Usługi społeczne psychologiczne, terapeutyczne i defektologiczne na rzecz otoczenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi społeczne psychologiczne, terapeutyczne i defektologiczne na rzecz otoczenia i osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2017-01-12
  • Numer ogłoszenia2017/2016/6975
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 6975 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.
Łódź: Usługi społeczne psychologiczne, terapeutyczne i defektologiczne na rzecz otoczenia i osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt „Siłą Dziecka – Stabilna Rodzina” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 20142020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 369511-2016

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 47221906900000, ul. al. Piłsudskiego  , 92318   Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 676 34 87, faks 42 676 34 99, e-mail pcpr@lodzkiwschodni.pl
Adres strony internetowej (URL): http://pcpr.samorzady.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi społeczne psychologiczne, terapeutyczne i defektologiczne na rzecz otoczenia i osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
ZADANIE I – Usługi psychologa Celem wsparcia jest poprawa umiejętności rozwiązywania konfliktów, redukcja lęku, wzmocnienia poczucia akceptacji, uświadamianie ról rodzinnych i społecznych, wzmacnianie więzi, usprawnienie komunikacji, wsparcie rodziców w nawiązywaniu udanych interakcji. Wsparcie skierowane jest dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych, rodzin spokrewnionych oraz rodziców biologicznych i dzieci biologicznych umieszczonych w pieczy zastępczej. Przez udział we wsparciu uczestnicy projektu poznają sposoby radzenia ze stresem, umacniania rodzin w roli osób wspomagających rozwój dziecka przez dostarczanie informacji, wzmacnianie poczucia kompetencji rodzin, wspierania członków rodziny w uświadomieniu roli społecznej w rodzinie, stawiania realistycznych oczek rozwoju dzieci, przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. 1a Zakres wsparcia Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: 360h zajęcia grupowe prowadzone przez psychologa dla 59 uczestników projektu w tym: 1) 31 miejsc rodziny zawodowe + Rodzinny Dom Dziecka (18 uczestników projektu): 2 grupy po 9 os./54h na grupę w terminie I/2017III/2018 r. 2) 16 rodziny spokrewnione (21 uczestników projektu): 3 gr. po 7 os./54h na grupę w terminie I/2017 – III/2018r. 3) 11 rodzin niezawodowych (20 uczestników projektu): 2 grupę po 10 os./45h na gr. w terminie I/2017III/2018r. Zajęcia w godz. popołudniowych lub w dni wolne (7 dni w tygodniu) dostosowane do potrzeb uczestników projektu. 1b Zakres wsparcia Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tuszynie: 1) 162h zajęcia grupowe prowadzone przez psychologa dla 20 rodzin (20 kobiet/13 mężczyzn) 3 grupy (7,12,14 os.) 54h na grupę (18 mcy * 3h/miesiącu/grupę) w terminie I/2017VI/ 2018 r. Zajęcia w godzinach popołudniowych w dni wolne (7 dni w tygodniu) dostosowane do potrzeb uczestników. Szczegół. wykaz rodzin objętych wsparciem: 2) 6 pełnych, 7 konkubinatów, 7 samotnych matek w tym: 7 AA, 11 alkoh + 3 dzieci z niepełnosprawnością, 7 bezrobotnych, 2 z przemocą. Zadanie II – Usługi Terapeutyczne Celem terapii jest uzyskanie równowagi w wypełnianiu roli rodzica, rozwiązywanie konfliktów, wsparcie emocjonalne rodziców i dzieci oraz przyjęcie odpowiedzialności za swoje życie. Przez udział członków rodzin pozyskają umiejętność wzajemnego wsparcia, co przyczyni się do polepszenia relacji, dodatkowo osoby uzależnione wzmocnią chęć przyjęcia odpowiedzialności za swoje życie. Efektem wsparcia będzie zwiększenie socjalizacji uczestników dzięki współpracy pedagoga z rodzicami i szkołą w przypadku problemów wychowawczych ucznia. Uczniowie uzyskają pomoc w eliminowaniu napięć szkolnych, w rozwiązywaniu konfliktów rodzinnych i rówieśniczych oraz w przeciwdziałaniu niedostosowania społecznego dzieci i młodzieży. 2 a Zakres wsparcia Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: 384h zajęcia grupowe prowadzone przez terapeutę dla 16 rodzin (26 uczestników projektu) w tym: 1) 3 rodziny zawodowe (2M/3K)1 grupa/96h, 2) 4 rodziny niezawodowe (3M/4K)1 grupa/96h, 3) 9 rodzin spokrewnionych (5M/9K)2 grupy/192h (12mcy*8h/mcu) w dwóch terminach: I/2017VI/2017 (48h/grupę) oraz X/2017III/2018 r. (48h/grupę) Zajęcia popołudniowe lub w dni wolne (7 dni w tygodniu) dostosowane do potrzeb uczestników projektu. 2 b Zakres wsparcia Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tuszynie: 260h zajęć terapii AA dla 6 rodzin (12 osób)–1 grupa*52 tygodni*5h Zajęcia w terminie do XII.2017r. w godzinach popołudniowych lub w dni wolne (7 dni w tygodniu) dostosowane do potrzeb uczestników projektu w sali Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tuszynie. ZADANIE III – Usługi dla rodziców sprawujących pieczę zastępczą Celem usługi jest pomoc w rozwiązywaniu spraw prawnych i urzędowych oraz poprawa opieki nad w/w os. Zajęcia z defektologiem wesprą rodziny, co przyczyni się do usprawnienia przewlekle chorych. Dla tych osób szczególne znaczenie mają oddziaływania zmierzające do podtrzymania motywacji, rehabilitacji, wzmacnianie poczucia sensu i zachęcanie do wysiłku. Zajęcia w godz. popołudniowych lub w dni wolne (7 dni w tygodniu) dostosowane do potrzeb uczestników projektu. Zakres wsparcia Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie: 72h zajęć grupowych prowadzonych przez defektologa dla 24 uczestników projektu 2 grupy*3h/miesiąc*12osób w terminie I/2017 XII/2017 r. (2 GRUPY x 36 h) ZADANIE IV – Usługi psychologicznopedagogiczne dla rodziców biologicznych i ich dzieci Nadrzędnym celem jest pomoc rodzinie w zachowaniu jej spójności, przeciwdziałanie konieczności umieszczenia dzieci w opiece zastępczej, pomoc w osiągnięciu odpowiedniego poziomu stabilności życiowej, umożliwiającej wychowywanie dzieci. Pomoc zapewniona będzie poprzez odpowiednią liczbę asystentów rodziny, a także przez zapewnienie systematyczności. Usługi ze strony psychologa przeciwdziałając jednocześnie dezistytucjonalizacji pieczy zastępczej poprzez rozwój rodzinnych form, w szczególności upowszechnianie działań środowisk. zmierzających do budowania w społeczności lokalnej systemu usług zarówno dla rodzin biologicznych jak i zastępczych. Zajęcia w godz. popołudniowych lub w dni wolne (7 dni w tygodniu) dostosowane do potrzeb uczestników projektu. Zakres wsparcia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tuszynie : Ilość godzin: a) 168h zajęcia grupowe z psychologiem dla 33 uczestników projektu 3 grupy (7, 14, 12 osób) *7h/miesiąc* 8 spotkań w terminie I/2017III/2018 r. b) 1200h zajęcia z psychologiem dla 20 rodzin (20 spotkań * 3h *20 rodzin) Spotkania indywidualne 01/2017VI/2018r. dostosowane do potrzeb uczestników projektu. c) 165h indywidualnego wsparcia psychologa dla 33 osób (20 Kobiet/13 Mężczyzn) – 5h/osobę w około 18 mcy. Termin I/ 2017VI/2018 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 85121270-6
Dodatkowe kody CPV: 80570000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie nr 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT33858
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Centrum Progres Paweł Nowak,  sekretariat@progres.atm.pl,  ul. 11 listopada 41,  95-040,  Koluszki,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 33858
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33858
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67824
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie nr 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT55396
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Centrum Progres Paweł Nowak,  sekretariat@progres.atm.pl,  ul. 11 listopada 41,  95-040,  Koluszki,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 55396
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55396
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 97172
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zadanie nr 3
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnych ofert
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Zadanie nr 4
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT82782
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Centrum Progres Paweł Nowak,  sekretariat@progres.atm.pl,  ul. 11 listopada 41,  95-040,  Koluszki,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 82782
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82782
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 182427
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Łódź: Zakup ultrasonografu okulistycznego A i B skan z UBM, z wyposażeniem
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Zdrowie i uroda: Zakup urządzeń medycznych.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI