OgĹoszenie nr 22669 - 2017
z dnia 2017-02-09 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 363125 - 2016
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 363175 - 2016
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina WrocĹaw UrzÄ
d Miejski WrocĹawia, krajowy numer identyfikacyjny
109467000000, ul.
pl. Nowy TargÂ
42377,
50141 Â
WrocĹaw, paĹstwo
Polska, woj.
dolnoĹlÄ
skie, tel.
71 7779230, 7779231, faks
717Â 779Â 229, e-mail
tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http:/bip.um.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Administracja samorzÄ
dowa
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Wykonanie remontĂłw w zakresie robĂłt budowlanych w obiektach UrzÄdu Miejskiego
WrocĹawia we WrocĹawiu
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
ZP/PN/100/2016/WOU
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamĂłwienia jest wykonanie remontĂłw w zakresie robĂłt budowlanych w
obiektach UrzÄdu Miejskiego WrocĹawia we WrocĹawiu obejmujÄ
ce m.in.: 1) roboty malarskie; 2)
roboty tynkarskie; 3) okĹadziny podĹĂłg; 4) okĹadziny Ĺcian; 5) stolarkÄ budowlanÄ
. 2. SzczegĂłĹowy opis
przedmiotu zamĂłwienia obejmuje: 1) opis przedmiotu zamĂłwienia - zaĹÄ
cznik nr 1 do SIWZ; 2)
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru RobĂłt Budowlanych w obiektach UrzÄdu Miejskiego
WrocĹawia - zaĹÄ
cznik nr 2 do SIWZ; 3) Projekt umowy â zaĹÄ
cznik nr 3 do SIWZ; 4) Przedmiar robĂłt â
zaĹÄ
cznik nr 4 do SIWZ Uwaga: Wszystkie nazwy wĹasne urzÄ
dzeĹ i materiaĹĂłw, jeĹźeli zostaĹy uĹźyte w
SIWZ i jej zaĹÄ
cznikach sÄ
podane przykĹadowo i okreĹlajÄ
jedynie minimalne oczekiwane parametry
jakoĹciowe oraz wymagany standard, mogÄ
byÄ zastÄ
pione przez inne rĂłwnowaĹźne, jednak
obowiÄ
zek udowodnienia rĂłwnowaĹźnoĹci, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, naleĹźy do Wykonawcy.
3. Wybrany Wykonawca zobowiÄ
zany bÄdzie siÄ do zawarcia umowy ubezpieczenia
odpowiedzialnoĹci cywilnej z limitem nie mniejszym niĹź 300.000,00 zĹ na jedno i wszystkie zdarzenia
w okresie ubezpieczenia. KopiÄ polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przedĹoĹźy ZamawiajÄ
cemu w
terminie 7 dni od podpisania umowy. SzczegĂłĹy ubezpieczenia sÄ
okreĹlone w § 13 Projektu umowy â
zaĹÄ
cznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45410000-4,
45432100-5,
45442100-8,
45450000-6,
45421131-1,
45421148-3
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 03/02/2017 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT365840.27 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 5 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
Gol-Bud Ĺukasz Golak,Â
,Â
Stary BazanĂłw 56,Â
08-500,Â
Ryki , kraj/woj.
lubelskie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
tak
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
PLN
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
PLN
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 419320,21 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 419320,21 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 784575.7 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.