Dostawy do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim następujących rodzajów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim następujących rodzajów produktów: Część I 1.Groch połówka łuskany w ilości – 11250 kg,2.Fasola średnia w ilości – 15300 kg, 3.Kostka sojowa w ilości – 3550 kg,4.Kotlet sojowy w ilości – 1310 kg, 5.Pasztet sojowy w ilości - 450 kg, Część II 1.Ryż biały w ilości – 36500 kg 2.Mąka pszenna typ 650 w ilości – 22750 kg, 3.Mąka ziemniaczana w ilości – 2650 kg, 4.Makaron formy różne w ilości – 33300 kg, 5.Kasza jęczmienna drobna w ilości – 26300 kg,6.Kasza manna w ilości – 9600 kg, 7.Płatki owsiane w ilości – 4170 kg, 8.Kasza gryczana w ilości – 11300 kg, 9.Kasza jaglana w ilości – 1600 kg,
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Zakład Karny Nr 1 w Łodzi
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Karny nr 1 w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2017-01-25
  • Numer ogłoszenia2017/2016/14241
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 14241 - 2017 z dnia 2017-01-25 r.
Łódź: Dostawy do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim następujących rodzajów produktów: Część I 1.Groch połówka łuskany w ilości – 11250 kg,2.Fasola średnia w ilości – 15300 kg, 3.Kostka sojowa w ilości – 3550 kg,4.Kotlet sojowy w ilości – 1310 kg, 5.Pasztet sojowy w ilości - 450 kg, Część II 1.Ryż biały w ilości – 36500 kg 2.Mąka pszenna typ 650 w ilości – 22750 kg, 3.Mąka ziemniaczana w ilości – 2650 kg, 4.Makaron formy różne w ilości – 33300 kg, 5.Kasza jęczmienna drobna w ilości – 26300 kg,6.Kasza manna w ilości – 9600 kg, 7.Płatki owsiane w ilości – 4170 kg, 8.Kasza gryczana w ilości – 11300 kg, 9.Kasza jaglana w ilości – 1600 kg,
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 358157

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny nr 1 w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 32006400000, ul. ul. Beskidzka  54, 91612   Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 042 6750415, 6750415, faks 426 750 500, e-mail zk_lodz_1@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres profilu: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład Karny Nr 1 w Łodzi
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim następujących rodzajów produktów: Część I 1.Groch połówka łuskany w ilości – 11250 kg,2.Fasola średnia w ilości – 15300 kg, 3.Kostka sojowa w ilości – 3550 kg,4.Kotlet sojowy w ilości – 1310 kg, 5.Pasztet sojowy w ilości - 450 kg, Część II 1.Ryż biały w ilości – 36500 kg 2.Mąka pszenna typ 650 w ilości – 22750 kg, 3.Mąka ziemniaczana w ilości – 2650 kg, 4.Makaron formy różne w ilości – 33300 kg, 5.Kasza jęczmienna drobna w ilości – 26300 kg,6.Kasza manna w ilości – 9600 kg, 7.Płatki owsiane w ilości – 4170 kg, 8.Kasza gryczana w ilości – 11300 kg, 9.Kasza jaglana w ilości – 1600 kg,
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
D/Kw-Zp 220/02/2016/10680
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są dostawy do aresztów śledczych i zakładów karnych w Okręgu Łódzkim następujących rodzajów produktów: Część I 1.Groch połówka łuskany w ilości – 11250 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 03221220-4 2.Fasola średnia w ilości – 15300 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 03221210-1 3.Kostka sojowa w ilości – 3550 kg, op. dowolne kod CPV 15890000-3 4.Kotlet sojowy w ilości – 1310 kg, op. dowolne kod CPV 15890000-3 5.Pasztet sojowy w ilości - 450 kg, op. dowolne kod CPV 15131310-1 Część II 1.Ryż biały w ilości – 3650 kg. op. dowolne max. 50kg. kod CPV 15614100-6 2.Mąka pszenna typ 650 w ilości – 22750 kg, op. dowolne max 50 kg. kod CPV 15612100-2 3.Mąka ziemniaczana w ilości – 2650 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15620000-0 4.Makaron formy różne w ilości – 33300 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15851100-9 5.Kasza jęczmienna drobna w ilości – 26300 kg,op. dowolne max. 50 kg.kod CPV 15610000-7 6.Kasza manna w ilości – 9600 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15613300-1 7.Płatki owsiane w ilości – 4170 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15613380-5 8.Kasza gryczana w ilości – 11300 kg, op. dowolne max. 50 kg. kod CPV 15613000-8 9.Kasza jaglana w ilości – 1600 kg, op. dowolne max.50 kg. kod CPV 15613000-8 Ww. artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z odpowiednim okresem ważności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu. 4.1. Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu), z uwagi na zmienną ilość osób żywionych, wynikać będzie ze składanego telefonicznie przez Zamawiającego indywidualnego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu oferty. Podane w formularzu oferty wielkości zapotrzebowania na wyroby w ciągu trwania umowy (12 miesięcy) mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na przedmioty zamówienia w takim okresie. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia wyrobów, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Wartość produktów żywnościowych jest ilością maksymalną jaką mogą zamówić Zamawiający indywidualni i może ona ulec zmniejszeniu max. o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego indywidualnego. Proporcjonalnej zmianie ulegnie wówczas również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego. 4.2. Dostawy będą realizowane partiami do magazynów Zamawiających indywidualnych transportem Wykonawcy. Dokładna wielkość i terminy dostaw zostanie każdorazowo określana przez Zamawiającego indywidualnego w zamówieniu złożonym z trzydniowym wyprzedzeniem. Dostawy winny być realizowane w dni robocze (sobota nie jest dniem roboczym). Dostawa wyrobów dokonywana będzie przystosowanym do tego środkiem transportu Wykonawcy w taki sposób, aby nie została naruszona jakość zdrowotna zamówionych wyrobów, na jego koszt, Loco magazyn Zamawiającego indywidualnego. 4.3 Wykonawca dostarczy dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie, producenta i datę produkcji oraz świadectwo kontroli jakości - HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny). 4.4 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów. 4.5 Przedmiot zamówienia, sposób jego przewozu, jak również sposób i rodzaj opakowania powinien spełniać wymagania obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

II.5) Główny Kod CPV: 15600000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Strączkowe
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT119871.27
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPUH Margo Grzegorz Środa,  ,  ul. Lipowa 6,  87-707,  Zakrzewo,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 102862.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102862.44
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 288745.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zbożowe
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT285788.46
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FHU Joguś Jolanta Królak,  ,  ul. Jana Pawła II 63,  98-200,  Sieradz,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 249780.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 249780.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 466206.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: 16/n/do/2016 r.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do faksów, drukarek i kserokopiarek
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Łódź: Obsługa oczyszczalni ścieków
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawa paliw silnikowych
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawa artykułów ogólnospożywczych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI