Ogłoszenie nr 106649 - 2017
z dnia 2017-07-11 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529953-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomskie Mieszkania, krajowy numer identyfikacyjny
24261540600000, ul.
ul. Zielna
,
41907
Bytom, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 413 00 30, faks
32 430 00 33, e-mail
zamowienia@bm.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dachu oraz stropu klatki schodowej w budynku przy ul.Strażackiej 3a w Bytomiu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
DZ-PN-19/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja dachu oraz stropu klatki schodowej w
budynku przy ul. Strażackiej 3a w Bytomiu”. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) rozbiórkę pokrycia
dachowego z papy (około 15 warstw); b) wymianę elementów stropu klatki schodowej; c) wymianę
deskowania dachu; d) wymianę części konstrukcji dachowej; e) krycie papą termozgrzewalną P i W na
podkładzie z papy asfaltowej; f) wymianę obróbek blacharskich rynien i rur spustowych; g)
tynkowanie ogniomurów. tj. wykonanie robót dekarsko-blacharskich i ciesielskich mających na celu
przywrócenie bezpieczeństwa użytkowania części obiektu budowlanego. Zamawiający nie dopuszcza
możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na
wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru
końcowego robót budowlanych będących przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że istnieje
możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie budowy. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania się z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem
faktycznym obiektu, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Zamawiającego w
formie pisemnej, fax-em na nr 32 413-00-33, lub za pośrednictwem e-maila na adres:
zamowienia@bm.bytom.pl do dnia 19 czerwca 2017 r. godz. 15:30. O terminie przeprowadzenia wizji
lokalnej Wykonawcy zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem. Zamawiający zgodnie z
art. 29 ust. 3a Pzp w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z
2014 r., poz. 1502 ze zm.) wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji zamówienia
zatrudniał na umowę o pracę wszystkich robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia
Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i
specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r., poz. 1145)
wykonujących czynności związane z: a) rozbiórką pokrycia dachu i wykonania nowego pokrycia; b)
wymianą elementów więźby dachowej oraz deskowania dachu; c) wykonaniem i montażem obróbek
blacharskich, rynien i rur spustowych; d) wykonaniem tynków. W trakcie realizacji zamówienia
Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie
spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
osób wykonujących wskazane w pkt. 6 powyżej czynności. W tym celu Zamawiający uprawniony jest
w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww.
wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie
potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania
świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w
tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu nw. dowody w celu potwierdzenia
spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę
osób wykonujących wskazane w pkt. 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie
Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w
szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,
wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę
wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby
uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną
za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o
pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww.
oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków,
jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób
zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL
pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data
zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c)
zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie
umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio
przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez
pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych
pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań postawionych wykonawcy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy
Pzp Zamawiający określił w Załączniku nr 2 do SIWZ – Istotnych postanowieniach umownych.
Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez
Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę
wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane w pkt 7 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do
przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o
przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Warunki realizacji zamówienia zawarte
zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załączniki nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45260000-7
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT69468.34 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PHU "KUMBUD" mgr inż. Zbigniew Bramowicz,
kumbud@mmj.pl,
ul. Wyzwolenia 8c/9,
41-103,
Siemianowice Śl., kraj/woj.
śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 78732,00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 78732,00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78732,00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art. ustawy Pzp.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.