Prowadzenie obsługi bankowej Gminy Borzytuchom i jednostek podległych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prowadzenie obsługi bankowej Gminy Borzytuchom i jednostek podległych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoBorzytuchom
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Borzytuchom
  • Data publikacji ogłoszenia2017-05-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/88842
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 88842 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.
Borzytuchom: Prowadzenie obsługi bankowej Gminy Borzytuchom i jednostek podległych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 60388-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 64568-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borzytuchom, krajowy numer identyfikacyjny 77097948200000, ul. ul. Zwycięstwa  56, 77141   Borzytuchom, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 598 211 316, faks 598 211 390, e-mail ug@borzytuchom.pl
Adres strony internetowej (URL): http://ug.borzytuchom.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie obsługi bankowej Gminy Borzytuchom i jednostek podległych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
PS.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z wykonywaniem bankowej obsługi Gminy Borzytuchom i jednostek podległych. Szczegółowy zakres usług zawiera: 1. Otwarcie i prowadzenie 4 rachunków bieżących oraz 11 rachunków pomocniczych łącznie z funduszami. 2. Realizacja poleceń przelewu. 3. Przyjmowanie wpłat gotówkowych. 4. Dokonywanie wypłat gotówkowych. 5. Przechowywanie depozytu. 6. Potwierdzenie stanu salda rachunków bankowych na każdy dzień roboczy. 7. Oprocentowanie środków na rachunkach lokat terminowych - automatyczne lokowanie środków na rachunku w kwocie powyżej 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) na lokatach krótkoterminowych typu overnight. a) zdeponowane środki na rachunkach zostaną przez bank oprocentowane bez względu na wielkość środków na poszczególnych rachunkach bankowych. b) kapitalizacja odsetek w przypadku lokat overnight dokonywana po zakończeniu lokaty, a pozostałych zgromadzonych środkach na rachunkach bankowych – w okresach miesięcznych. 8. Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia w terminie 15 dni od dnia zawarcia umowy, nieodpłatnie dla Zamawiającego, systemu elektronicznej bankowości wraz z oprogramowaniem elektronicznej bankowości i właściwą konfiguracją, dla czterech samodzielnych niezależnych stanowisk bankowości elektronicznej (Urząd Gminy w Borzytuchomiu, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Borzytuchomiu, Zespół Szkół w Borzytuchomiu, Gminna Biblioteka i Ośrodek Kultury w Borzytuchomiu) oraz bezpłatnego szkolenia pracowników obsługujących system bankowości elektronicznej. 9. Wykonawca musi umożliwić dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez Zamawiającego w wyznaczonym przez Wykonawcę oddziale banku lub placówce, którego/ej lokalizacja będzie w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego. !!! UWAGA: Do sporządzenia oferty w zakresie oprocentowania środków na rachunkach bankowych i oprocentowania lokat należy przyjąć podstawę WIBID na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. na dzień 06.04.2017r. INFORMACJE DODATKOWE: 1. Budżet gminy za 2016r. na dzień 31.12.2016r. wynosił 14.624.919,03 zł (dochody wykonane) 2. Średnia ilość przelewów do innych banków – 500 miesięcznie 3. Średnia ilość przelewów w tym samym banku – 650 miesięcznie 4. Średnia ilość wpłat gotówkowych – 20 miesięcznie a) Średnia kwota w miesiącu – 100.000,00 zł 5. Średnia ilość wypłat gotówkowych – 10 miesięcznie a) Średnia kwota w miesiącu – 125.000,00 zł 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (tj. osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wykonujących czynności techniczno-formalne związane z prowadzeniem rachunków bankowych dla Zamawiającego) i których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 3. Wykonawca w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (tj. osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wykonujących czynności techniczno-formalne związane z prowadzeniem rachunków bankowych dla Zamawiającego). Oświadczenie będzie zawierać: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że w/w czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. 4. W przypadku zmiany osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia aktualnego oświadczenia, o którym mowa w ust.3, w terminie 10 dni od zaistnienia zmiany. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, poprzez prawo żądania do przedłożenia przez Wykonawcę w terminie 10 dni od daty otrzymania wezwania przez wykonawcę, zanonimizowanej kopii umowy o pracę zawartej z osobą wykonującą czynności w zakresie realizacji zamówienia. 6. Zamawiającemu przysługuje prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych z tytułu: 1) nie przedstawienia w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w ust. 3 – w wysokości 200 złotych za każdy dzień opóźnienia; 2) nie przedstawienia w przewidzianym terminie aktualnego oświadczenia, o którym mowa w ust. 4 – w wysokości 200 złotych za każdy dzień opóźnienia; 3) nie przedłożenia w określonym terminie kopii umowy, o której mowa w ust. 5 – w wysokości 200 złotych za każdy dzień opóźnienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT92201.60
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Polska Kasa Opieki S.A.,  sekrbytow@pekao.com.pl,  ul. Grzybowska 53/57,  00-950,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 0.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 0.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57600
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI