Skład, druk i dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych dla Politechniki Wroc

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Skład, druk i dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Uczelnia ubliczna
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPolitechnika Wrocławska
  • Data publikacji ogłoszenia2017-02-07
  • Numer ogłoszenia2017/2017/20987
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 20987 - 2017 z dnia 2017-02-07 r.
Wrocław: Skład, druk i dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 364670-2016

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000, ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego  27, 50370   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 713 202 182,32, faks 713 202 143, e-mail bzp@pwr.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bzp.pwr.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia ubliczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Skład, druk i dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
ZP/BZP/161/2016
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest odpowiednio skład, druk i dostawa następujących materiałów informacyjno-promocyjnych dla Działu Marketingu i Promocji Politechniki Wrocławskiej: • Kalendarz akademicki 2017/2018 (tylko wydruk) • Kalendarz akademicki 2017/2018 w j. angielskim (tylko wydruk) • Mapa kampusu • Ulotka informacyjna • Ulotka informacyjna II • Informator • Informator – oferta naukowo-badawcza (tylko wydruk) • Torba A4 • Torba A-5 • Teczka A4 na dokumenty • Teczka z gumka • Podkładka pod dokumenty • Kalendarz biurkowy • Ulotka - tylko projekt • Informator - tylko projekt. Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajduje się w zał.nr 4 do SIWZ oraz szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Dla w/w produktów okres gwarancji wynosi nie mniej niż 12 miesięcy liczone od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. 1.1. Dostarczane materiały informacyjno-promocyjne, będące przedmiotem zamówienia, muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. Materiały promocyjne nie mogą mieć przebarwień, pęknięć, zarysowań, dziur oraz innych uszkodzeń. 1.3. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje również dostarczenie materiałów na własny koszt i własnym transportem. Adres dostawy: do siedziby Zamawiającego - ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, bud.A-01, Wrocław lub do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Polski. 1.4. Przedmiot umowy będzie realizowany partiami i będzie fakturowany na mocy faktur częściowych. Każdorazowo dostarczane materiały muszą być pakowane w oznakowanych co do ilości paczkach. Ciężar jednej paczki nie może przekroczyć 10kg. 2.1. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniami: a. W odniesieniu do „Kalendarza Akademickiego 2017/2018 w jęz. polskim” i „Kalendarza Akademickiego 2017/2018 w jęz. angielskim” termin realizacji: do 31 sierpnia 2017 r. Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał skrócenie terminu dostawy Kalendarzy Akademickich 2016/2017 w języku polskimi angielskim. b. W przypadku kalendarza biurkowego – do dnia 10 listopada 2017 r. c. Terminy realizacji pozostałych materiałów będą w trakcie obowiązywania umowy każdorazowo ustalane z Wykonawcą, z wyprzedzeniem 10 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia realizacji konkretnego zamówienia, przy czym termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia rozpoczęcia realizacji konkretnego zamówienia. d. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne projekty w ramach jednego rodzaju materiału. 2.2.Szczegóły dotyczące terminu wykonania i warunków realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 39294100-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT167340.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Poligraficzny SINDRUK,  ,  Ul. Obr. Stalingradu 66,  45-565,  Opole,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 148391.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148391.38
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 360245.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI