II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku – 2017r.-Znak sprawy: G-2512-5/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia pn. Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego
w Leżajsku – 2017r. został dokonany za pomocą wyciągu z n/w dokumentacji projektowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych pn:
1. Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku, opracowanych w 2015 r. przez Firmę Handlowo – Usługową BAGA mgr inż. Grzegorz Bednarski, 35-122 Rzeszów, ul. Fr. Kotuli 32/4,
2. Remont drzwi w budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku, opracowanych w marcu
2016 r. w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie przez mgr inż. Ewę Gliniak.
Remont w 2017r. prowadzony będzie na pierwszym piętrze budynku sądu zgodnie
z załącznikiem graficznym i będzie polegał na:
1. likwidacji wykładziny dywanowej w pomieszczeniach biurowych i salach rozpraw,
2. wyburzeniu ścianki działowej,
3. wykuciu otworu drzwiowego w ściance działowej i zamontowaniu drzwi wewnętrznych,
4. renowacji parkietu w jednym pomieszczeniu biurowym,
5. ułożeniu paneli podłogowych w pozostałych pomieszczeniach biurowych i salach rozpraw,
6. demontażu 2 podestów sędziowskich o szerokości 2,5 m i wykonaniu nowych
o szerokości 2,0m (w sali nr 119) i 1,8m (w sali nr 111),
7. malowaniu ścian i sufitów pomieszczeń biurowych, sal rozpraw i korytarzy oraz kaloryferów,
8. wymianie typowej wewnętrznej stolarki drzwiowej,
9. renowacji pierwotnej stolarki drzwiowej (wykonanie mazerunku).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objęty niniejszym postępowaniem określony jest
w Załączniku Nr 1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia
Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zostały opracowane zgodnie z art. 2c, 29, 30 i 31 ustawy Pzp i aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Dokumentacja jest kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć oraz posiada wymagane opinie, uzgodnienia i decyzje administracyjne.
Dodatkowe informacje, które Wykonawca musi uwzględnić przy sporządzaniu oferty:
1. roboty budowlane wykonywane będą w czynnym urzędzie, Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać pracy sądu; może wystąpić konieczność wykonywania robót uciążliwych (np. powodujących nadmierny hałas) po godzinach pracy sądu i w dni wolne od pracy (godziny pracy sądu: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30),
2. na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia (wydzielenia) stref, w których prowadzone będą roboty budowlane w sposób ograniczający do minimum zakurzenie obszaru, w którym Użytkownik – Sąd Rejonowy w Leżajsku prowadzi bieżącą działalność,
3. na Wykonawcy ciążyć będzie konieczność utrzymania czystości i porządku we wszelkich pomieszczeniach, które będą użytkowane przez Wykonawcę lub w których będą wykonywane roboty przez Wykonawcę, a które to pomieszczenia nie będą czasowo wyłączone (na czas robót) z użytkowania.
Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W tym celu należy skontaktować się z Prezes Sądu Rejonowego w Leżajsku Panią Dorotą Rutkowską, tel. 17/24 05 304 w celu ustalenia terminu.
Dodatkowe wymagania
Zamawiający wymaga od Wykonawcy przy realizacji Przedmiotu umowy (Przedmiotu zamówienia) stosowanie do art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę pracowników według poniższych zasad:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszystkie czynności w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika robót, pełniącej samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. Wymóg zatrudnienia nie dotyczy tych podwykonawców, którzy wykonują czynności samodzielnie w ramach prowadzonej przez siebie jednoosobowej działalności gospodarczej
2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
• oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111100-9,
45421131-1,
45410000-4,
45432100-5,
45442100-8,
45421000-4