Ogłoszenie nr 106526 - 2017
z dnia 2017-07-11 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515603-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żnin, krajowy numer identyfikacyjny
9235122200000, ul.
ul. 700-lecia
39,
88400
Żnin, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
523 031 301, faks
523 031 103, e-mail
admin@um.znin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.umznin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa pieszojezdni z miejscami postojowymi na działkach nr 15/12, 15/13, 15/22 położonych w Żninie przy ul. Słonecznej”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IGPI.271.13.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ulicy Słonecznej w Żninie wraz z odwodnieniem
drogi i parkingiem.
Zestawienie projektowanych nawierzchni:
- powierzchnia projektowanego ciągu pieszo-jezdnego:650.00 m^2
- powierzchnia miejsc postojowych: 467,50 m^2
Zestawienie projektowanych długości danych elementów:
- długość projektowanego ciągu pieszo-jezdnego: 172,36 m
Zakres robót dotyczących nawierzchni obejmuje:
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płyt drogowych betonowych,
- rozbiórkę elementów drogowych – krawężniki obrzeża,
- regenerację istniejącej kanalizacji deszczowej wraz z wpustami przy krawężnikowymi,
- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni składającej się z warstwy odsączającej z piasku o grubości 10 cm po zagęszczeniu warstwy ulepszonego podłoża tzw. stabilizacja o grubości 10 cm po zagęszczeniu,
- wykonanie warstwy tłucznia z podbudową z kamienia twardego łamanego frakcja 0/31,5 mm o grubości 22 cm
- wykonanie podsypki cementowo-piaskowej 1-4 cm o grubości 4 cm
- położenie kostki betonowej szarej o grubości 8 cm
Zakres robót dotyczących chodnika obejmuje:
- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni składającej się z warstwy odsączającej z piasku
o grubości 10 cm
- wykonanie podbudowy z kamienia twardego łamanego frakcja 0/31,5 mm o grubości 15 cm
-wykonanie podsypki cementowo – piaskowej 1-4 o grubości 4 cm
- położenie kostki betonowej szarej o grubości 8 cm
- budowa miejsc utwardzonych z ekologicznych płyt ażurowych na podsypce piaskowej o grubości 3 cm,
i podbudowie z mieszanki kruszywa twardego łamanego o grubości 22 cm,
- wyrównanie i wyprofilowanie terenu
Wykonawca, celem zapoznania się oraz oszacowania kosztów wykonania przedmiotu zamówienia jest zobligowany zapoznać się z udostępnioną dokumentacją dotyczącą zakresu zadania realizowanego w ramach niniejszego postępowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45112500-0,
45112730-1,
45233000-9,
45233260-9,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT226951.22 Walutapln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DOM-BRUK Paweł Domagała,
,
Januszkowo 43,
88-400,
Żnin, kraj/woj.
kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 279150.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 279150.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 279150.00 Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.