Ogłoszenie nr 109833 - 2017
z dnia 2017-07-19 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522187-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, krajowy numer identyfikacyjny
51592200000, ul.
Al. Niepodległości
49,
43100
Tychy, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
(032) 7763333, faks
(032) 7763344, e-mail
poczta@umtychy.pl
Adres strony internetowej (URL): https://bip.umtychy.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont toalet w Szkole Podstawowej nr 11 przy ul. Skłodowskiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
PZP.271.36.2017.AW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest remont toalet w Szkole Podstawowej nr 11 przy ul. Skłodowskiej
Roboty budowlane wykonać należy zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez jednostkę projektową Usługi Projektowe i Nadzór Budowlany inż. Tadeusz Klementa w czerwcu 2013r. i częściowo zaktualizowaną w lutym 2017r.
W zakres zadania wchodzi wyłącznie remont sanitariatów dla dziewczynek na parterze i I piętrze w szczególności:
1. Roboty ogólnobudowlane:
- roboty rozbiórkowe i demontażowe,
- wykonanie ścianek działowych,
- wykonanie podsadzek z izolacjami,
- okładziny ścienne i podłogowe,
- wykonanie sufitów podwieszanych,
- renowacja parapetów.
2. Roboty instalacyjne:
- remont instalacji wod. kan
- remont instalacji c.o.
- remont instalacji wentylacji,
- remont instalacji elektrycznej.
3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej
Niniejszy zakres jest kolejnym etapem prac związanych z remontem pomieszczeń sanitarnych i zaplecza Sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 11 przy ul. Skłodowskiej.
Z uwagi na charakter obiektu należy zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie wykonywanych prac oraz bieżące omawianie z Użytkownikiem kolejnych etapów robót.
Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45332000-3
Dodatkowe kody CPV:
45331100-7,
45431000-7,
45442100-8,
45111300-1,
45410000-4,
45421110-8,
45421146-9,
45331210-1,
45315100-9,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT154608.09 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Z. P. H. U. REMSTOL Usługi Ogólnobudowlane inż. Józef Wybrańczyk,
,
ul. Ks. Tischnera 69,
43-100,
Tychy, kraj/woj.
śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 215250.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 215250.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 215250.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawca:
„RAFEX” Kaleta Rafał ul. Klonowa 32, 40-168 Katowice - instalacje
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.