Ogłoszenie nr 74566 - 2017
z dnia 2017-04-26 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu„Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa: 03. Edukacja, Działanie: 03.02.Edukacja ogólna, Poddziałanie: 03.02.01.Jakość edukacji ogólnej oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46491-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 51833-2017
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Henryka Sienkiewicza, ul. W. Lutosławskiego 23, 76-200 Słupsk,
2) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki, ul. H. Pobożnego 2, 76 – 200 Słupsk,
3) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka, ul. Banacha 5, 76-200 Słupsk,
4) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 im. G ustawa Morcinka, ul. Leszczyńskiego 17, 76-200 Słupsk,;
5) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 im. Gryfitów, ul. Hubalczyków 7, 76-200 Słupsk,
6) Szkoła Podstawowej nr 6 im. Ludwika Waryńskiego, ul. Starzyńskiego 6, 76-200 Słupsk,
7) Szkoła Podstawowa nr 8 im. Żołnierzy Armii Krajowej, ul. Grottgera 10 a, 76-200 Słupsk,
8) Szkoła Podstawowej nr 9 im. kmdra por. Stanisława Hryniewieckiego, ul. Małachowskiego 9, 76-200 Słupsk,
9) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 10 im. Polonii, ul. prof. S. Kulczyńskiego 1 a, 76-200 Słupsk
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4, krajowy numer identyfikacyjny
90814200000, ul.
ul. Leszczyńskiego
17,
76-200
Słupsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
59 845 70 66, faks
59 841 79 55, e-mail
sp4slupsk@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sp4slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
1. Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr4 im. Gustawa Morcinka w Słupsku jest partnerem wiodącym projektu pt. „Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa: 03. Edukacja, Działanie: 03.02.Edukacja ogólna, Poddziałanie: 03.02.01.Jakość edukacji ogólnej oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r.
i jest upoważniony do przeprowadzenia postępowania wspólnego i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz ww. szkół.
2. Niniejsze zamówienie jest zamówieniem wspólnym w rozumieniu art. 16 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "Ustawą".
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa – organizacja wycieczek edukacyjnych dla uczniów klas I – VI - realizowana w ramach projektu pt. „Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r.dla ww. szkół
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
2/ZP/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna „Organizacja wycieczek dla
uczniów klas I – VI prowadzone w szkołach podstawowych SP -1, SP-2, SP-3,
SP-4, SP-5, SP-6, SP-8, SP-9, SP-10 w Słupsku” realizowana w ramach projektu
pt. „Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich
szkołach podstawowych”, współfinansowanego ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Państwa w ramach
RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowania Nr RPPM.03.02.01-22-
0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r.
Zajęcia edukacyjne w
Królestwie Gier
Drewnianych w Krupach
k/ Sławna, woj.
zachodniopomorskie w roku 2017
Zajęcia edukacyjneCentrum
Eksperymentu w
Gdyni i Centrum
popularyzacji nauki -
Hewelianum w Gdańsku w roku 2017
Zajęcia edukacyjneCentrum
Eksperymentu w
Gdyni i Centrum
Hewelianum w Gdańsku w roku 2018
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
63500000-4
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1
| NAZWA: Zajęcia edukacyjne w Królestwie Gier Drewnianych w Krupach k/ Sławna, woj. zachodniopomorskie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6930 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Biuro Turystyczne Czerwiński Travel s.c,
biuro@ctravel.pl,
ul. Biegańskiego 10/11, ,
80-807,
Gdansk, kraj/woj.
pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8863 Oferta z najniższą ceną/kosztem 8863 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10982 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2
| NAZWA: : Zajęcia edukacyjne- Centrum Eksperymentu w Gdyni i Centrum popularyzacji nauki - Hewelianum w Gdańsku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT37730 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Biuro Turystyczne Czerwiński Travel s.c,
biuro@ctravel.pl,
ul. Biegańskiego 10/11, ,
80-807,
Gdańsk, kraj/woj.
pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 36737 Oferta z najniższą ceną/kosztem 36737 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 74520 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3
| NAZWA: : Zajęcia edukacyjne- Centrum Eksperymentu w Gdyni i Centrum popularyzacji nauki - Hewelianum w Gdańsku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT87780 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Biuro Turystyczne Czerwiński Travel s.c,
biuro@ctravel.pl,
ul. Biegańskiego 10/11, ,
80-807,
Gdańsk, kraj/woj.
pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 85319 Oferta z najniższą ceną/kosztem 85319 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 155184 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.