OgĹoszenie nr 13615 - 2017
z dnia 2017-01-25 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
nie
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: SzkoĹa GĹĂłwna SĹuĹźby PoĹźarniczej, krajowy numer identyfikacyjny
00017341000000, ul.
ul. SĹowackiegoÂ
52/54,
01629 Â
Warszawa, paĹstwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
022 5617624, faks
022 8330724, e-mail
grzesio@sgsp.edu.pl; e.ciborowska@sgsp.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sgsp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Inny: Uczelnia paĹstwowa
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: MateriaĹy eksploatacyjne do faksĂłw, drukarek i kserokopiarek
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamĂłwienia jest dostawa materiaĹĂłw eksploatacyjne do faksĂłw, drukarek i kserokopiarek
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
30124000-4
Dodatkowe kody CPV:
30124300-7,
30125100-1,
30125110-5,
30125120-8
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Zapytanie o cenÄ
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
tak
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
PostÄpowanie prowadzone w trybie zapytania o cenÄ na materiaĹy eksploatacyjne do faksĂłw, drukarek i kserokopiarek zostaĹo uniewaĹźnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp z powodu nie zĹoĹźenia co najmniej dwĂłch ofert niepodlegajÄ
cych odrzuceniu. W przedmiotowym postÄpowaniu zostaĹy zĹoĹźone dwie oferty, a jedna z nich zostaĹa odrzucona. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT221178.40 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
,Â
,Â
,Â
,Â
, kraj/woj.
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
nie
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenÄ
 na podstawie art. 69
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamĂłwienia jest dostawa materiaĹĂłw eksploatacyjnych powszechnie dostÄpnych o ustalonych standardach jakoĹciowych. Zgodnie z art. 69 ustawy Prawo zamĂłwieĹ publicznych, Zapytanie o cenÄ to tryb udzielenia zamĂłwienia, w ktĂłrym zamawiajÄ
cy kieruje pytanie o cenÄ do wybranych przez siebie wykonawcĂłw i zaprasza ich do skĹadania ofert.
ZamawiajÄ
cy moĹźe udzieliÄ zmĂłwienia w trybie zapytania o cenÄ, jeĹźeli przedmiotem zamĂłwienia sÄ
dostawy lub usĹugi powszechnie dostÄpne o ustalonych standardach jakoĹciowych, a wartoĹÄ zamĂłwienia jest mniejsza niĹź kwoty okreĹlone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.