Ogłoszenie nr 109417 - 2017
z dnia 2017-07-18 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529807-N-2017 z dnia 09.06.2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, krajowy numer identyfikacyjny
79067103000000, ul.
ul. Mickiewicza
1,
16-400
Suwałki, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
875 628 000, faks
875 628 098, e-mail
zp@um.suwalki.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Modernizacja gabinetu felinoterapii, biblioteki wraz z przyległym korytarzem w budynku Przedszkola nr 8 oraz wymiana stolarki okiennej wraz z niezbędnymi robotami w Przedszkolu nr 3 w ramach realizacji inicjatyw lokalnych w 2017 roku”.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.066.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja gabinetu felinoterapii, biblioteki wraz z przyległym korytarzem w budynku Przedszkola nr 8 oraz wymiana stolarki okiennej wraz z niezbędnymi robotami w Przedszkolu nr 3 w ramach realizacji inicjatyw lokalnych w 2017 roku.
2.Zadanie obejmuje:
a) remont pomieszczeń w budynku Przedszkola nr 8 z Oddziałem Integracyjnym w Suwałkach, przy ul. Putry 4B – modernizacja gabinetu felinoterapii, biblioteki wraz z przyległym korytarzem,
b) wymianę stolarki okiennej wraz z niezbędnymi robotami w budynku Przedszkole nr 3 im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Suwałkach, przy ul. Korczaka 4A.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne, przedmiar robót (formularz cenowy- załącznik nr 2.1, 2.2) oraz załącznik nr 8.
4. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu odpowiednie testy, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń.
5. Materiały i kolorystykę należy uzgodnić z dyrektorami placówek oświatowych.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji i przedmiarach robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w projekcie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45450000-6
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45421000-4,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT29674.79 WalutaPOLSKA IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Budowlana WORONIECKI Jarosław Woroniecki,
jworoniecki@poczta.onet.pl,
ul. 1 Maja 5/40,
16-400,
Suwałki, kraj/woj.
podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 49 776,53 zł Oferta z najniższą ceną/kosztem 44872,88 zł >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49776,53 zł Waluta: polska
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.