OgĹoszenie nr 51 - 2017
z dnia 2017-01-02 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia:
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Pediatrii im. Jana PawĹa II w Sosnowcu SpĂłĹka z ograniczonÄ
odpowiedzialnoĹciÄ
, krajowy numer identyfikacyjny
27624072400000, ul.
ul. G. ZapolskiejÂ
3,
41218 Â
Sosnowiec, paĹstwo
Polska, woj.
ĹlÄ
skie, tel.
32 2660230, 2660251, faks
32 2663630, 2660251, e-mail
dag@centrum-pediatrii.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.centrumâpediatrii.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Inny: SpĂłĹka z ograniczonÄ
odpowiedzialnoĹciÄ
z udziaĹem jednostki samorzÄ
du terytorialnego
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektĂłw Centrum Pediatrii im. Jana PawĹa II w Sosnowcu Sp. z o.o. II
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
25/2016
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamĂłwienia jest zakup energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz.U. z 2012 r.. poz. 1059 z poĹźn. zm.) na potrzeby obiektĂłw ZamawiajÄ
cego:â˘Obiekt przy ul. Zapolskiej 3 w Sosnowcu;â˘Obiekt przy ul. Wawel 3 w Sosnowcu. Charakterystyka techniczna przyĹÄ
czy: Obiekt przy ul. Zapolskiej 3 w Sosnowcu â grupa taryfowa: C 21 â nr odbiorcy 202002496 â grupa przyĹÄ
czeniowa: IV â przyĹÄ
cze nr 1 - miejsce dostarczenia energii: rozdzielnia nN sekcja I stacji 1703 ., Centrum Pediatrii" izolatory przepustowe po stronie nN transformatora â przyĹÄ
cze nr 2 - miejsce dostarczenia energii: rozdzielnia nN sekcja II stacji 1703 .. Centrum Pediatrii" izolatory przepustowe po stronie nN transformatora â pobĂłr energii czynnej odbywa siÄ przy wspĂłĹczynniku tg (fi) = 0,4 â moc przyĹÄ
czeniowa 2 x 130 kW â kod identyfikacyjny FPP ENID 2021011245 typ odczytu Z FPP ENID 2021011246 typ odczytu Z â ukĹad pomiarowo - rozliczeniowy trĂłjfazowy na nN pĂłĹpoĹredni przekĹadniki prÄ
dowe 600/5 A liczniki energii 96487855. 96487859 â Szacunkowa iloĹÄ dostarczonej energii elektrycznej w okresie dostawy 770.000 kWh Obiekt przy ul. Wawel 3 w Sosnowcu â grupa taryfowa: C 11 â nr odbiorcy 202002483 " grupa przyĹÄ
czeniowa: V â miejsce dostarczenia energii: zaciski prÄ
dowe na wyjĹciu przewodĂłw od zabezpieczeĹ w zĹÄ
czu w kierunku instalacji odbiorcy â pobĂłr energii czynnej odbywa sie przy wspĂłĹczynniku mocy tg (fi )= 0,4 â moc przyĹÄ
czeniowa 40 kW â kod identyfikacyjny FPP ENID 2021032582 typ odczytu Z lub F â ukĹad pomiarowo - rozliczeniowy trĂłjfazowy na n/n bezpoĹredni â licznik energii 91688207 â Szacunkowa iloĹÄ dostarczonej energii elektrycznej w okresie dostawy 13.200 kWh Wskazane iloĹci majÄ
wyĹÄ
cznie charakter szacunkowy i nie mogÄ
stanowiÄ podstawy jakichkolwiek roszczeĹ Wykonawcy wzglÄdem ZamawiajÄ
cego. W szczegĂłlnoĹci ZamawiajÄ
cy zastrzega sobie prawo do ograniczenia â aĹź do caĹkowitej rezygnacji wĹÄ
cznie â z poboru energii elektrycznej dla obiektu przy ul. Wawel 3 w Sosnowcu, co nie bÄdzie stanowiĹo dla Wykonawcy podstawy jakichkolwiek roszczeĹ wzglÄdem ZamawiajÄ
cego. W razie koniecznoĹci dostosowania ukĹadu pomiarowo-rozliczeniowego caĹoĹÄ zwiÄ
zanych z tym prac oraz kosztĂłw ponosi Wykonawca. Energia elektryczna powinna speĹniaÄ parametry techniczne zgodne z zapisami ustawy prawo energetyczne oraz rozporzÄ
dzeniami wykonawczymi do powoĹanej ustawy w szczegĂłlnoĹci ze standardami odbiorcĂłw okreĹlonymi w RozporzÄ
dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegĂłĹowych warunkĂłw funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U z 2007 r.. nr 93. poz. 623 ze zm.) i Polskimi Normami. Umowa na dostawÄ energii elektrycznej zawarta jest z obecnym WykonawcÄ
na czas okreĹlony tj. do 31.12.2016 r. ZamawiajÄ
cy przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. ZamawiajÄ
cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. ZamawiajÄ
cy nie przewiduje dynamicznego systemu zakupĂłw. ZamawiajÄ
cy nie dopuszcza skĹadania ofert czÄĹciowych i wariantowych. ZamawiajÄ
cy nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamĂłwienia ZamawiajÄ
cy nie przewiduje zwrotu kosztĂłw udziaĹu w postÄpowaniu 4. Warunki dodatkowe dotyczÄ
ce przedmiotu zamĂłwienia. ZamawiajÄ
cy posiada aktualnÄ
umowÄ zawartÄ
na czas nieokreĹlony z Operatorem Systemu Dystrybucji tj. TAURON Dystrybucja S.A z siedzibÄ
przy ul. ZawiĹej 65. 30-390 KrakĂłw. umoĹźliwiajÄ
cÄ
Ĺwiadczenie usĹug dystrybucyjnych energii elektrycznej do obiektĂłw ZamawiajÄ
cego.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
09310000-5
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 30/12/2016 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT172147.36 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
TAURON SprzedaĹź sp. z o.o.,Â
ts.centrala@tauron.pl,Â
ul. Ĺagiewnicka 60,Â
30-417,Â
Kraków, kraj/woj.
maĹopolskie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
nie
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 211741.25 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 211741.25 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 592355.31 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.