Ogłoszenie nr 109830 - 2017
z dnia 2017-07-19 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuLikwidacja acekolu na ścianach budynku wielorodzinnego przy ul. Mickiewicza 11-19 w Tarnowskich Górach
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517379-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 93820-2017
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
27215700900000, ul.
ul. Towarowa
1,
42600
Tarnowskie Góry, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
(032) 3809006, 3809031, faks
(032) 380 90 18, e-mail
mtbstg@pn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mtbstg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka ze 100% udziałem Gmin
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. MICKIEWICZA 11-19 W TARNOWSKICH GÓRACH WRAZ Z LIKWIDACJĄ ACEKOLU NA ŚCIANACH
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
7/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest termomodernizacja budynku wielorodzinnego przy ul. Mickiewicza 11-19 w Tarnowskich Górach, likwidacja acekolu na ścianach oraz modernizacja instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania w budynku. Nieruchomość położona jest na działce 3861/105, zabudowana jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o kubaturze 14.937,85m3. Budynek wybudowany został w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku w technologii wielkoblokowej, podpiwniczony, pięciokondygnacyjny. W latach osiemdziesiątych wszystkie ściany budynku powyżej cokołu zostały docieplone wełną mineralną gr. około 3 cm i pokryte acekolem gr. 0,5 cm na ruszcie drewnianym.
2. Podział zamówienia na części:
CZĘŚĆ I: Demontaż, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest oraz ocieplenie budynku wraz ze zmianą kolorystyki elewacji zewnętrznej i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej
I. Zakres robót:
• Demontaż płyt acekol z powierzchni 1706,019m2
• Zabezpieczenie odpadów zawierających azbest
• Transport i likwidacja 23,51Mg odpadów zawierających azbest poprzez przekazanie odpadów na składowisko odpadów zawierających azbest
• Docieplenie ścian (ściany zewnętrzne podłużne, szczytowe) styropianem grubość 15cm
• Docieplenie ścian loggi styropianem grubość 10cm
• Docieplenie stropodachu styropapą grubość 16cm
• Docieplenie stropu nad piwnicą – materiał styropian grubość 10cm
• Docieplenie pozostałych przegród budowlanych –ściany piwnic (cokół) – styropianem grubość 12cm
• Wymiana drewnianej stolarki okiennej na okna z PCV w mieszkaniach i na klatkach schodowych
• Montaż nawiewników higrosterowanych w oknach PCV w mieszkaniach i na klatkach schodowych
• Wymiana drzwi zewnętrznych na klatkach schodowych na drzwi stalowe jednoskrzydłowe
• Zmiana/naprawa aktualnych podestów przy wejściach do klatki schodowej
• Wyburzenie i wymiana murowanego zadaszenia przed wejściami do klatek schodowych na metalowe (jak w budynku przy ul. Mickiewicza 1-9)
• Remont i podwyższenie kominów
• Wymiana rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich
• Wymiana wyłazów dachowych
• Remont loggi
• Zamurowanie okienek piwnicznych – zamontowanie kratek wentylacyjnych
• Wymiana skrzynek gazowych na nowe
• Częściowe wykonanie nowej opaski z płytek chodnikowych betonowych
• Przełożenie tablic domofonowych
• Demontaż anten satelitarnych lokatorów, bez ponownego montażu
Wszystkie prace związane z usuwaniem płyt acekolowych należy wykonywać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2004 Nr 71, poz. 649 z późn. zm.) oraz innymi przepisami obowiązującymi w zakresie zbiórki i unieszkodliwiania odpadów
CZĘŚĆ II: Modernizacja wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania
I. Zakres robót:
• Płukanie chemiczne wewnętrznej instalacji c.o.
• Wykonanie obliczeń hydraulicznych oraz projektu regulacji instalacji c.o.
• Wymiana zaworów podpionowych skośnych na zawory regulacyjno-pomiarowe
• Montaż automatyki ciepłowniczej stabilizacji różnicy ciśnień
• Montaż zaworów termostatycznych na grzejnikach
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45422000-1
Dodatkowe kody CPV:
45443000-4,
45453000-7,
45421100-5,
45262100-2,
45262660-5,
42131100-7,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1
| NAZWA: Demontaż, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest oraz ocieplenie budynku wraz ze zmianą kolorystyki elewacji zewnętrznej i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT812445.42 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Konsorcjum firm: Lider: TERMO GARBACKI Garbacki Dawid, Partner: Firma Budowlana Patryk Walczyk ,
dachy@garbacki.pl,
ul. Musioła 92,
41-936,
Bytom, kraj/woj.
śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 921530.82 Oferta z najniższą ceną/kosztem 921530.82 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1351310.80 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2
| NAZWA: Modernizacja wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Unieważnienia dokonano na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, gdyż ceny ofert przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.