Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych z zapleczem oraz remont wewnętrznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych z zapleczem oraz remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi, itd.) w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 7 im. Stanisława Ligonia w Katowicach przy ul. Witosa 23
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-19
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109516
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109516 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Katowice: Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych z zapleczem oraz remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi, itd.) w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 7 im. Stanisława Ligonia w Katowicach przy ul. Witosa 23
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 530227-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Michał Słota, dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa z dnia 31.01.2017r. dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 im. Stanisława Ligonia w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn.zm.). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7, krajowy numer identyfikacyjny 27657169700000, ul. ul. Witosa  23, 40-832   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 254 03 71, faks 32 254 03 71 wew. 40, e-mail sekretariat@zso7.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych z zapleczem oraz remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi, itd.) w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 7 im. Stanisława Ligonia w Katowicach przy ul. Witosa 23
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP/383/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące malowanie sal zajęć nr: 152,154,155,157,211,212,215,217 oraz zapleczy sal zajęć o numerach: 156,157,213,216, wymianę drzwi wejścia na klatkę schodową oraz malowanie klatki schodowej i korytarzy parteru i I piętra w segmencie F, w szczególności: 1. Roboty budowlane- wykończeniowe: • Zeskrobanie farby ze ścian i sufitów, • Uzupełnienie tynku, • Osadzenie kratek, • Wykonanie gładzi na ścianach i suficie, • Malowanie ścian farbą akrylową, • Malowanie ścian farbą lateksową w kolorach pastelowych, • Przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie lamperii, • Malowanie farbą olejną: lamperii, parapetów i innych elementów, montaż ( uzupełnienie) listew przypodłogowych w salach, • Docieplenie dylatacji i remont zamknięć dylatacji, • Wykonanie zabezpieczenia na klatkach schodowych tzw „prześwitów przy podestach” deskami z konglomeratu 2. Roboty instalacji elektrycznych: • Wymiana instalacji elektrycznej, • Wymiana lamp oświetleniowych, • Wymiana osprzętu, • Wymiana tablic, • Montaż oświetlenia awaryjnego, • Badanie instalacji. 3. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: • Demontaż: o boazerii na słupach i ścianach, o listew przypodłogowych i ściennych, o kratek wentylacyjnych we wszystkich pomieszczeniach, o ławek drewnianych na korytarzach, • wywóz i utylizacja gruzu i materiałów z rozbiórki. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, obejmującej przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opisy techniczne i rysunki, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45430000-0, 45453000-7, 45442100-8, 45315100-9, 45315600-4, 45262600-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT169335.90
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TAS Artur Baron,  ,  ul. Aleja Bielska 201,  43-100,  Tychy,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 184000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 184000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 184000.00
Waluta: PN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji - Bielsko-Biała
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie elewacji. Potrzebuję wykonawcy na budynku 4 piętrowym, 11 m wysoki. Opcją wejścia na cały budynek około 800 m lub ściany 200 lub 300 m. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: 2017/2017/109690
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Katowice: ROBOTY REMONTOWE I RENOWACYJNE - LIKWIDACJA SZKODNIKÓW DREWNA WIĘŹBY DACHOWEJ
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Roboty budowlane w zakresie odnawiania lokali mieszkalnych (pustostanów) w gminnych zasobach w Radomiu.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI