OgĹoszenie nr 22579 - 2017
z dnia 2017-02-09 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 355333
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Biotechnologii i AntybiotykĂłw, krajowy numer identyfikacyjny
120887200000, ul.
ul. StaroĹciĹskaÂ
5,
02516 Â
Warszawa, paĹstwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 37 86 340, faks
22 37 86 334, e-mail
jasinskij@iba.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.iba.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Inny: instytut badawczy
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Ĺwiadczenie usĹug portierskich na rzecz Instytutu Biotechnologii i AntybiotykĂłw
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
573/16/112/I
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
SzczegĂłĹowy opis przedmiotu zamĂłwienia znajduje siÄ w zaĹÄ
czniku nr 1 do siwz. Przedmiot zamĂłwienia polega w szczegĂłlnoĹci na:
1. Prowadzeniu kontroli ruchu osobowego - wpisy do ksiÄgi ewidencji wyjĹÄ, prowadzenie ksiÄ
Ĺźki ewidencji kluczy dla pracownikĂłw Instytutu , wpisy do ksiÄgi wejĹÄ i wyjĹÄ dla goĹci wraz z wydawaniem identyfikatorĂłw oraz prowadzenie ksiÄ
Ĺźki dyĹźurĂłw portierĂłw.
2. Kontroli ruchu samochodowego wjeĹźdĹźajÄ
cego na teren podwĂłrza IBA i wyjeĹźdĹźajÄ
cego z terenu IBA (otwieranie i zamykanie bramy samochodom uprawnionych pracownikĂłw IBA, samochodom dostawczym, ustalanie z kierownikiem DziaĹu Technicznego moĹźliwoĹci wjazdu na teren Instytutu innych pojazdĂłw itp.).
3. ĹÄ
czeniu rozmĂłw telefonicznych przychodzÄ
cych z zewnÄ
trz z odpowiednimi pracownikami i komĂłrkami organizacyjnymi Instytutu.
4. Przyjmowaniu poczty i innych przesyĹek kurierskich niewymagajÄ
cych potwierdzenia ich dostarczenia w godzinach pracy i po godzinach pracy IBA (za potwierdzeniem przyjÄcia), a nastÄpnie poinformowanie bÄ
dĹş przekazanie ich do adresatĂłw,
5. Kontroli pracy urzÄ
dzeĹ sygnalizacyjno â alarmowych zainstalowanych w pomieszczeniu portierni.
6. NiezwĹocznym zgĹaszaniu do DziaĹu Technicznego, o wszelkich usterkach w dziaĹaniu urzÄ
dzeĹ sygnalizacyjno â alarmowych.
7. Prowadzeniu staĹego monitoringu gĹĂłwnego wejĹcia do IBA z podglÄ
dem tv przemysĹowej miejsc newralgicznych Instytutu w celu zabezpieczenia przed wejĹciem osĂłb niepowoĹanych.
8. Dokonywaniu staĹego obchodu pomieszczeĹ Instytutu (co 2 godziny od 2000 - 600) pod kÄ
tem ujawniania wszelkich zagroĹźeĹ w tym zalania, poĹźaru, wĹamania, itp.
9. W przypadku wystÄ
pienia zagroĹźenia (stosownie do rodzaju) konieczne jest powiadomienie odpowiednich jednostek ratowniczych (straĹźy poĹźarnej, policji, straĹźy miejskiej itp.) oraz kierownika DziaĹu Technicznego i osĂłb podanych w schemacie powiadamiania zgodnie z instrukcjÄ
postÄpowania w razie awarii.
10. Przyjmowaniu i rejestrowaniu na odpowiednich formularzach zgĹaszanych od osĂłb postronnych informacji dotyczÄ
cych reklamacji lekĂłw produkcji IBA oraz dziaĹaĹ niepoĹźÄ
danych.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
98341120-2
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
tak
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
Podstawa prawna:
art. 93 ust. 1 pkt 4 Prawa zamĂłwieĹ publicznych â ZamawiajÄ
cy uniewaĹźnia postÄpowanie o udzielenie zamĂłwienia, jeĹźeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
przewyĹźsza kwotÄ, ktĂłrÄ
ZamawiajÄ
cy zamierza przeznaczyÄ na sfinansowanie zamĂłwienia, chyba Ĺźe ZamawiajÄ
cy moĹźe zwiÄkszyÄ te kwotÄ do ceny najkorzystniejszej oferty.
Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
przewyĹźsza kwotÄ, ktĂłrÄ
ZamawiajÄ
cy zamierza przeznaczyÄ na sfinansowanie zamĂłwienia.
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
,Â
,Â
,Â
,Â
, kraj/woj.
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
nie
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.