Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zgierskiego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zgierskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoZgierz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2017-04-12
  • Numer ogłoszenia2017/2017/64219
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 64219 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.
Zgierz: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zgierskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 43405-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 46167-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego, krajowy numer identyfikacyjny 472068423, ul. Sadowa  6A, 95-100  Zgierz, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. +48422888100, faks +48427190816, e-mail przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.zgierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zgierskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.272.21.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Zgierskiego. Zamówienie obejmuje: 1) otwarcie i prowadzenie w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 1988 ze zm.): a) rachunków bieżących, b) rachunków lokat terminowych; c) rachunków środków pomocowych i funduszy celowych oraz innych rachunków pozabudżetowych; d) rachunków wirtualnych służących do płatności masowych. Wykaz rachunków bankowych do obsługi budżetu Powiatu Zgierskiego stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Liczba rachunków może ulec zmianie w okresie trwania umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia; 2) prowadzenie przez Wykonawcę placówki bankowej w siedzibie Zamawiającego w Zgierzu przy ul. Długiej 49, czynnej od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego, z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy, z możliwością pobierania przez Wykonawcę opłat i prowizji od wpłat gotówkowych klientów obsługiwanych przez Starostwo Powiatowe w Zgierzu na rzecz Zamawiającego. Z tytułu prowadzenia placówki bankowej w siedzibie Zamawiającego Wykonawca będzie obciążany opłatami za czynsz. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia sobie we własnym zakresie łącza internetowego wraz z podłączeniem linii telefonicznej. Zamawiający informuje, że dysponuje wolnymi miejscami w centrali telefonicznej; Uregulowania dotyczące najmu powierzchni w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w Zgierzu przy ul. Długiej 49, objęte zostaną odrębną umową zawartą pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym; 3) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 3.000.000,00 zł, w skali roku, w ramach upoważnienia wynikającego z uchwały budżetowej Powiatu obowiązującej na dany rok. Zamawiający wymaga, aby wskazana przez niego wysokość kredytu postawiona została do dyspozycji Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy na realizację przedmiotowego zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza zabezpieczenie kredytu wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową; 4) wykonywanie następujących czynności i usług: a) elektroniczna obsługa rachunków; b) sporządzanie wyciągów bankowych w formie: aa) papierowej (m.in. w sytuacji awarii systemu bankowości elektronicznej wyciągi bankowe muszą przygotowywane być w formie papierowej) bb) elektronicznej. Wyciągi elektroniczne muszą być odzwierciedleniem wyciągów papierowych. Każda operacja na wyciągu zarówno papierowym jak i elektronicznym musi zawierać: numer rachunku beneficjenta, nazwę beneficjenta, kwotę operacji oraz tytuł płatności; 5) realizacje transakcji walutowych; 6) automatyczne lokowanie środków na rachunku powyżej 100.000,00 zł na lokatach krótkoterminowych typu Overnight. Usługa ta obejmuje środki zgromadzone na wszystkich rachunkach bankowych do obsługi budżetu Powiatu Zgierskiego pod warunkiem, że saldo konta na rachunku przekracza kwotę 100.000,00 zł. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: 1) środki pieniężne zgromadzone na rachunku bankowym oraz lokaty krótkoterminowe Overnight dla kwoty powyżej 100.000,00 zł były oprocentowane w oparciu o stawkę WIBID ON razy współczynnik korekty; 2) odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach były naliczane i dopisywane do salda rachunku na koniec każdego miesiąca. Dla wyliczenia odsetek przyjmuje się, że rok ma 365 dni; 3) od kwoty wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym Wykonawca pobierał odsetki w oparciu o stawkę WIBOR ON +/- marża Wykonawcy. 3. Ponadto, w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1) dysponował systemem informatycznym pozwalającym na obsługę przelewów masowych polegającą na codziennym tworzeniu raportu z dokonywanych wpłat w pliku tekstowym zawierającym dane w formacie MT940 oraz ujawniał numery rachunków wirtualnych zawartych w pliku przesłanego raportu; 2) zainstalował w siedzibie Zamawiającego pełne oprogramowanie związane z systemem bankowości elektronicznej oraz nieodpłatne przekazywał i instalował wersje aktualizacyjne do przedmiotowego oprogramowania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 3) zapewnił bezpłatne wyposażenie techniczne (sprzęt komputerowy) dla dwóch samodzielnych niezależnych stanowisk do bankowości elektronicznej, z możliwością zainstalowania innego niezbędnego do wykonywania zadań merytorycznych Zamawiającego oprogramowania. Przy czym Zamawiający wymaga, aby stanowiska do bankowości elektronicznej funkcjonowały prawidłowo z dniem rozpoczęcia obowiązywania umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Minimalne wymagania Zamawiającego, dotyczące paramentów technicznych sprzętu komputerowego zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ; 4) nieodpłatnie przekazał i zainstalował wszelkie akcesoria niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa pracy dla użytkowników korzystających z usług aktywnych; 5) nieodpłatnie konserwował dostarczony sprzęt komputerowy; 6) bezpłatnie przeszkolił wskazanych pracowników Zamawiającego, w zakresie obsługi oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej; 7) wyznaczył z podaniem danych osobowych minimum jednego doradcę klienta dla Zamawiającego, pozostającego w dyspozycji Zamawiającego w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Zgierzu. O zmianie osoby, o której mowa powyżej (osób) Wykonawca jest zobowiązany, każdorazowo poinformować Zamawiającego w formie pisemnej. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji : 1) za udzielenie i uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 2) z tytułu niewykorzystania dostępnego limitu kredytu w rachunku bieżącym; 3) za przelewy bankowe realizowane w formie papierowej i elektronicznej w ramach banku prowadzącego obsługę budżetu Powiatu Zgierskiego (wewnątrzbankowe); 4) za wydanie druków czeków; 5) otwieranie i prowadzenie rachunków bankowych; 6) wydawanie wyciągów bankowych (m. in. w sytuacji awarii systemu bankowości elektronicznej) 7) za wydanie zaświadczeń, opinii i historii prowadzenia rachunków bankowych, wystawianych przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego oraz za sporządzanie aneksów związanych z obsługą bankową rachunków, a wynikających z uregulowań wewnętrznych Wykonawcy; 8) innych niż określone w niniejszej SIWZ. 5. Ceny jednostkowe oraz prowizje oferowane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy na realizację przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem zmian korzystnych dla Zamawiającego. 6. Marża oferowana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie, przez cały okres trwania umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, za wyjątkiem zmian korzystnych dla Zamawiającego. 7. Wstępnego badania zdolności kredytowej Zamawiającego (dotyczy kredytu w rachunku bieżącym) Wykonawca może dokonać na podstawie, min: 1) RB – Z – kwartalne sprawozdanie wg. stanu na koniec IV kwartału 2015 roku ; 2) Rb-Z Kwartalne sprawozdanie wg stanu na koniec III kwartału 2016 roku; 3) RB-N Kwartalne sprawozdanie wg stanu na koniec IV kwartału 2015 roku; 4) Rb-N Kwartalne sprawozdanie wg stanu na koniec III kwartału 2016 roku; 5) RB-28S Roczne sprawozdanie za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2015; 6) Rb-28S Miesięczne sprawozdanie za okres od początku roku do 30 września roku 2016; 7) Rb-27S Roczne sprawozdanie za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2015; 8) Rb-27S Miesięczne sprawozdanie za okres od początku roku do 30 września roku 2016; 9) RB-NDS Kwartalne sprawozdanie za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2015; 10) Rb-NDS Kwartalne sprawozdanie za okres od początku roku do 30 września roku 2016; 11) Informacja o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Zgierskiego za I półrocze 2016 roku. Adres strony internetowej, na której udostępnione są w/w sprawozdania oraz inne dokumenty przydatne do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego: http://www.powiat.zgierz.pl w zakładce BIP - Finanse i majątek Powiatu - Budżet Powiatu . 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały w trakcie realizacji niniejszej umowy następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia a) sporządzanie i wydawanie wyciągów bankowych, b) otwieranie i prowadzenie rachunków, c) wydawania druków czeków, d) wydawanie zaświadczeń, opinii i historii prowadzenia rachunków bankowych, e) przeszkolenie wskazanych pracowników w zakresie obsługi oprogramowania, f) prowadzenie placówki Banku w siedzibie Zamawiającego w Zgierzu przy Długiej 49, g) doradztwo dla Starostwa Powiatowego w Zgierzu – wybrany doradca klienta 2) Wykonawca zobowiązany jest, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, wskazane powyżej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) 3) Wykonawca jest zobowiązany do okazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 8 pkt 1 potwierdzającego datę zawarcia umowy o pracę lub w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego. 4) W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 8 pkt 1 Zamawiający zawiadomi Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli. 5) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ust 8 pkt 4 , za każde zdarzenie. 9. Zamawiający informuje, że Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowią załącznik nr 3 do SIWZ. 10. Zamawiający przekazuje jako załączniki do SIWZ: 1) zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach z Urzędu Skarbowego – załącznik nr 7 do SIWZ; 2) zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek z ZUS – załącznik nr 8 do SIWZ 3) oświadczenie Zamawiającego o terminowym regulowaniu zobowiązań i wywiązywaniu się z warunków umów – załącznik nr 9 do SIWZ 11. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zgodnie z art. 36 a Ustawy; 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 5 pkt 2 Ustawy. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust 1 Ustawy, o ile są znane na etapie składania ofert. zasoby podmiotów trzecich 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 5 i 6 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 3 pkt 2 Ustawy. 5) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, zgodnie z art. 22 a ust 1 Ustawy; 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22 a ust 2 Ustawy; 10. Zgodnie z art. 24aa Ustawy Zamawiający informuje, że w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Znaczy to, że dokumenty wymienione poniżej wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza dostarczy zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ na odrębne wezwanie i w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 Ustawy. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT300000.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Zgierzu,  bank@bszgierz.pl,  ul. Długa 62A,  95-100,  Zgierz,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 0,00/300000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 0,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 578520.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Zgierz: 2017/2017/107052
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Finansowe i prawne: Udzielenie kredytu obrotowego
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Finansowe i prawne: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY NOWEMIASTO OAZ JEDNOSTEK RGANIZACYJNYCH GMINY
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI