II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1000000,00 PLN
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.02.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego (Wspólny Słownik Zamówień kod CPV: 66113000-5 – Usługi udzielania kredytu) w wysokości 1000000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych)z przeznaczeniem na: 1.Pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2017 roku związanego z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Remont dróg gminnych" w kwocie 800.000,00 zł, 2.Pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2017 roku związanego z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Zakup ciągnika, koparki i kosiarki na potrzeby Gminy" w kwocie 200.000,00 zł. 3.Kredyt zostanie udzielony na następujących warunkach: 1)Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego. 2)Wykorzystanie kredytu nastąpi przez przekazanie środków na rachunek Gminy Dąbrowice w Banku Spółdzielczym w Krośniewicach Oddział w Dąbrowicach na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. 3)Ostateczny termin wykorzystania kredytu to dzień 30 grudnia 2017 roku 4)Brak prowizji, opłat, kosztów za niewykorzystany kredyt w pełnej wysokości. 5)Brak prowizji, opłat, kosztów za wcześniejszą spłatę kredytu. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą liczone do dnia faktycznej spłaty kredytu, a nie do końca umowy. 6)Brak prowizji przygotowawczej. 7)W przypadku niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości, ostatnie raty kredytu zostaną pomniejszone o niewykorzystaną kwotę kredytu. 8)Spłata kredytu następować będzie w ratach półrocznych wg harmonogramu rat wyszczególnionych w pkt. 3 ppkt. 11); 9)Spłata odsetek rozpocznie się od miesiąca czerwca 2017 roku na ostatni dzień roboczy każdego miesiąca 10)Odsetki od kredytu będą naliczane od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. 11)Spłata kredytu wraz z odsetkami będzie przebiegać w następujący sposób: a)w 2017 r. – odsetki miesięcznie począwszy od m-ca czerwca 2017 roku b)w 2018 r. – 2 równe raty (30.06.2018 i 30.12.2018), każda w wysokości 25.000,00 zł + odsetki miesięcznie c)w 2019 r. – odsetki miesięcznie d)w 2020 r. – 2 równe raty (30.06.2020 i 30.12.2020), każda w wysokości 50.000,00 zł + odsetki miesięcznie e)w 2021 r. – 2 równe raty (30.06.2021 i 30.12.2021), każda w wysokości 100.000,00 zł + odsetki miesięcznie f)w 2022 r. – 2 równe raty (30.06.2022 i 30.12.2022), każda w wysokości 100.000,00 zł + odsetki miesięcznie g)w 2023 r. – 2 równe raty (30.06.2023 i 30.12.2023), każda w wysokości 100.000,00 zł + odsetki miesięcznie h)w 2024 r. – 2 równe raty (30.06.2024 i 30.12.2024), każda w wysokości 100.000,00 zł + odsetki miesięcznie i)w 2025 r. – 2 równe raty (30.06.2025 i 30.12.2025), każda w wysokości 25.000,00 zł + odsetki miesięcznie 12)Dopuszczalną formą zabezpieczenia spłaty kredytu będzie weksel in blanco wystawiony przez Gminę Dąbrowice. 13)Wysokość oprocentowania kredytu będzie określona w następujący sposób: WIBOR 3M + marża banku (stała na cały okres spłaty). W skład marży banku wchodzą wszelkie opłaty, prowizje, odsetki i inne świadczenia bankowe. 14)Kalendarz rzeczywisty, tj. odpowiednio rok 365 lub 366 dni, a każdy miesiąc rzeczywista liczba dni (tj. z uwzględnieniem faktycznej liczby dni lutego w każdym roku),
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV: