OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY NOWEMIASTO OAZ JEDNOSTEK RGANIZACYJNYCH GMINY

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY NOWEMIASTO OAZ JEDNOSTEK RGANIZACYJNYCH GMINY
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoNowe Miasto
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Nowe Miasto
  • Data publikacji ogłoszenia2017-05-11
  • Numer ogłoszenia2017/2017/81846
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 81846 - 2017 z dnia 2017-05-11 r.
Nowe Miasto: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY NOWEMIASTO OAZ JEDNOSTEK RGANIZACYJNYCH GMINY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66869-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe Miasto, krajowy numer identyfikacyjny 13037828400000, ul. ul. Apteczna  8, 09120   Nowe Miasto, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 23 6614920, 6614939, faks 26 614 923, e-mail mkowalska@ugnowemiasto.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ugnowemiasto.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY NOWEMIASTO OAZ JEDNOSTEK RGANIZACYJNYCH GMINY
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ITI.271.4.2017.KM
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiot zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Nowe Miasto przez okres 36 miesięcy, w tym: a) Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego i rachunków pomocniczych – budżetu Gminy Nowe Miasto oraz rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Nowe Miasto (dotyczy wszystkich rachunków otwieranych podczas obowiązywania umowy na obsługę budżetu Gminy Nowe Miasto). Obsługa bankowa budżetu gminy oraz jednostek organizacyjnych Gminy Nowe Miasto obejmować będzie: - otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego – budżetu Gminy Nowe Miasto oraz rachunków pomocniczych ( 8 rachunków), oraz rachunki następujących jednostek organizacyjnych Gminy: Zespołu Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście ( 2 rachunki), Szkoły Podstawowa w Gościminie Wielkim ( 2 rachunki), Przedszkola ( 2 rachunki), Gminnego Ośrodek Pomocy Społecznej ( 3 rachunki), Gminnego Ośrodka Kultury ( 2 rachunki). b) Prowadzenie obsługi kasowej w tym: - dokonywania wypłat gotówkowych - przyjmowania wpłat gotówkowych, - realizacji poleceń przelewu, - przekazywania obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych wraz z załącznikami, - przyjmowanie wpłat podmiotów obcych na rachunki Gminy i jednostek podporządkowanych, - przeksięgowanie środków ( ,,Zerowanie'') rachunków podstawowych i pomocniczych – przelew z rachunku na wskazany numer rachunku konta budżetu, - realizacja wypłat zasiłków GOPS. c) Lokowanie środków na lokatach. krótkoterminowych i długoterminowych dostępnych w ofercie Banku, d) Udzielenie Gminie na jej wniosek, kredytu (bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem) w rachunku bieżącym , e) Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji, f) Wykonywanie poleceń przelewu elektronicznie i papierowo złożonych do godz. 13:00 w tym samym dniu, a poleceń złożonych po godz. 13:00 w dniu następnym, z tym że przelewy dokonywane wewnątrz Banku powinny być realizowane w czasie rzeczywistym bez opłat i prowizji oraz wydawanie blankietów czekowych zgodnie z oczekiwaniami zamawiającego, g) Zapewnienie właściwego użytkowania systemu bankowości elektronicznej: instalacja, aktualizacja, serwis i szkolenia, bez opłat i prowizji W ramach systemu bankowości elektronicznej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: ścisłe określenie uprawnień użytkowników zarówno dla każdej funkcji oferowanej przez system, jak i dostępu do danych poszczególnych rachunków, akceptacje transakcji z uwzględnieniem różnej klasy podpisów, uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych, przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu według uzgodnionego między stronami harmonogramu, który umożliwi bezpieczne rozpoczęcie użytkowania systemu bankowego od pierwszego dnia miesiąca obowiązywania umowy, informowania użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank, telefoniczną obsługę typu help desk. „zerowanie” rachunków bankowych jednostek budżetowych Gminy Nowe Miasto, zgodnie z dyspozycjami Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe) na wskazane rachunki, bez opłat i prowizji, zapewnienie możliwości uzyskania przez Skarbnika Gminy lub osobę przez nią upoważnioną, informacji o stanie rachunków jednostek organizacyjnych, bez opłat i prowizji, h) Codzienne zapewnienie możliwości drukowania przez Zamawiającego wyciągów bankowych, w oferowanym systemie bankowości elektronicznej, bez opłat, prowizji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV: 66100000-1, 66120000-7, 66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 4 Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI