Ogłoszenie nr 93083 - 2017
z dnia 2017-06-06 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511223-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Słupsku, krajowy numer identyfikacyjny
77070295800000, ul.
ul. Kilińskiego
42,
76-200
Słupsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
598 417 558, faks
598 417 559, e-mail
zamowienia.publiczne@spslupsk.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szkoła Policji
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu budynku przy ul Krakusa 4 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RZP-4/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku przy ul. Krakusa 4 w Słupsku w nw. zakresie: 1) Zakres robót budowlanych: a) malowanie elewacji zewnętrznej wraz z jej naprawą w miejscach tego wymagających, b) wykonanie nowego pokrycia dachowego na części budynku, c) rozebranie istniejących posadzek, podłóg, legarów, wykonanie nowych podłóg i położenie wykładzin z tworzyw sztucznych, d) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, e) wykonanie gładzi gipsowych oraz prac malarskich, f) rozbiórka elementów schodów wraz z uzupełnieniem i ułożeniem płytek. 2) Zakres robót sanitarnych: a) wymiana baterii umywalkowej, umywalki, miski ustępowej, brodzika natryskowego, b) wymiana elektrycznego podgrzewacza wody, c) sprawdzenie szczelności instalacji c.o, d) próba szczelności instalacji i badanie bakteriologiczne wody. 3) Zakres robót elektrycznych: a) wymiana niedrożnego odcinka kanalizacji kablowej i studni kablowych, b) wciąganie do istniejącej kanalizacji kablowej kabla światłowodowego i miedzianego, c) montaż koryt kablowych metalowych i pcv, d) wykonanie instalacji zasilania dedykowanego, e) wykonanie instalacji strukturalnej, f) montaż szafy dystrybucyjnej SD wraz z wyposażeniem, g) montaż rozdzielnicy komputerowej TK i przebudowa rozdzielnicy T-2. 4) Prace towarzyszące i roboty tymczasowe. a) zabezpieczenie terenu prac przed dostępem osób postronnych, b) segregowanie i wywiezienie materiałów rozbiórkowych niewykorzystanych do wykonania robót lub na inne potrzeby inwestora (gruz, złom itp.), c) demontaż, mycie i montaż istniejących opraw oświetleniowych, d) udrożnienie istniejących przewodów wentylacyjnych i przeprowadzenie badań wszystkich przewodów (przed dostarczeniem zamawiającemu protokołów badań kominiarskich), e) demontaż i ponowny montaż grzejników w celu wykonania prac malarskich.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.