„Przebudowa kondygnacji I piętra i poddasza wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa kondygnacji I piętra i poddasza wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz budową podnośnika dla niepełnosprawnych w budynku przy ul. Stołczyńskiej 161 na potrzeby Domu Kultury”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaZ wolnej ręki
  • ZamawiającyDom Kultury " Klub Skolwin"
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-25
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111878
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111878 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Szczecin: „Przebudowa kondygnacji I piętra i poddasza wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz budową podnośnika dla niepełnosprawnych w budynku przy ul. Stołczyńskiej 161 na potrzeby Domu Kultury”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 522830-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500002473-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Kultury " Klub Skolwin", krajowy numer identyfikacyjny 81266345600000, ul. ul. Stołczyńska  163, 71868   Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 421 80 20, faks 91 421 80 18, e-mail klubskolwin@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.klubskolwin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa kondygnacji I piętra i poddasza wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz budową podnośnika dla niepełnosprawnych w budynku przy ul. Stołczyńskiej 161 na potrzeby Domu Kultury”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kondygnacji I piętra i poddasza wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz budowa podnośnika dla niepełnosprawnych w budynku przy ul. Stołczyńskiej 161 na potrzeby Domu Kultury, z podziałem na niżej opisane etapy: • etap I obejmujący wszystkie roboty budowlane opisane w przywołanej w SIWZ dokumentacji projektowej; • etap II obejmujący dostawę i montaż dźwigu zgodnie z przywołaną w SIWZ dokumentacją projektową. 2. Zakres zamówienia został określony szczegółowo w dokumentacji projektowej i obejmuje w szczególności wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z przebudową kondygnacji I piętra i poddasza wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz budowa podnośnika dla niepełnosprawnych w budynku przy ul. Stołczyńskiej 161 w Szczecinie na potrzeby Klubu Seniora wg dokumentacji budowlanej. Przewiduje się dobudowę płyty fundamentowej podszybia i montaż dźwigu dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi oraz przebudowę 1 pietra i wydzielenie pomieszczenia wentylatorni z poddasza nieużytkowego budynku. Zakres zamówienia nie obejmuje wyposażenia określonego w dokumentacji projektowej. 3. Warunki realizacji zamówienia: 1) Roboty będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z projektami, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, postanowieniami umowy, przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, normami oraz wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień. 2) Przedmiary robót są dokumentem pomocniczym opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowią podstawy realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót nie są podstawą sporządzenia przez wykonawcę wyceny, a mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Ilość i zakres prac wykazany w przedmiarach robót nie jest w żadnym stopniu wiążący dla wykonawcy. Wykonawca przy wycenie robót nie musi korzystać z załączonych do SIWZ przedmiarów robót oraz może je modyfikować. 3) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac z należytą starannością, zorganizować dla własnych potrzeb zaplecze budowy i zaplecze socjalne, magazynowe oraz odpowiednio oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzenia robót. 4) Stosowane materiały muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie Prawo budowlane. 5) Nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, produktów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom/produktom i urządzeniom wskazanym przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów/produktów i urządzeń równoważnych wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty opis materiałów/produktów i urządzeń równoważnych o których mowa w Rozdziale V pkt 5 ppkt 3 SIWZ. W takim przypadku należy podać w ofercie nazwy i opis produktów równoważnych. 6) Wykonawca wskaże w ofercie cenowej producenta i typ oferowanego dźwigu oraz złoży oświadczenie, że oferowany dźwig spełnia wymogi określone w SIWZ i dokumentacji projektowej. 7) Wszystkie materiały i urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz posiadać akceptację zamawiającego. 8) Kierowanie robotami będzie sprawowane przez pracowników wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje nadzoru technicznego na budowie w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy wymaga każdorazowej akceptacji i zatwierdzenia przez zamawiającego. 9) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, noszące znamiona stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.)- Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Wymóg nie dotyczy samodzielnych funkcji w budownictwie. 10) Zatrudnienie, o którym mowa w ppkt 9, powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. 11) Na każde żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt 9. 12) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkownika obiektu, w sposób nie zakłócający funkcjonowania obiektu przychodni a także by nie zagrażał bezpieczeństwu osób przebywających w budynku przychodni. 13) Wykonawca jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1232), b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). Wymienione przepisy prawne wykonawca zobowiązany jest stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania wszelkich odpadów budowlanych odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. 4. Warunki ubezpieczenia zawarte są w umowie stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 5. Do obowiązków wykonawcy należy również: 1) protokolarne przejęcie od zamawiającego terenu robót, 2) zorganizowanie zaplecza robót i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb, 3) zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie robót, 4) zapewnienie warunków bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej, opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia z uwzględnieniem specyfiki robót objętych zamówieniem, 5) utrzymanie porządku na terenie robót w czasie realizacji zmówienia, 6) oznaczenie terenu robót oraz odpowiednie oznakowanie, zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych - zgodnie z obowiązującymi przepisami, 7) przedłożenie Zamawiającemu, w dniu zawarcia umowy, harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania zamówienia uwzględniającego, iż data rozpoczęcia wykonywania robót nastąpi z dniem wprowadzenia na obiekt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45262300-4, 45262310-7, 45262500-6, 45320000-6, 45431000-7, 45421000-4, 45442101-1, 45450000-6, 45313100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT450450
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INWEST CW SP. z o.o. Sp. k.,  biuro@katedra.szczecin.pl,  ul. Św. Jakuba Apostoła 1,  70-543,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 585000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 585000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 585000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynęła - w wymaganym terminie - żadna oferta cenowa; postępowanie zostało unieważnione w oparciu o art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie 300 m2 regipsów - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie 300 m2 regipsów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI