Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1000000,00 PLN

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1000000,00 PLN
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoDąbrowice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Dąbrowice
  • Data publikacji ogłoszenia2017-05-16
  • Numer ogłoszenia2017/2017/83843
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 83843 - 2017 z dnia 2017-05-16 r.
Dąbrowice: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1000000,00 PLN
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 74684

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowice, krajowy numer identyfikacyjny 61101589100000, ul. Nowy Rynek  17, 99352   Dąbrowice, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 0-24 2522587, faks 0-24 2522587, e-mail ugdabrowice@plo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dabrowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1000000,00 PLN
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.02.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego (Wspólny Słownik Zamówień kod CPV: 66113000-5 – Usługi udzielania kredytu) w wysokości 1000000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych)z przeznaczeniem na: 1.Pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2017 roku związanego z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Remont dróg gminnych" w kwocie 800.000,00 zł, 2.Pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2017 roku związanego z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Zakup ciągnika, koparki i kosiarki na potrzeby Gminy" w kwocie 200.000,00 zł. 3.Kredyt zostanie udzielony na następujących warunkach: 1)Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego. 2)Wykorzystanie kredytu nastąpi przez przekazanie środków na rachunek Gminy Dąbrowice w Banku Spółdzielczym w Krośniewicach Oddział w Dąbrowicach na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. 3)Ostateczny termin wykorzystania kredytu to dzień 30 grudnia 2017 roku 4)Brak prowizji, opłat, kosztów za niewykorzystany kredyt w pełnej wysokości. 5)Brak prowizji, opłat, kosztów za wcześniejszą spłatę kredytu. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą liczone do dnia faktycznej spłaty kredytu, a nie do końca umowy. 6)Brak prowizji przygotowawczej. 7)W przypadku niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości, ostatnie raty kredytu zostaną pomniejszone o niewykorzystaną kwotę kredytu. 8)Spłata kredytu następować będzie w ratach półrocznych wg harmonogramu rat wyszczególnionych w pkt. 3 ppkt. 11); 9)Spłata odsetek rozpocznie się od miesiąca czerwca 2017 roku na ostatni dzień roboczy każdego miesiąca 10)Odsetki od kredytu będą naliczane od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. 11)Spłata kredytu wraz z odsetkami będzie przebiegać w następujący sposób: a)w 2017 r. – odsetki miesięcznie począwszy od m-ca czerwca 2017 roku b)w 2018 r. – 2 równe raty (30.06.2018 i 30.12.2018), każda w wysokości 25.000,00 zł + odsetki miesięcznie c)w 2019 r. – odsetki miesięcznie d)w 2020 r. – 2 równe raty (30.06.2020 i 30.12.2020), każda w wysokości 50.000,00 zł + odsetki miesięcznie e)w 2021 r. – 2 równe raty (30.06.2021 i 30.12.2021), każda w wysokości 100.000,00 zł + odsetki miesięcznie f)w 2022 r. – 2 równe raty (30.06.2022 i 30.12.2022), każda w wysokości 100.000,00 zł + odsetki miesięcznie g)w 2023 r. – 2 równe raty (30.06.2023 i 30.12.2023), każda w wysokości 100.000,00 zł + odsetki miesięcznie h)w 2024 r. – 2 równe raty (30.06.2024 i 30.12.2024), każda w wysokości 100.000,00 zł + odsetki miesięcznie i)w 2025 r. – 2 równe raty (30.06.2025 i 30.12.2025), każda w wysokości 25.000,00 zł + odsetki miesięcznie 12)Dopuszczalną formą zabezpieczenia spłaty kredytu będzie weksel in blanco wystawiony przez Gminę Dąbrowice. 13)Wysokość oprocentowania kredytu będzie określona w następujący sposób: WIBOR 3M + marża banku (stała na cały okres spłaty). W skład marży banku wchodzą wszelkie opłaty, prowizje, odsetki i inne świadczenia bankowe. 14)Kalendarz rzeczywisty, tj. odpowiednio rok 365 lub 366 dni, a każdy miesiąc rzeczywista liczba dni (tj. z uwzględnieniem faktycznej liczby dni lutego w każdym roku),
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT121792.87
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Krośniewicach,  ,  ul. Toruńska 5 99-340 Krośniewice,  99-340,  Krośniewice,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 121792.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 121792.87
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135425.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  przetargu nieograniczonego  na podstawie art. 39-46  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wyłoniona oferta jest najkorzystniejszą ofertą z najwyższą liczbą punktów, niepodlegającą wykluczeniu bądź odrzuceniu.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: SERWIS DLA SPRZĘTU HPE ŚRODOWISKA EBS(SUPERDOME2)
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Finansowe i prawne: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY NOWEMIASTO OAZ JEDNOSTEK RGANIZACYJNYCH GMINY
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Finansowe i prawne: Prowadzenie obsługi bankowej Gminy Borzytuchom i jednostek podległych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI