II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem instalacji systemu alarmowania pożaru i remontem instalacji teletechnicznych w ramach projektu "Wymiana instalacji elektrycznych w budynku internatu"- etap IV
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZSTI.26.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: wykonanie remontu instalacji elektrycznych,wykonanie instalacji słaboprądowych, wykonanie prac towarzyszących – w budynku internatu przy ulicy Krakusa 16 w Gliwicach – czwarty etap obejmujący zakres projektu.
Zakres czwartego etapu obejmuje następujące prace remontowe:
2 piętro - dokończenie robót: instalacje elektryczne, instalacje słaboprądowe, roboty budowlane
towarzyszące wg oddzielnego załącznika - punkt 5 opisu technicznego załącznika nr 13 do SIWZ.
·
1 piętro: instalacja oświetleniowa (korytarz- oprawy LED, sterowane tylko wyłącznikiem
(podświetlanym), oprawy LED do oświetlenia nocnego, sterowane zegarem), instalacja sygnalizacji
pożaru, tablica piętrowa, instalacje elektryczne, instalacje słaboprądowe ( w tym instalacja
monitoringu), roboty budowlane towarzyszące wg oddzielnego załącznika - punkt 5 opisu technicznego
załącznika nr 13 do SIWZ.
- parter z wyłączeniem mieszkań służbowych: - instalacja oświetleniowa ( korytarz- oprawy LED,
sterowane tylko wyłącznikiem (podświetlanym), oprawy LED do oświetlenia nocnego, sterowane
zegarem), instalacja sygnalizacji pożaru, tablica piętrowa.
UWAGA: w 2016 roku wykonano remont wejścia głównego do budynku internatu, wiatrołapu, holu oraz
komunikacji przy windach a w 2014 roku remontu świetlicy, jadalni, kuchni i zaplecza kuchennego.
Podstawowy zakres robót:
- demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i urządzeń elektrycznych,
- demontaż istniejących instalacji słaboprądowych,
- wymiana rozdzielnic elektrycznych, linie zasilające aż do rozdzielni głównej w piwnicy,
- wykonanie kompletnej instalacji gniazd i urządzeń elektrycznych oraz instalacji oświetleniowych
z doprowadzeniem do miejsc sterowania i obsługi,
- wykonanie kompletnych instalacji słaboprądowych aż do GPD, portierni,
- wykonanie prac budowlanych towarzyszących remontowi instalacji.
W wyniku realizacji zamówienia Zamawiający ma uzyskać przedmiot umowy w stanie kompletnym, gotowym
do użytkowania.
Wykonawca dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:
- pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 4000 złotych brutto,
- wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady w tym źródła światła.
- wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót,
- zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacja robót,
- na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe,
- wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu (piętro II - wyniesienie mebli i wyposażenia
do pomieszczenia świetlicy i ponowne wniesienie do pokoi na II piętro),
- wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu (piętro I - wyniesienie mebli i wyposażenia
do pomieszczenia świetlicy - budynek internatu) i ponowne wniesienie do pokoi na I piętro),
- przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac w pokojach mieszkalnych i pomieszczeniach biurowych oraz
w pomieszczeniu recepcji na parterze, wykonać zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu (oklejenie
folia itp.)
- wykona profesjonalne prace porządkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie - pomieszczenie
gotowe do użytkowania i zamieszkania).
- przekaże użytkownikowi oprawy po demontażu
- opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go Zamawiającemu do uzgodnienia jeśli jest
wymagany.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:
- przedmiar robót - ZAŁĄCZNIK NR 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - ZAŁĄCZNIK NR 11 do Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia).
- dokumentacja projektowa - ZAŁĄCZNIK NR 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
- pozwolenie na budowę - ZAŁĄCZNIK NR 12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
- dokumentacja projektowa uzupełniająca dla IV etapu - ZAŁĄCZNIK NR 13.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm,
aprobat,specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, ze Wykonawcy mogą zaproponować
inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych
parametrów technicznych , norm aprobat,specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia
oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania
wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień.
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawce (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca
robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
Inne wymagania:
a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz
wyposażenie,
b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych
obiektach oświatowych,
c) wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od 6.00 do 22.00– praca w nocy wymaga uzgodnienia
z Zamawiającym. Praca w soboty i dni wolnych wymaga uzgodnienia z Zamawiającym.
d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy obiektu,
e) realizacja robót będzie się odbywać na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego
przez Wykonawce i uzgodnionego z Zamawiającym.
Uwaga:
Budynek internatu zakwalifikowany jest do rodzaju obiektu według PKOB: - nr 11
- nazwa: budynek zbiorowego zamieszkania.
Powyższą informację podajemy jako pomocniczą dla ustalenia stawki podatku VAT.
Do robót budowlanych wykonywanych w budynku internatu szkolnego Wykonawca ma prawo zastosować 8%
stawkę podatku VAT.
Wymagany termin gwarancji: 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót.,
Wymagany termin rękojmi: 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawia jacy
wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45311000-0,
45312100-0,
45310000-3,
45311200-2,
45314000-1,