Remont posadzki korytarza na I piętrze w Szkole Podstawowej Nr 16 w Jaworznie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont posadzki korytarza na I piętrze w Szkole Podstawowej Nr 16 w Jaworznie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoJaworzno
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-11
  • Numer ogłoszenia2017/2017/106727
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 106727 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.
Jaworzno: Remont posadzki korytarza na I piętrze w Szkole Podstawowej Nr 16 w Jaworznie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 531722-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie, krajowy numer identyfikacyjny 27107683000000, ul. Zacisze Boczna  3, 43-600  Jaworzno, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 032 6181800, 6181815, faks 326 181 801, e-mail sekretariat@mzopow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzopow.jaworzno.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont posadzki korytarza na I piętrze w Szkole Podstawowej Nr 16 w Jaworznie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
OW.VII.2710.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Remont posadzki korytarza na I piętrze w Szkole Podstawowej Nr 16 w 4 z 17 14.06.2017, 12:54 https://bzp.uzp.gov.pl/IN/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=, Jaworznie przy ulicy 3 Maja 18 w Jaworznie zgodnie z : 1.1. Przedmiarem robót na wykonanie remontu posadzki w holu - korytarzu I piętro, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, 1.2.Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczącą wykonania remontu posadzki korytarza na I piętrze obejmującą wymianę płytek PCW na wykładzinę rulonową PCV wraz z wymianą wylewek, stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czyimości w trakcie realizacji zamówienia 1) zrywanie posadzek, 2) wykonywanie nowych posadzek cementowych oraz warstw wyrównujących, 3) przygotowanie podłoża pod wykładzinę, 4) układanie wykładziny PCV, - wraz z robotami towarzyszącymi. UWAGI: 1. W terminie do 7 dni od dnia rozpoczęcia robót. Wykonawcą przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, iż osoby, o których mowa w § 4 ust. 5 umowy są przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powirmo zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte umową czynności, o których mowa w § 4 iist. 5 umowy wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazanieni liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 4 czynności.'Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub wykonujących w trakcie realizacji zamówienia Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy-z dnia 29.08.1997n o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 2) żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez Wykonawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie podwykonawcę kopii umów o pracę osób czyimości, których dotyczy oświadczenie 5z 17 14.06.2017, 12:54 . . https://bzp.uzp.gov.pl/IN/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=... danych osobowych . Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, 4) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, 5) zwrócenia się do Państwowej Inspekcji Pracy, o przeprowadzenie u Wykonawcy lub podwykonawcy kontroli. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, nie krótszym niż 3 dni. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody, o których mowa w § 4 ust. 6, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 4 czyimości w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 4 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogu, o którym mowa w ust. 4, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących roboty na podstawie umowy o pracę. 5. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników świadczących roboty na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu Kodeksu pracy. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne, zgodnie z umową.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45432100-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FHU HURT - POL Małgorzata Kluź,  ,  ul. Tartaczna 16/18b, ,  26-600,  Radom,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 55350.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55350.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55350,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI