Ogłoszenie nr 100041 - 2017
z dnia 2017-06-23 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 69288-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barlinek, krajowy numer identyfikacyjny
52837900000, ul.
ul. Niepodległości
20,
74320
Barlinek, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
95 7462450 w. 16, faks
957 461 704, e-mail
umig@barlinek.pl
Adres strony internetowej (URL): http://gmina.barlinek.sisco.info/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i termomodernizacja remizy OSP w Mostkowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RGPI.III.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje rozbudowę i termomodernizację remizy OSP w Mostkowie w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, to jest m.in.:
1) roboty rozbiórkowe (łącznie z rozebraniem wieży);
2) dobudowa pomieszczenia na łazienkę;
3) podwyższenie ścian garażu;
4) wykonanie nowego zadaszenia nad częścią budynku;
5) wymiana bramy garażu i pozostałej stolarki;
6) wykonanie ścianek działowych;
7) wykonanie instalacji CO, wewnętrznej wodociągowej, kanalizacyjnej ze zbiornikiem bezodpływowym oraz wewnętrznej elektrycznej;
8) ocieplenie budynku;
9) utwardzenie terenu.
Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje m.in.:
1) wykonanie pomiarów geodezyjnych;
2) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej;
3) zabezpieczenie robót;
4) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej;
5) wykonanie badań i sprawdzeń, w tym laboratoryjnych wynikających ze szczegółowych specyfikacji technicznych;
6) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy;
7) pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy;
8) zagospodarowanie we własnym zakresie lub utylizacja powstałego w wyniku prowadzonych robót odpadów i ziemi.
Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekt budowlany – Załącznik nr 10 do SIWZ;
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Załącznik nr 11 do SIWZ;
Zamawiający przy określaniu przedmiotu zamówienia dokonał następujących uszczegółowień w stosunku do dokumentacji projektowej:
1) demontaż umożliwiający późniejszy ponowny montaż bramy wjazdowej oraz zabezpieczenie, załadunek, przewiezienie do siedziby OSP Barlinek (Barlinek, ul. Boczna) oraz rozładunek zdemontowanej bramy;
2) projektowaną nawierzchnię z kostki betonowej gr. 6cm typu „cegła” należy wykonać z kostki gr. 8 cm typu „cegła”;
3) przewidzianą w projekcie bramę o wymiarach 3,5x4,0m należy wykonać z napędem elektrycznym i zdalnym sterowaniem (tzw. „pilot”).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45453000-7,
45300000-0,
45261000-4,
45320000-6,
45420000-7,
45400000-1
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, to jest 235.000 zł brutto.
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Powyższe wyczerpuje przesłanki art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.).
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT247777.33 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem 284232.73 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 356673.08 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.