Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek: Przebudowa budynku wraz z termomodernizacją...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek: Przebudowa budynku wraz z termomodernizacją po zlikwidowanym Gimnazjum nr 9, ul. Wojska Polskiego 27 we Włocławku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWłocławek
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-25
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111607
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111607 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Włocławek: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek: Przebudowa budynku wraz z termomodernizacją po zlikwidowanym Gimnazjum nr 9, ul. Wojska Polskiego 27 we Włocławku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Oś priorytetowa 3 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkalnym, Schemat: Modernizacja energetyczna budynków publicznych – w ramach polityki terytorialnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 -2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 529590-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek, krajowy numer identyfikacyjny 910866910, ul. ul. Zielony Rynek  11/13, 87-800  Włocławek, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (54) 414 40 00, faks (54) 414 42 57, e-mail zamowienia@um.wloclawek.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.wloclawek.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek: Przebudowa budynku wraz z termomodernizacją po zlikwidowanym Gimnazjum nr 9, ul. Wojska Polskiego 27 we Włocławku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
BZP.271.40.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem roboty budowlane ujęte w dokumentacji budowlanej i wykonawczej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót na roboty budowlane. Zadanie składa się z dwóch elementów (realizowanych przez jednego Wykonawcę), finansowanych z oddzielnych źródeł i rozliczanych osobno: Element nr 1: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – oświatowych na terenie miasta Włocławek”, podzadanie: „Termomodernizacja budynków oświaty na terenie miasta Włocławek” – ETAP III – Gimnazjum nr 9. Element nr 2: Zmiana sposobu użytkowania obiektu po zlikwidowanym Gimnazjum nr 9 na potrzeby Centrum Usług Wspólnych Placówek Oświatowych i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej wraz z przebudową, w ramach zadania p.n. „Dostosowanie obiektu po zlikwidowanym Gimnazjum nr 9 pod potrzeby Centrum Usług Wspólnych Placówek Oświatowych i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej”. Planowane jest współfinansowanie realizacji Elementu nr 1 ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej 3 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkalnym, Schemat: Modernizacja energetyczna budynków publicznych – w ramach polityki terytorialnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 -2020. Określenie przedmiotu zamówienia: Budynek Gimnazjum Nr 9 we Włocławku jest zlokalizowany na działce nr 19/2 KM 45 przy ul. Wojska Polskiego 27, wybudowany w latach sześćdziesiątych XX wieku, składający się z następujących obiektów: budynku głównego, łącznika, sali gimnastycznej z zapleczem sanitarnym. Poszczególne obiekty są połączone funkcjonalnie i wspólnym układem technologicznym instalacji wewnętrznych. Element nr 1: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – oświatowych na terenie miasta Włocławek”, podzadanie: „Termomodernizacja budynków oświaty na terenie miasta Włocławek” – ETAP III – Gimnazjum nr 9: Zgodnie z audytem energetycznym planowane usprawnienia w zakresie termomodernizacji obejmują następujące elementy dla poszczególnych obiektów budynku Gimnazjum Nr 9 we Włocławku: Budynek główny i łącznik:  ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji,  pokrycie dachu papą termozgrzewalną,  ocieplenie ścian zewnętrznych,  ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic w gruncie,  wymiana obróbek blacharskich,  wymiana drzwi zewnętrznych,  wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych,  kompleksowa wymiana całej instalacji c.o.,  wymiana instalacji odgromowej,  wymiana oświetlenia zewnętrznego,  montaż budek lęgowych dla ptaków zgodnie z dokumentacją i ekspertyzą ornitologiczną; Sala gimnastyczna z częścią sanitarną:  ocieplenie ścian zewnętrznych,  ocieplenie ścian przy gruncie styropianem,  wymiana drzwi zewnętrznych,  wymiana obróbek blacharskich. Uwaga ! W ramach działań termomodernizacji budynku nie będzie wykonywana wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej. Element nr 2: Zmiana sposobu użytkowania obiektu po zlikwidowanym Gimnazjum nr 9 na potrzeby Centrum Usług Wspólnych Placówek Oświatowych i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej wraz z przebudową, w ramach zadania p.n. „Dostosowanie obiektu po zlikwidowanym Gimnazjum nr 9 pod potrzeby Centrum Usług Wspólnych Placówek Oświatowych i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej”: Zakresem opracowania objęta jest zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową budynku Gimnazjum Nr 9 pod potrzeby Centrum Usług Wspólnych Placówek Oświatowych i Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej. Bryła budynku i rozwiązania komunikacyjne na terenie działki w obrębie budynku nie ulegają zmianie. Zgodnie z programem technologicznym projektuje się:  dostosowanie budynku na poziomie parteru i I piętra na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, w tym dostosowanie tych kondygnacji dla osób niepełnosprawnych,  dostosowanie budynku na poziomie II, III piętra na potrzeby Centrum Usług Wspólnych Placówek Oświatowych. Zakłada się, że po przebudowie w obiekcie będzie zatrudnionych około 140 osób. Program przebudowy istniejącego budynku został opracowany w zakresie dostosowania obiektu do wymagań warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie tj.:  wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego budynków,  wymagań dostosowania budynków dla osób niepełnosprawnychl  wymagań higieniczno-sanitarnych budynków biurowych. Opis robót  rozbiórka ścianek działowych, skucie posadzek na poszczególnych poziomach według oznaczeń na rysunkach,  skucie glazury i rozbiórka ścianek działowych w pomieszczeniach sanitarnych na poziomie parteru, I,II,III piętra oraz warstw posadzkowych wraz z demontażem urządzeń i armatury,  rozbiórka wewnętrznych schodów – zejście do piwnicy od strony wejścia głównego do budynku,  rozbiórka komina wolnostojącego na poszczególnych kondygnacjach – wykonanie robót w zakresie prze-budowy,  dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów ppoż., w tym poprzez wydzielenie dwóch klatek schodowych w klasie REI 60 wraz z montażem klap oddymiania na poziomie dachu,  dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów sanitarnych poprzez wykonanie nowych sanitariatów na poszczególnych piętrach,  wydzielenie nowych pomieszczeń sanitarnych i socjalnych na poziomie piwnic dla sprzątaczek i konserwatorów,  montaż sufitów podwieszanych modułowych na korytarzach w pomieszczeniach sanitarnych i świetlicy na poziomie parteru,  remont pomieszczeń w zakresie wymiany drzwi, podłóg, remontu stolarki okiennej,  malowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach wraz z przecierkami gipsowymi na powierzchniach istniejących i na nowych,  licowanie ścian płytkami w pomieszczeniach socjalnych i sanitarnych do wysokości 2,80m (do poziomu montażu sufitów podwieszanych),  wykonanie ścianek działowych murowanych z bloczków z gazobetonu i w lekkiej konstrukcji karton-gips gr. 12 cm z warstwą z wełny mineralnej na poszczególnych pomieszczeniach – według oznaczeń na rysunkach,  wykonanie na poszczególnych poziomach w konstrukcji stalowej nadproży nad drzwiami w ścianie wewnętrznej nośnej z obróbką ościeży,  wykonanie nowych posadzek paneli podłogowych i płytek gres we wskazanych pomieszczeniach,  wymiana drzwi wewnętrznych płytowych,  remont istniejącej stolarki okiennej w zakresie uzupełnienia szklenia, wymiany okucia, malowania wewnętrznego i zewnętrznego,  montaż nakładek PCV na parapetach wewnętrznych,  wydzielenie nowych pomieszczeń sanitarnych,  montaż krzesełka schodowego przy schodach prostych,  trzykrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi w poszczególnych pomieszczeniach,  malowanie lamperii na korytarzach farbą satynową,  montaż budek lęgowych dla ptaków; w branży sanitarnej:  montaż nowej instalacji wod.-kan., cw i cyrkulacji w zakresie wymiany wszystkich pionów instalacyjnych i leżaków kanalizacji sanitarnej na odcinku do pierwszej studzienki kanalizacji,  montaż nowej instalacji hydrantowej wraz z montażem zestawu hydroforowego na potrzeby instalacji p.poż.; w branży elektrycznej:  wykonanie nowej instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego,  wykonanie nowej instalacji niskoprądowej,  wykonanie instalacji gniazd wtykowych,  wykonanie rozdzielnic i WLZ,  wykonanie instalacji ppoż. w zakresie oddymiania klatek schodowych oraz sterowania drzwiami ppoż. System oddymiania klatek schodowych: Dwie klatki schodowe obudowane zostały ścianami i stropem w klasie odporności ogniowej REI 60, zamykane są na każdej kondygnacji drzwiami w klasie odporności ogniowej EI 30 wyposażonymi w samozamykacze i elektrotrzymacze według oznaczeń na rysunkach. Przepusty instalacyjne przechodzące przez klatkę schodową zabezpieczać do klasy odporności ogniowej EI 60. Należy zastosować urządzenia do usuwania dymu montowane w dachu o powierzchni czynnej oddymiania wynoszącej minimum 5% powierzchni podłogi klatki schodowej. Systemy powinny być uruchamiane automatycznie od czujek dymowych oraz ręcznych przycisków alarmowych zlokalizowanych na każdej kondygnacji klatki schodowej. Do napowietrzania przewiduje się drzwi wejściowe zewnętrzne o wymiarach 1,20 x 2,00 w świetle ościeżnicy – otwieranie ręcznie. Drzwi zewnętrzne po otwarciu blokowane ręcznie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45421000-4, 45442100-8, 45331100-7, 45310000-3, 45111100-9, 45262690-4, 45430000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT3518923.25
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Budowlany MS-BUD Sp. z o.o.,  biuro@ms-bud.com,  ul. Zielna 41h,  87-800,  Włocławek,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3799999,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3799999,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5410145,38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1226513.00 PLN
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont kościoła parafialnego - Połajewo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont kościoła parafialnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Włocławek: Wykonanie placów zabaw z podziałem na 5 zadań
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Zaprojektowanie i wybudowanie żelbetowej wieży obserwacyjnej w Leśnictwie Machliny oddz. 197-c
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie placów zabaw z podziałem na 5 zadań
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI