OgĹoszenie nr 20987 - 2017
z dnia 2017-02-07 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 364670-2016
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika WrocĹawska, krajowy numer identyfikacyjny
55181193009000, ul.
ul. WybrzeĹźe WyspiaĹskiegoÂ
27,
50370 Â
WrocĹaw, paĹstwo
Polska, woj.
dolnoĹlÄ
skie, tel.
713Â 202Â 182,32, faks
713Â 202Â 143, e-mail
bzp@pwr.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bzp.pwr.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Inny: Uczelnia ubliczna
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: SkĹad, druk i dostawÄ materiaĹĂłw informacyjno-promocyjnych dla Politechniki WrocĹawskiej
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
ZP/BZP/161/2016
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamĂłwienia jest odpowiednio skĹad, druk i dostawa nastÄpujÄ
cych materiaĹĂłw informacyjno-promocyjnych dla DziaĹu Marketingu i Promocji Politechniki WrocĹawskiej: ⢠Kalendarz akademicki 2017/2018 (tylko wydruk) ⢠Kalendarz akademicki 2017/2018 w j. angielskim (tylko wydruk) ⢠Mapa kampusu ⢠Ulotka informacyjna ⢠Ulotka informacyjna II ⢠Informator ⢠Informator â oferta naukowo-badawcza (tylko wydruk) ⢠Torba A4 ⢠Torba A-5 ⢠Teczka A4 na dokumenty ⢠Teczka z gumka ⢠PodkĹadka pod dokumenty ⢠Kalendarz biurkowy ⢠Ulotka - tylko projekt ⢠Informator - tylko projekt. SzczegĂłĹowym opisem przedmiotu zamĂłwienia znajduje siÄ w zaĹ.nr 4 do SIWZ oraz szczegĂłĹowy zakres obowiÄ
zkĂłw wykonania przedmiotu zamĂłwienia znajduje siÄ w projekcie umowy, stanowiÄ
cym ZaĹÄ
cznik nr 3 do SIWZ. Dla w/w produktĂłw okres gwarancji wynosi nie mniej niĹź 12 miesiÄcy liczone od daty podpisania protokoĹu odbioru bez zastrzeĹźeĹ. 1.1. Dostarczane materiaĹy informacyjno-promocyjne, bÄdÄ
ce przedmiotem zamĂłwienia, muszÄ
byÄ nowe, peĹnowartoĹciowe, w pierwszym gatunku. MateriaĹy promocyjne nie mogÄ
mieÄ przebarwieĹ, pÄkniÄÄ, zarysowaĹ, dziur oraz innych uszkodzeĹ. 1.3. Dostawa przedmiotu zamĂłwienia obejmuje rĂłwnieĹź dostarczenie materiaĹĂłw na wĹasny koszt i wĹasnym transportem. Adres dostawy: do siedziby ZamawiajÄ
cego - ul. WybrzeĹźe WyspiaĹskiego 27, bud.A-01, WrocĹaw lub do miejsca wskazanego przez ZamawiajÄ
cego na terenie Polski. 1.4. Przedmiot umowy bÄdzie realizowany partiami i bÄdzie fakturowany na mocy faktur czÄĹciowych. KaĹźdorazowo dostarczane materiaĹy muszÄ
byÄ pakowane w oznakowanych co do iloĹci paczkach. CiÄĹźar jednej paczki nie moĹźe przekroczyÄ 10kg. 2.1. Termin wykonania zamĂłwienia: do 12 miesiÄcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeĹźeniami: a. W odniesieniu do âKalendarza Akademickiego 2017/2018 w jÄz. polskimâ i âKalendarza Akademickiego 2017/2018 w jÄz. angielskimâ termin realizacji: do 31 sierpnia 2017 r. ZamawiajÄ
cy w kryteriach oceny ofert bÄdzie oceniaĹ skrĂłcenie terminu dostawy Kalendarzy Akademickich 2016/2017 w jÄzyku polskimi angielskim. b. W przypadku kalendarza biurkowego â do dnia 10 listopada 2017 r. c. Terminy realizacji pozostaĹych materiaĹĂłw bÄdÄ
w trakcie obowiÄ
zywania umowy kaĹźdorazowo ustalane z WykonawcÄ
, z wyprzedzeniem 10 dni roboczych przed dniem rozpoczÄcia realizacji konkretnego zamĂłwienia, przy czym termin realizacji zamĂłwienia nie moĹźe byÄ dĹuĹźszy niĹź 30 dni od dnia rozpoczÄcia realizacji konkretnego zamĂłwienia. d. ZamawiajÄ
cy zastrzega sobie moĹźliwoĹÄ realizacji przedmiotu zamĂłwienia w rozbiciu na poszczegĂłlne projekty w ramach jednego rodzaju materiaĹu. 2.2.SzczegĂłĹy dotyczÄ
ce terminu wykonania i warunkĂłw realizacji zamĂłwienia znajdujÄ
siÄ we wzorze umowy, stanowiÄ
cym ZaĹÄ
cznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
39294100-0
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 10/01/2017 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT167340.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
ZakĹad Poligraficzny SINDRUK,Â
,Â
Ul. Obr. Stalingradu 66,Â
45-565,Â
Opole, kraj/woj.
opolskie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
tak
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 148391.38 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 148391.38 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 360245.85 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.