Ogłoszenie nr 111795 - 2017
z dnia 2017-07-25 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu„Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu – zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczanie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów”-współfinansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518192-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Borne Sulinowo, krajowy numer identyfikacyjny
330111066, ul.
Al. Niepodległości
32,
78-449
Borne Sulinowo, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
+48 94 37 331 22, faks
+48 94 37 331 23, e-mail
borne@szczecinek.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.borne-sulinowo.szczecinek.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie żelbetowej wieży obserwacyjnej w Leśnictwie Machliny oddz. 197-c
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZG.270.1.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka istniejącej wieży drewnianej oraz zaprojektowanie i wybudowanie wieży obserwacyjnej (dostrzegalni pożarowej)
o konstrukcji żelbetowej, z zamontowaną na szczycie kabiną obserwacyjną (zgodnie z projektem Wykonawcy oraz specyfikacją techniczną). Wysokość od poziomu terenu do podłogi kabiny obserwacyjnej - minimum 44 metry.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji projektowej dot. rozbiórki wieży istniejącej oraz budowy nowej wieży, wykonanie robót rozbiórkowych oraz budowlano-montażowych, a także uzyskanie wszelkich uzgodnień, decyzji i opinii niezbędnych zarówno na etapie procedowania decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę/ budowę lub zgłaszania robót budowlanych, jak również na etapie zakończenia budowy i oddawania obiektu do użytkowania. Przedmiot zamówienia obejmuje także zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru autorskiego projektowego (w trakcie wykonywania robót budowlanych), zapewnienie nadzoru nad budową w postaci kierownika rozbiórki/ budowy branży budowlanej
i kierownika robót branży elektrycznej (posiadających uprawnienia obejmujące swym zakresem całość przedmiotu zamówienia), zapewnienie nadzoru geotechnicznego oraz obsługi geodezyjnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45213332-9
Dodatkowe kody CPV:
71320000-7,
45223500-1,
45110000-1,
45260000-1,
45311200-2,
45340000-2,
45400000-1,
45421100-5,
45442000-7
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w ww. postępowaniu w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 19.06.2017 r. do godz. 12:00 zostały złożone dwie oferty, o wartości 706 020,00zł brutto oraz 784 740,00zł brutto. Ceny ofert znacznie przekraczają kwotę zaplanowaną przez Zamawiającego na realizację ww. zamówienia, tj. 581 790,00zł brutto. Zamawiający na tę chwilę nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację ww. zamówienia do kwot zawartych ofertach.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT473000.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem 706020.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 784740.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.