zaczep dolny rolniczy np. typu Pitonfix, • oświetlenie ostrzegawcze, • skrzynka narzędziowa wyposażona w podstawowe narzędzia operatorskie, • instrukcja obsługi, • katalog części. ładowacz czołowy z łyżką: • hydrauliczne samopoziomowanie, • liczba sekcji min. 3, • wysokość załadunku min. 3600 mm, • udźwig przy maksymalnej wysokości podnoszenia min. 1500 kg, • łyżka wzmacniana do załadunku materiałów sypkich o szerokości min. 2200 mm. • dodatkowe informacje: • ciągnik i ładowacz tego samego producenta. - przyczepa jednoosiowa – 1 szt. Dostarczona przyczepa musi być fabrycznie nowa i spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 z późniejszymi zmianami) oraz być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z rozporządzeniami wydanymi na podstawie ww ustawy. Minimalne wymagania techniczne: • Rok produkcji min. 2018, • Ładowność – min. 3500 do 4000 kg, • Wysokość platformy ładunkowej od ziemi - maksymalnie 900 mm, • Pojemność skrzyni ładunkowej z nadstawką siatkową - 7,5 do 8,5 m3, • Wywrót – trójstronny, • Skrzynia ładunkowa uszczelniona z centralnym ryglowaniem ścian oraz plandeką ze stelażem, • Grubość blachy skrzyni ładunkowej – minimum 4mm podłogi oraz 2 mm ściany, • Postojowy hamulec oraz podpory pod koła i dyszel, • Drabinka oraz stopnie ułatwiające dostęp do ładunku, • Oświetlenie podstawowe i obrysowe, • Pełna dokumentacja techniczna. Wszelkie koszty wydania przedmiotu zamówienia, a w szczególności: opakowania, transportu, rozładunku, ubezpieczenia na czas przewozu i związane z tym ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego – do siedziby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zaleszanach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Dzierdziówka 168, 37-416 Zbydniów. 4. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: 4.1. dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4.2. zapewnić bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu, 4.3. Wykonawca, który nie jest producentem winien być autoryzowanym przedstawicielem producenta przedmiotu zamówienia i posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, 4.4. uzyskać dopuszczenie do eksploatacji dostarczonego przedmiotu umowy (w tym np. odbioru UDT) 4.5. Wykonawca będzie wykonywał pełną, nieodpłatną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania przedmiotu umowy. W przypadku konieczności dokonania naprawy poza miejscem użytkowania, Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt transport przedmiotu umowy do miejsc naprawy i z powrotem, ubezpieczenie na czas naprawy i transportu sprzętu. 4.6. W przypadku serwisowania przedmiotu zamówienia w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem przedmiotu zamówienia do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. Serwis pogwarancyjny na terenie Polski w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego. 4.7. Zgłoszenie wad i awarii przedmiotu zamówienia będzie dokonywane pisemnie (faksem, mailem) przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. 4.8. Pojazdy dostarczone w zakresie części I i II niniejszego postępowania nie mogą posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdów. 4.9. Dostarczone w zakresie części I i II niniejszego postępowania pojazdy powinny być w pełni sprawne i powinny odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz powinny być wolne od wad prawnych i fizycznych. 4.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. 4.11. Stan formalno – prawny (w zakresie części I): − w pełni udokumentowane legalne pochodzenie, − pojazd zarejestrowany na terenie RP w dniu odbioru pojazdu od Wykonawcy, − pojazd w 100% przygotowany do pracy, kompletny, sprawny technicznie i dopuszczony do ruchu drogowego zgodnie z przeznaczeniem użytkowania, − stan techniczny w pełni przygotowany do użytkowania (do pracy), − gwarancja bez wyłączeń, na cały pojazd minimum 36 miesięcy. 4.12. W zakresie części I i II – dostarczony ciągnik i przyczepy muszą być wyposażone w następujące dokumenty: − karta gwarancyjna, − świadectwo zgodności (świadectwo homologacji na terenie RP), − oświadczenie o danych niezbędnych do rejestracji pojazdu, − dokumenty gwarancyjne, − fabryczna instrukcja obsługi ciągnika w języku polskim, − komplety kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta, − certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, − książka serwisowa w języku polskim. 4.13. Czas reakcji serwisu Wykonawcy na zgłoszone uszkodzenie (awarię) nie przekroczy 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Za reakcję serwisu rozumie się zdiagnozowanie uszkodzenia (awarii) przedmiotu umowy. 4.14. Usunięcie wad przez Wykonawcę nastąpi w terminie do 10 dni licząc od daty zgłoszenia uszkodzenia (awarii) Wykonawcy. W przypadku, gdy termin naprawy będzie przekraczał 10 dni od dnia zgłoszenia uszkodzenia (awarii), Wykonawca przekaże Zamawiającemu na czas naprawy, na swój koszt, sprawny technicznie egzemplarz takiego samego przedmiotu umowy lub o parametrach nie gorszych. Jeżeli Wykonawca nie będzie posiadał w/w (zastępczego) przedmiotu umowy zobowiązany jest pokryć koszty poniesione przez Zamawiającego z tytułu wynajęcia przedmiotu umowy zamiennego tej samej klasy. 4.15. W przypadku, kiedy ujawniona wada ogranicza lub uniemożliwia działanie części lub całości przedmiotu umowy, a także, gdy ujawniona wada może skutkować zagrożeniem dla życia lub zdrowia ludzi, zanieczyszczeniem środowiska, wystąpieniem niepowetowanej szkody dla zamawiającego lub osób trzecich, jak również w innych przypadkach nie cierpiących zwłoki Wykonawca zobowiązany jest: - przystąpić do usuwania ujawnionej wady niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania zawiadomienia, - usunąć wadę w najwcześniej możliwym terminie, nie później niż w ciągu 2 dni kalendarzowych od chwili otrzymania zawiadomienia. 4.16. Wykonawca w ramach gwarancji dokona nieodpłatnej wymiany przedmiotu umowy na nowy, wolny od wad, o parametrach nie gorszych niż parametry wymienionego przedmiotu umowy w przypadkach, gdy: a) czas naprawy przedmiotu umowy przekroczy 30 dni licząc od dnia zgłoszenia tej naprawy, wymiana nastąpi wraz z upływem tego okresu, b) przedmiot umowy wykaże wady w działaniu po 3 kolejnych naprawach tego samego podzespołu - w terminie 14 dni licząc od dnia zdiagnozowania czwartego uszkodzenia (awarii), c) wyrazi na to zgodę Zamawiający, w innych przypadkach niż wyżej określone. 4.17. Wykonawca gwarantuje, że usługi serwisowe świadczone będą przez osobę/osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu. 5. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w niniejszej SIWZ, wzorze umowy, załączniku Nr 8 do SIWZ. 6. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z SIWZ, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń (w tym odbioru UDT). Wykonawca winien w ramach przedmiotu zamówienia zapewnić przeszkolenie osób obsługujących. 7. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. 9. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. Rękojmia na warunkach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego z zastrzeżeniem zapisów SIWZ rozszerzających odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi. Rękojmia dotyczy wszystkich usterek i wad nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz powstałych w okresie użytkowania. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia jest tożsamy z okresem gwarancji o którym mowa w pkt. 8. 10. W okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów oraz ponoszenia z tego tytułu opłat za serwisowanie dostarczonego przedmiotu zmówienia. Koszty (opłaty) serwisowe ponoszone w okresie gwarancji i rękojmi przez Wykonawcę obejmują w szczególności: koszt dojazdu, robocizny i materiałów eksploatacyjnych. 11. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się licząc od dnia odbioru ostatecznego przedmiotu umowy lub potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy, a dla wymienionych materiałów z dniem ich wymiany. 12. Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji i serwisu. 13. Wbudowane i dostarczone przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lub aprobatę techniczną. 14. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania oraz musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 15. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą szczegółowego i jednoznacznego opisu przedmiotu zamówienia - z jednoznacznym opisaniem oferowanego urządzenia - zgodnie z Załącznikiem nr 4 (Część I, II i III) do SIWZ – Formularz cenowy. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do potrącania z wynagrodzenia Wykonawcy należności z tytułu kar przewidzianych w umowie. 17. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 18. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 19. Projekt pn. „Rozwój gospodarki ściekowej na terenie gminy Zaleszany w celu ochrony wód zlewni Sanu”. Projekt dofinansowywany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014 –2020, Oś Priorytetowa IV. Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, Działanie 4.3 Gospodarka wodno- ściekowa, Cel tematyczny 6, Priorytet inwestycyjny 6b. 20. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 21. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na dostawy. 22. Rodzaj zamówienia: dostawy. 23. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 24. Zamawiający nie przewiduje zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 25. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej oraz wyboru najkorzystniejszej oferty stosując aukcję elektroniczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16700000-2, 16500000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa urządzenia do czyszczenia instalacji technologicznej oczyszczalni |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest rozwój gospodarki ściekowej na terenie gminy Zaleszany w celu ochrony wód zlewni Sanu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: - Część I – Dostawa zestawu odbioru osadu. - Część II – Dostawa urządzenia do czyszczenia instalacji technologicznej oczyszczalni. - Część III – Dostawa wyposażenia pompowni. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1. Dla Części II – Dostawa urządzenia do czyszczenia instalacji technologicznej oczyszczalni: - urządzenie do czyszczenia instalacji technologicznej oczyszczalni na przyczepie (1 kpl) o następujących parametrach: Dostarczone urządzenie (wraz z przyczepą) musi być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 z późniejszymi zmianami) oraz być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z rozporządzeniami wydanymi na podstawie ww ustawy. Minimalne wymagania techniczne urządzenia do czyszczenia instalacji technologicznej oczyszczalni: − Fabrycznie nowe, rok produkcji min. 2018, − Urządzenie montowane na przyczepie o następujących minimalnych wymaganiach technicznych: • Rok produkcji min. 2018, • Ładowność – 3500 do 4000 kg, • Wysokość platformy ładunkowej od ziemi - maksymalnie 900 mm, • Pojemność skrzyni ładunkowej z nadstawką siatkową - 7,5 do 8,5 m3, • Wywrót – trójstronny, • Skrzynia ładunkowa uszczelniona z centralnym ryglowaniem ścian oraz plandeką ze stelażem, • Grubość blachy skrzyni ładunkowej – minimum 4mm podłogi oraz 2 mm ściany, • Postojowy hamulec oraz podpory pod koła i dyszel, • Drabinka oraz stopnie ułatwiające dostęp do ładunku, • Oświetlenie podstawowe i obrysowe, • Pełna dokumentacja techniczna. − Pompa ciśnieniowa: trzycylindrowa z ceramiczną armaturą o parametrach roboczych: 120 bar przy 100 ltr/min. Pompa wyposażona w system zabezpieczający przed pracą bez wody, wyłączający pracę silnika. − Załączanie ciśnienia za pomocą elektrozaworu ciśnieniowego. − Układ zasysający realizowany za pomocą pompy próżniowej o wydajności ok. 2700 ltr./min. − Napęd: silnikiem spalinowym diesla np. marki Kubota o mocy min. 45 KM. Silnik wyposażony w liczniki: roboczogodzin oraz wskaźnik temperatury. − Zespół napędowy (silnik oraz pompy) umieszczone w przedniej części urządzenia na dodatkowej ramie mocowanej poprzez tłumiki drgań do ramy głównej. − Zbiornik cylindryczny umieszczony poziomo na ramie, wewnętrznie oraz zewnętrznie zabezpieczony antykorozyjnie, całkowita pojemność zbiornika 1700 l. − Podział zbiornika 1200 l osad, 500 l woda czysta. − Zbiornik lakierowany. − Połączenie pomiędzy przedziałami wody i ścieków zbiornika umożliwiające wypełnienie całej pojemności wodą czystą. − Przedział na wodę wyposażony w: • złącze zasilające/spustowe, • przelew nadmiaru wody, • wskaźnik wypełnienia. − Przedział na ścieki wyposażony w: • kulowy zawór zabezpieczający przed przepełnieniem, • wskaźnik ciśnienia/podciśnienia, • szybkozłącze do ssania, 3” (DN75) na otwieranej pokrywie tylnej, • szybkozłącze do opróżniania, 3” (DN75), na otwieranej pokrywie tylnej, • wskaźnik wypełnienia, • ręcznie otwieraną tylną pokrywę zbiornika. − Bęben roboczy hydraulicznie sterowany. − Wąż ciśnieniowy do czyszczenia kanalizacji, odporny na ciśnienie robocze min. 270 bar, średnica 5/8”, długość min. 80 m. − Bęben roboczy umieszczony na dodatkowej ramie montowanej do otwieranej, tylnej pokrywy zbiornika (dennicy). − Bęben z wężem ssącym o średnicy min. 63 mm i długości min. 18 m., montowany bocznie na zbiorniku. − Płyta ze stali nierdzewnej ułatwiająca zrzut osadu, zamocowana pod zaworami części ssącej. − Lampa do oświetlania miejsca pracy. − Lampa ostrzegawcza. − Wyposażenie części ciśnieniowej: • bezstopniowy regulator ciśnienia, • filtr wody z zaworem oraz wyjmowanym wkładem, • wskaźnik ciśnienia, • zawór sterujący, • system zabezpieczający, wyłączający pracę urządzenia w przypadku braku wody. − Wyposażenie części ssącej: • wskaźnik ciśnienia, • kombinowany filtr powietrza / separator oleju, • zawór sterujący. − Sterowanie, przy bębnie roboczym ciśnieniowym: • awaryjny wyłącznik bezpieczeństwa, • bezstopniowy regulator ciśnienia, • przycisk sterujący pompą ciśnieniową, • przycisk sterujący pompą ssącą, • sterowanie obrotami silnika, • wskaźnik ciśnienia. − Skrzynia narzędziowa, − Akcesoria robocze: • głowica kanałowa udrożniająca, • głowica kanałowa czyszcząca, • głowica granat-bomba, • głowica quatro, • lanca ciśnieniowa, • wąż do zasysania 3” (DN80), wyposażony w złączki, • Prowadnik nastudzienkowy, • Prowadnik wewnątrzstudzienkowy. Wszelkie koszty wydania przedmiotu zamówienia, a w szczególności: opakowania, transportu, rozładunku, ubezpieczenia na czas przewozu i związane z tym ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego – do siedziby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zaleszanach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Dzierdziówka 168, 37-416 Zbydniów 4. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: 4.1. dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4.2. zapewnić bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu, 4.3. Wykonawca, który nie jest producentem winien być autoryzowanym przedstawicielem producenta przedmiotu zamówienia i posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, 4.4. uzyskać dopuszczenie do eksploatacji dostarczonego przedmiotu umowy (w tym np. odbioru UDT) 4.5. Wykonawca będzie wykonywał pełną, nieodpłatną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania przedmiotu umowy. W przypadku konieczności dokonania naprawy poza miejscem użytkowania, Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt transport przedmiotu umowy do miejsc naprawy i z powrotem, ubezpieczenie na czas naprawy i transportu sprzętu. 4.6. W przypadku serwisowania przedmiotu zamówienia w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem przedmiotu zamówienia do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. Serwis pogwarancyjny na terenie Polski w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego. 4.7. Zgłoszenie wad i awarii przedmiotu zamówienia będzie dokonywane pisemnie (faksem, mailem) przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. 4.8. Pojazdy dostarczone w zakresie części I i II niniejszego postępowania nie mogą posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdów. 4.9. Dostarczone w zakresie części I i II niniejszego postępowania pojazdy powinny być w pełni sprawne i powinny odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz powinny być wolne od wad prawnych i fizycznych. 4.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. 4.11. Stan formalno – prawny (w zakresie części I): − w pełni udokumentowane legalne pochodzenie, − pojazd zarejestrowany na terenie RP w dniu odbioru pojazdu od Wykonawcy, − pojazd w 100% przygotowany do pracy, kompletny, sprawny technicznie i dopuszczony do ruchu drogowego zgodnie z przeznaczeniem użytkowania, − stan techniczny w pełni przygotowany do użytkowania (do pracy), − gwarancja bez wyłączeń, na cały pojazd minimum 36 miesięcy. 4.12. W zakresie części I i II – dostarczony ciągnik i przyczepy muszą być wyposażone w następujące dokumenty: − karta gwarancyjna, − świadectwo zgodności (świadectwo homologacji na terenie RP), − oświadczenie o danych niezbędnych do rejestracji pojazdu, − dokumenty gwarancyjne, − fabryczna instrukcja obsługi ciągnika w języku polskim, − komplety kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta, − certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, − książka serwisowa w języku polskim. 4.13. Czas reakcji serwisu Wykonawcy na zgłoszone uszkodzenie (awarię) nie przekroczy 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Za reakcję serwisu rozumie się zdiagnozowanie uszkodzenia (awarii) przedmiotu umowy. 4.14. Usunięcie wad przez Wykonawcę nastąpi w terminie do 10 dni licząc od daty zgłoszenia uszkodzenia (awarii) Wykonawcy. W przypadku, gdy termin naprawy będzie przekraczał 10 dni od dnia zgłoszenia uszkodzenia (awarii), Wykonawca przekaże Zamawiającemu na czas naprawy, na swój koszt, sprawny technicznie egzemplarz takiego samego przedmiotu umowy lub o parametrach nie gorszych. Jeżeli Wykonawca nie będzie posiadał w/w (zastępczego) przedmiotu umowy zobowiązany jest pokryć koszty poniesione przez Zamawiającego z tytułu wynajęcia przedmiotu umowy zamiennego tej samej klasy. 4.15. W przypadku, kiedy ujawniona wada ogranicza lub uniemożliwia działanie części lub całości przedmiotu umowy, a także, gdy ujawniona wada może skutkować zagrożeniem dla życia lub zdrowia ludzi, zanieczyszczeniem środowiska, wystąpieniem niepowetowanej szkody dla zamawiającego lub osób trzecich, jak również w innych przypadkach nie cierpiących zwłoki Wykonawca zobowiązany jest: - przystąpić do usuwania ujawnionej wady niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania zawiadomienia, - usunąć wadę w najwcześniej możliwym terminie, nie później niż w ciągu 2 dni kalendarzowych od chwili otrzymania zawiadomienia. 4.16. Wykonawca w ramach gwarancji dokona nieodpłatnej wymiany przedmiotu umowy na nowy, wolny od wad, o parametrach nie gorszych niż parametry wymienionego przedmiotu umowy w przypadkach, gdy: a) czas naprawy przedmiotu umowy przekroczy 30 dni licząc od dnia zgłoszenia tej naprawy, wymiana nastąpi wraz z upływem tego okresu, b) przedmiot umowy wykaże wady w działaniu po 3 kolejnych naprawach tego samego podzespołu - w terminie 14 dni licząc od dnia zdiagnozowania czwartego uszkodzenia (awarii), c) wyrazi na to zgodę Zamawiający, w innych przypadkach niż wyżej określone. 4.17. Wykonawca gwarantuje, że usługi serwisowe świadczone będą przez osobę/osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu. 5. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w niniejszej SIWZ, wzorze umowy, załączniku Nr 8 do SIWZ. 6. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z SIWZ, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń (w tym odbioru UDT). Wykonawca winien w ramach przedmiotu zamówienia zapewnić przeszkolenie osób obsługujących. 7. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. 9. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. Rękojmia na warunkach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego z zastrzeżeniem zapisów SIWZ rozszerzających odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi. Rękojmia dotyczy wszystkich usterek i wad nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz powstałych w okresie użytkowania. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia jest tożsamy z okresem gwarancji o którym mowa w pkt. 8. 10. W okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów oraz ponoszenia z tego tytułu opłat za serwisowanie dostarczonego przedmiotu zmówienia. Koszty (opłaty) serwisowe ponoszone w okresie gwarancji i rękojmi przez Wykonawcę obejmują w szczególności: koszt dojazdu, robocizny i materiałów eksploatacyjnych. 11. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się licząc od dnia odbioru ostatecznego przedmiotu umowy lub potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy, a dla wymienionych materiałów z dniem ich wymiany. 12. Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji i serwisu. 13. Wbudowane i dostarczone przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lub aprobatę techniczną. 14. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania oraz musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 15. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą szczegółowego i jednoznacznego opisu przedmiotu zamówienia - z jednoznacznym opisaniem oferowanego urządzenia - zgodnie z Załącznikiem nr 4 (Część I, II i III) do SIWZ – Formularz cenowy. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do potrącania z wynagrodzenia Wykonawcy należności z tytułu kar przewidzianych w umowie. 17. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 18. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 19. Projekt pn. „Rozwój gospodarki ściekowej na terenie gminy Zaleszany w celu ochrony wód zlewni Sanu”. Projekt dofinansowywany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014 –2020, Oś Priorytetowa IV. Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, Działanie 4.3 Gospodarka wodno- ściekowa, Cel tematyczny 6, Priorytet inwestycyjny 6b. 20. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 21. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na dostawy. 22. Rodzaj zamówienia: dostawy. 23. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 24. Zamawiający nie przewiduje zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 25. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej oraz wyboru najkorzystniejszej oferty stosując aukcję elektroniczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42415200-0, 42997200-3, 16500000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa wyposażenia pompowni |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest rozwój gospodarki ściekowej na terenie gminy Zaleszany w celu ochrony wód zlewni Sanu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: - Część I – Dostawa zestawu odbioru osadu. - Część II – Dostawa urządzenia do czyszczenia instalacji technologicznej oczyszczalni. - Część III – Dostawa wyposażenia pompowni. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1. Dla Części III – Dostawa wyposażenia pompowni: Wszelkie koszty wydania przedmiotu zamówienia, a w szczególności: opakowania, transportu, rozładunku, ubezpieczenia na czas przewozu i związane z tym ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego – do siedziby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zaleszanach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Dzierdziówka 168, 37-416 Zbydniów. 1) wyposażenie pompowni (1 kpl) – PT-1 Turbia – pompa (np. KSB KRT F80-252/44XEG-S IE2 ) – 2 szt., z osprzętem, Wyposażenie pompowni PT-1 w miejscowości Turbia . Pompownia PT-1 1 . Parametry pompowni : -Q (l/s) -11,11 -Hp (m)- 37,00 -Ilość pomp 2 - Praca pomp naprzemienna -Układ pracy pomp 1+1 -Medium ścieki sanitarne - Ø- 2000 mm , - wysokość korpusu – 4,42 - korpus –polimerobeton ciężki, 2. Pompy np. KSB KRT F80-252/44XEG-S IE2 ) – 2 szt. P1- 12,5 kw ,P2 11 kW ,In(A)-20,10 zasilanie 400, montaż do stopy sprzęgającej. Parametry techniczne : - wykonanie techniczne pompy: korpus hydrauliczny i korpus silnika są wykonane z żeliwa sferoidalnego, -tem. Medium T max+ 40 st. C, -zespół hydrauliczny : układ przepływowy pompy ska ład się z korpusu tłocznego oraz wirnika typu F (wirnik o przepływie swobodnym), - wielkość swobodnego przelotu 76 mm, -króciec tłoczny DN 80, -króciec stopy sprzęgającej DN 80, -pompa napędzana jest klatkowym silnikiem w klasie izolacji F= 155o stopniu ochrony IP68, - uszczelnienie mechaniczne ,SiC/AI203( węglik krzemu/tlenek glinu) od strony medium. -uszczelnienie pracuje niezależnie od kierunku obrotów silnika. 3.Sterowanie Kompletna rozdzielnia wraz z czujnikami poziomu według schematu funkcjonujących szaf sterowniczych w systemie kanalizacji Gminy Zaleszany (Uzgodnienia należy dokonać z administratorem sieci kanalizacyjnej Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Dzierdziówce ,która udostępni przykładowe rozwiązanie). 4.Armatura Zwór kulowy DN 80 -2 szt. Zasuwa miękkouszczelniona DN 80 – 2 szt. Zawór zwrotny kulowy: • Wykonanie wg. normy PN-EN 12050-4, • Dla DN 32-40 połączenia gwintowane wg normy PN-EN ISO 228-1, ciśnienie PN10, • Dla DN > 40 połączenia kołnierzowe i owiercenie wg normy PN-EN 1092-2, ciśnienie PN10, • Długość zabudowy krótka wg normy PN-EN 558, • Korpus i pokrywa wykonane z żeliwa sferoidalnego GJS 400, • Kula wykonana z aluminium nawulkanizowana gumą NBR (dla średnic DN 50-100 i DN 500) lub z żeliwa sferoidalnego (dla DN 125-400). Twardość gumy jest zoptymalizowana, by zapobiec utknięciu kuli w siedzisku, • Samoczyszczący i pełno przelotowy, kula obraca się podczas pracy co eliminuje ryzyko osadzenia zanieczyszczeń na kuli, • Gładki przelot eliminuje ryzyko gromadzenia osadów na dnie, • Ochrona antykorozyjna powłoką na bazie żywicy epoksydowej, minimum 250 mikronów, • Kolor pokrycia - niebieski - RAL 5005, • Śruby łączące pokrywę z korpusem ze stali nierdzewnej. ---- Zasuwa miękkouszczelniana: • Wykonanie wg. normy 1171, EN1074-1 i EN 1074-2, • Połączenia kołnierzowe i owiercenie wg normy PN-EN 1092-2, ciśnienie PN10, • Długość zabudowy krótka wg PN-EN 558-1, ser. 14, 5. Wyposażenie - Drabina szer. 300 mm , wysokość 4,40 m –(stal 1.4301(304),- 1 szt. - poręcz wysuwana –(stal 1.4301(304),- 1 szt. - Deflektor do DN 300, –(stal 1.4301(304),- 1 szt. - elementy montażowe –(stal 1.4301(304),- 1 szt. 2) wyposażenie pompowni (1 kpl) – PP-2-dz.nr ew. 1283/52, w ramach zadania Kwiatowa Łąka II – pompa (np. KRTF 80-250/54UG-S z wirnikiem 249 o mocy 5,5 kW – 2 szt.), 3) wyposażenie pompowni (1 kpl) – PP-7-dz. nr ew. 477/1 w Pilchowie, w ramach zadania Kwiatowa Łąka II – pompa (np. KRTF 80-250/54UG-S z wirnikiem 255 o mocy 5,5 kW – 2 szt.) 4) wyposażenie pompowni (1 kpl) – PA-17- dz. nr ew. 1565/14 w Pilchowie, w ramach zadania Kwiatowa Łąka II – pompa (np. NF 65-170/042 ULG-152 o mocy 4,2 kW – 2 szt.). SZCZEGÓŁOWY OPIS WYPOSAŻENIA DLA CZĘŚCI III ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 8 DO SIWZ 4. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: 4.1. dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4.2. zapewnić bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu, 4.3. Wykonawca, który nie jest producentem winien być autoryzowanym przedstawicielem producenta przedmiotu zamówienia i posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, 4.4. uzyskać dopuszczenie do eksploatacji dostarczonego przedmiotu umowy (w tym np. odbioru UDT) 4.5. Wykonawca będzie wykonywał pełną, nieodpłatną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania przedmiotu umowy. W przypadku konieczności dokonania naprawy poza miejscem użytkowania, Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt transport przedmiotu umowy do miejsc naprawy i z powrotem, ubezpieczenie na czas naprawy i transportu sprzętu. 4.6. W przypadku serwisowania przedmiotu zamówienia w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem przedmiotu zamówienia do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. Serwis pogwarancyjny na terenie Polski w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego. 4.7. Zgłoszenie wad i awarii przedmiotu zamówienia będzie dokonywane pisemnie (faksem, mailem) przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. 4.8. Pojazdy dostarczone w zakresie części I i II niniejszego postępowania nie mogą posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdów. 4.9. Dostarczone w zakresie części I i II niniejszego postępowania pojazdy powinny być w pełni sprawne i powinny odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz powinny być wolne od wad prawnych i fizycznych. 4.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. 4.11. Stan formalno – prawny (w zakresie części I): − w pełni udokumentowane legalne pochodzenie, − pojazd zarejestrowany na terenie RP w dniu odbioru pojazdu od Wykonawcy, − pojazd w 100% przygotowany do pracy, kompletny, sprawny technicznie i dopuszczony do ruchu drogowego zgodnie z przeznaczeniem użytkowania, − stan techniczny w pełni przygotowany do użytkowania (do pracy), − gwarancja bez wyłączeń, na cały pojazd minimum 36 miesięcy. 4.12. W zakresie części I i II – dostarczony ciągnik i przyczepy muszą być wyposażone w następujące dokumenty: − karta gwarancyjna, − świadectwo zgodności (świadectwo homologacji na terenie RP), − oświadczenie o danych niezbędnych do rejestracji pojazdu, − dokumenty gwarancyjne, − fabryczna instrukcja obsługi ciągnika w języku polskim, − komplety kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta, − certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, − książka serwisowa w języku polskim. 4.13. Czas reakcji serwisu Wykonawcy na zgłoszone uszkodzenie (awarię) nie przekroczy 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Za reakcję serwisu rozumie się zdiagnozowanie uszkodzenia (awarii) przedmiotu umowy. 4.14. Usunięcie wad przez Wykonawcę nastąpi w terminie do 10 dni licząc od daty zgłoszenia uszkodzenia (awarii) Wykonawcy. W przypadku, gdy termin naprawy będzie przekraczał 10 dni od dnia zgłoszenia uszkodzenia (awarii), Wykonawca przekaże Zamawiającemu na czas naprawy, na swój koszt, sprawny technicznie egzemplarz takiego samego przedmiotu umowy lub o parametrach nie gorszych. Jeżeli Wykonawca nie będzie posiadał w/w (zastępczego) przedmiotu umowy zobowiązany jest pokryć koszty poniesione przez Zamawiającego z tytułu wynajęcia przedmiotu umowy zamiennego tej samej klasy. 4.15. W przypadku, kiedy ujawniona wada ogranicza lub uniemożliwia działanie części lub całości przedmiotu umowy, a także, gdy ujawniona wada może skutkować zagrożeniem dla życia lub zdrowia ludzi, zanieczyszczeniem środowiska, wystąpieniem niepowetowanej szkody dla zamawiającego lub osób trzecich, jak również w innych przypadkach nie cierpiących zwłoki Wykonawca zobowiązany jest: - przystąpić do usuwania ujawnionej wady niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania zawiadomienia, - usunąć wadę w najwcześniej możliwym terminie, nie później niż w ciągu 2 dni kalendarzowych od chwili otrzymania zawiadomienia. 4.16. Wykonawca w ramach gwarancji dokona nieodpłatnej wymiany przedmiotu umowy na nowy, wolny od wad, o parametrach nie gorszych niż parametry wymienionego przedmiotu umowy w przypadkach, gdy: a) czas naprawy przedmiotu umowy przekroczy 30 dni licząc od dnia zgłoszenia tej naprawy, wymiana nastąpi wraz z upływem tego okresu, b) przedmiot umowy wykaże wady w działaniu po 3 kolejnych naprawach tego samego podzespołu - w terminie 14 dni licząc od dnia zdiagnozowania czwartego uszkodzenia (awarii), c) wyrazi na to zgodę Zamawiający, w innych przypadkach niż wyżej określone. 4.17. Wykonawca gwarantuje, że usługi serwisowe świadczone będą przez osobę/osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu. 5. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w niniejszej SIWZ, wzorze umowy, załączniku Nr 8 do SIWZ. 6. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z SIWZ, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń (w tym odbioru UDT). Wykonawca winien w ramach przedmiotu zamówienia zapewnić przeszkolenie osób obsługujących. 7. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. 9. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. Rękojmia na warunkach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego z zastrzeżeniem zapisów SIWZ rozszerzających odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi. Rękojmia dotyczy wszystkich usterek i wad nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz powstałych w okresie użytkowania. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia jest tożsamy z okresem gwarancji o którym mowa w pkt. 8. 10. W okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów oraz ponoszenia z tego tytułu opłat za serwisowanie dostarczonego przedmiotu zmówienia. Koszty (opłaty) serwisowe ponoszone w okresie gwarancji i rękojmi przez Wykonawcę obejmują w szczególności: koszt dojazdu, robocizny i materiałów eksploatacyjnych. 11. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się licząc od dnia odbioru ostatecznego przedmiotu umowy lub potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy, a dla wymienionych materiałów z dniem ich wymiany. 12. Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji i serwisu. 13. Wbudowane i dostarczone przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lub aprobatę techniczną. 14. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania oraz musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 15. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą szczegółowego i jednoznacznego opisu przedmiotu zamówienia - z jednoznacznym opisaniem oferowanego urządzenia - zgodnie z Załącznikiem nr 4 (Część I, II i III) do SIWZ – Formularz cenowy. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do potrącania z wynagrodzenia Wykonawcy należności z tytułu kar przewidzianych w umowie. 17. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 18. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 19. Projekt pn. „Rozwój gospodarki ściekowej na terenie gminy Zaleszany w celu ochrony wód zlewni Sanu”. Projekt dofinansowywany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014 –2020, Oś Priorytetowa IV. Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, Działanie 4.3 Gospodarka wodno- ściekowa, Cel tematyczny 6, Priorytet inwestycyjny 6b. 20. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 21. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na dostawy. 22. Rodzaj zamówienia: dostawy. 23. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 24. Zamawiający nie przewiduje zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 25. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej oraz wyboru najkorzystniejszej oferty stosując aukcję elektroniczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42122000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: