„Przebudowa ul.Zielnej, Podgórnej i części ul.Kopernika w Barlinku (zadanie nr 1)...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa ul.Zielnej, Podgórnej i części ul.Kopernika w Barlinku (zadanie nr 1) z wymianą sieci wodociągowej(zadanie nr 2) i przebudową kanalizacji deszczowej w ul.Zielnej (zadanie nr 3)”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoBarlinek
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Barlinek
  • Data publikacji ogłoszenia2017-04-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/74610
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 74610 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.
Barlinek: „Przebudowa ul.Zielnej, Podgórnej i części ul.Kopernika w Barlinku (zadanie nr 1) z wymianą sieci wodociągowej(zadanie nr 2) i przebudową kanalizacji deszczowej w ul.Zielnej (zadanie nr 3)”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
„Budowa kanalizacji deszczowej w Barlinku” dofinansowany ze środków Unii Europejskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, działanie 3.3 Poprawa stanu środowiska miejskiego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41967-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 50186-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barlinek, krajowy numer identyfikacyjny 52837900000, ul. ul. Niepodległości  20, 74320   Barlinek, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7462450 w. 16, faks 957 461 704, e-mail umig@barlinek.pl
Adres strony internetowej (URL): http://gmina.barlinek.sisco.info/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa ul.Zielnej, Podgórnej i części ul.Kopernika w Barlinku (zadanie nr 1) z wymianą sieci wodociągowej(zadanie nr 2) i przebudową kanalizacji deszczowej w ul.Zielnej (zadanie nr 3)”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RGPI.IV.7013.2.17
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
zadanie 1 przebudowa ulicy Zielnej, Podgórnej i części Kopernika w Barlinku – łączna długość przebudowywanego odcinka 847 mb, szczegółowy zakres wskazany dokumentacji projektowej – załączniki 10 ÷ 14, podstawowe elementy przebudowy to: - rozbiórka istniejącej konstrukcji w/w ulic - wykonanie elementów kanalizacji deszczowej: wpusty żeliwne, studnie rewizyjne, przykanaliki PVC SN8 - wykonanie pełnej konstrukcji jedni i chodników: stabilizacja cementem C1,5/2,0 z dowozu gr.10cm - łącznie 11 376,80 m2 podbudowa z kruszyw 0/31 - 786 m2 o gr.31 cm, 4 980 m2 o gr. 20 cm, 3 009,50 m2 o gr.15 cm podbudowa z AC16P 50/70 - 4 980 m2 o gr.8 cm warstwa ścieralna SMA 11 PMB45/80-55 - 4 980 m2 o gr.4 cm kostka betonowa gr.8 cm - łącznie 4 227 m2 - oznakowanie pionowe – 74 tarcze - oznakowanie poziome: cienkowarstwowe 76,44 m2, grubowarstwowe 262,68 m2 - wykonanie trawników – 3,2 tys. m2 zadanie 2 wymiana sieci wodociągowej w trasie istniejącego wodociągu; szczegółowy zakres zgodnie z załącznikami 15 ÷ 18; głębokość posadowienia to głównie 1,6 m; rury i przyłącza ciśnieniowe, łączone za pomocą zgrzewów doczołowych, w co piątym zgrzewie złącze elektrooporowe; armatura zasuw łączona kołnierzowo; przebudowa sieci wodociągowej w ulicy Zielnej: sieć wodociągowa o długości 382,20 mb, gdzie odcinek 280 mb w obszarze przebudowywanej drogi, pozostała część 102 mb poza obszarem zadania nr 1; bezwykopowo 26 mb sieci; sieć z rur Ø 200 PE 100 SDR 17 PN10, przyłącza wodociągowe z rur Ø40, Ø32 PE 100 SDR17 PN10. przebudowa sieci wodociągowej ulicy Matejki: (odcinek od ul.Szosowej (dz.546) przez część ulicy Kopernika (dz.749) do ul.Matejki (dz.468/5)) sieć wodociągowa o długości 140,8 mb + 9,4 mb w obszarze przebudowywanych ulic (działka 749 oraz 468/5), za wyjątkiem 10-cio metrowego przejścia pod ulicą Szosową (droga powiatowa) metodą przecisku w rurze osłonowej Ø160 PE 100; sieć wykonać z rur Ø 110 PE 100 SDR 17 PN10, przyłącza z rur Ø40, PE 100 SDR17 PN10. zadanie 3 przebudowa kanalizacji deszczowej ul.Zielnej - od WL-1 tj.od wylotu WL1 (proj.) do studni D17 (istn.) szczegółowy zakres wg przedmiaru etap I zadanie nr II „Rozbudowa sieci kanalizacyjnych na terenie miasta Barlinek” – załącznik nr 21; podstawowe elementy przebudowy to: - wykonanie rurociągu deszczowego Ø1000 mm (356,1 mb) i Ø1200 mm (30,76 mb) - separator koelescencyjny (S7)z osadnikiem i bypassem - studnie zintegrowane DN 1200 - 16 szt. - studnie rewizyjne z kręgów betonowych Ø2000 mm - 3 szt. - komora (K2) o podstawie 3440 mm x 2300 m; hw=2520 mm - prefabrykat wylotu WL1 wraz z materacem gabionowym
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233100-0
Dodatkowe kody CPV: 45232130-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT7283917.82
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"Maldrobud" Sp. z o.o.Sp.k,  techniczny@maldrobud.pl,  ul.Kólewiecka 43,  74-300,  Myślibórz,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5813613,69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5813613,69
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5813613,69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI