OgĹoszenie nr 126 - 2017
z dnia 2017-01-02 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 355298
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe:ZamawiajÄ
cy nie dopuszcza moĹźliwoĹci skĹadania ofert czÄĹciowych
ZamawiajÄ
cy nie przewiduje moĹźliwoĹci udzielania zamĂłwieĹ uzupeĹniajÄ
cych
ZamawiajÄ
cy nie przewiduje moĹźliwoĹci skĹadania ofert wariantowych
ZamawiajÄ
cy nie przewiduje aukcji elektronicznej
ZamawiajÄ
cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
I. 1) NAZWA I ADRES: OĹrodek Pomocy SpoĹecznej w ĹwiÄtochĹowicach , krajowy numer identyfikacyjny
003452062, ul.
ul. KatowickaÂ
35,
41-600 Â
ĹwiÄtochĹowice, paĹstwo
Polska, woj.
ĹlÄ
skie, tel.
322Â 455Â 104, faks
322Â 455Â 104, e-mail
organizacyjnoprawny@ops.internetdsl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ops.swietochlowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Inny: pomoc spoĹeczna
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Ĺwiadczenie usĹug pocztowych na rzecz OĹrodka Pomocy SpoĹecznej
w ĹwiÄtochĹowicach
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamĂłwienia jest sukcesywne Ĺwiadczenie przez WykonawcÄ powszechnych usĹug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb ZamawiajÄ
cego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorÄczania przesyĹek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotĂłw (po wyczerpaniu moĹźliwoĹci ich dostarczenia odbiorcy) zwanych dalej usĹugami.
2. UsĹugi pocztowe Ĺwiadczone bÄdÄ
przez 5 dni w tygodniu (z wyĹÄ
czeniem dni wolnych od pracy), od poniedziaĹku do piÄ
tku, zgodnie z przepisami obowiÄ
zujÄ
cymi w tym zakresie.
3. Przedmiot zamĂłwienia bÄdzie realizowany zgodnie z przepisami:
1) ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 1113 z późn. zm.) zwanÄ
dalej Prawo pocztowe;
2) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postÄpowania administracyjnego (Dz. U.
z 2016 r., poz. 23 z późn. zm.);
3) rozporzÄ
dzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 roku
w sprawie reklamacji usĹugi pocztowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1468 z późn. zm.);
4) wewnÄtrznymi regulaminami wykonawcy, wydanymi na podstawie obowiÄ
zujÄ
cych przepisĂłw prawa, o ile regulaminy te nie pozostajÄ
w sprzecznoĹci z postanowieniami specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia.
4. Przewidywane iloĹci oraz rodzaje przesyĹek objÄte przedmiotem zamĂłwienia okreĹlone zostaĹy w formularzu ofertowym, stanowiÄ
cych zaĹÄ
cznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Wskazane iloĹci poszczegĂłlnych przesyĹek sÄ
iloĹciami szacunkowymi, podanymi w celu obliczenia wartoĹci skĹadanych przez WykonawcĂłw ofert oraz ich porĂłwnania przez ZamawiajÄ
cego w toku postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia publicznego. Faktyczna iloĹÄ usĹug bÄdzie wynikaÄ
z bieĹźÄ
cych potrzeb ZamawiajÄ
cego, ktĂłrych nie moĹźna szczegĂłĹowo okreĹliÄ w okresie wszczÄcia postÄpowania i mogÄ
róşniÄ siÄ od podanych w formularzach. Wykonawcy nie przysĹuguje roszczenie wynikajÄ
ce ze zmian iloĹciowych i rodzajowych w trakcie realizacji zamĂłwienia.
5. PrzesyĹki nadawane przez ZamawiajÄ
cego dostarczane bÄdÄ
przez WykonawcÄ do kaĹźdego miejsca w kraju i zagranicÄ
na podany adres.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
64110000-0
Dodatkowe kody CPV:
64112000-4,
64113000-1,
64121100-0
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
| NAZWA: Ĺwiadczenie usĹug pocztowych na rzecz OĹrodka Pomocy SpoĹecznej |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 02/01/2017 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT53038.83 Walutapln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
,Â
,Â
,Â
,Â
, kraj/woj.
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
nie
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 116930 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 116930 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 116930 Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.