II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE A: „Wspólnie dla Kasprzaka – kolorowo i bezpiecznie”. ZADANIE B:
„Ogrodzenie placu zabaw przy ulicy Przelotowej” ZADANIE C: „Dzieci się bawią”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
I.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) zw. dalej Ustawą o wartości zamówienia poniżej 5.225.000,00 EUR. II. Zakres
zamówienia: Zadanie A „Wspólnie dla Kasprzaka – kolorowo i bezpiecznie”. 1. Doposażenie istniejącego placu zabaw przy ul. Tysiąclecia (na terenie
Szkoły Podstawowej nr 12) w dzielnicy Kasprzak, polegające na zabudowie dostarczonych przez Wykonawcę urządzeń zabawowych typu: urządzenie
linearne „Drzewo Ptasie Gniazdo”, „Skałka wspinaczkowa”, „Karuzela”, wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych pod istniejącymi
urządzeniami jak i nowymi dostarczanymi przez Wykonawcę. 2. Wykonanie furtki (wejścia) na plac zabaw, chodnika łączącego plac zabaw z boiskiem
szkolnym oraz schodów terenowych z barierkami na skarpie prowadzących na drugą część placu zabaw. 3. Wykonanie na omawianym placu zabaw
słupa oświetleniowego z podwójną oprawą. Wszelkie prace mają być wykonane zgodnie z załączoną do postępowania dokumentacją techniczną na
przedmiotowe zadanie. Zadanie B „Ogrodzenie placu zabaw przy ulicy Przelotowej” 1. Doposażenie istniejącego placu zabaw przy ul. Przelotowej 193
w urządzenia zabawowe typu: „Statek” oraz „Huśtawka bocianie gniazdo”, wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych pod tymi
urządzeniami. Zamówienie obejmuje również roboty ziemne polegające na niwelacji terenu oraz demontażu i utylizacji istniejących drewnianych
urządzeń zabawowych. 2. Demontaż istniejącego ogrodzenie na placu zabaw przy ul. Przelotowej 125, a następnie montaż nowego ogrodzenia.
Wszelkie prace mają być wykonane zgodnie z załączoną do postępowania dokumentacją techniczną na przedmiotowe zadanie. Zadanie C „Dzieci się
bawią” 1. Doposażenie istniejącego placu zabaw przy ul. Świerkowej w urządzenie zabawowe linearne typu: „TRIGLAV” wraz z wykonaniem
nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych pod tym urządzeniem. 2. Wykonanie alejki z kostki betonowej łączącej miejsce parkingowe z wejściem
na teren siłowni i placu zabaw 3. Przestawienie części istniejącego ogrodzenia oraz zamontowanie nowego ogrodzenie, tak, aby wygrodzić
zamontowane urządzenie zabawowe. Uwaga dotycząca zadań od A do C Wszelkie prace mają być wykonane zgodnie z załączoną do postępowania
dokumentacją techniczną zawierającą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ – dokumentacja techniczna. II.
Wymagania ogólne dotyczące zadań od A do C. 1. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia zabawowe winny posiadać stosowany certyfikat
zgodności z normą PN-EN 1176 wydany przez jednostkę certyfikującą posiadającą ważną akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji lub dokument
równoważny potwierdzony przez odpowiednik PCA w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej
dokument/y równoważne. Dodatkowo wszelkie użyte nawierzchnie bezpieczne z mat przerostowych winny posiadać stosowny certyfikat zgodności z
normą PN – EN 1177 wydany przez jednostkę certyfikującą posiadającą ważną akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji lub dokument równoważny
potwierdzony przez odpowiednik PCA w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej , a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y
równoważne oraz atest higieniczny PZH lub dokument równoważny. Ponadto wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia zabawowe winny
posiadać karty techniczne producenta urządzeń zabawowych lub inne dokumenty zawierające wymiary urządzeń i zastosowane materiały.
Zamawiający żąda załączenia wszystkich ww. dokumentów do oferty zgodnie z wymogiem określonym w pkt. 9.6. SIWZ. 2. Wszystkie montowane
urządzenia zabawowe powinny być oznakowane tabliczkami znamionowymi pozwalającymi zidentyfikować producenta, datę produkcji, numer
katalogowy lub nazwę urządzenia oraz numer normy, zgodnie, z którą urządzenie wyprodukowano. 3. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot
zamówienia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz
pozostałych przepisach prawa. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi
normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Jednocześnie winien przestrzegać
warunków umowy oraz odpowiada za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót i za ich zgodność z dokumentacją. 5. Po zakończeniu
prac Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie wytworzone odpady. III. Roboty należy zrealizować na podstawie (dot. zad. od A
do C): 1. Projektów technicznych oraz przedmiarów robót, 2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót 3. Wymogów Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy, 4. Zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa. IV. Zamówienie musi
być realizowane zgodnie z (dot. zad. od A do C): 1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) 2.
Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy(Dz.U.
z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm.) V. Rozwiązania równoważne (dot. zad. od A do C): 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez
wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane
przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów,
chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie
dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny. 2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 3. Opisując przedmiot
zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o
których mowa w ust. 1 pkt ustawy Pzp , Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez
zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez
zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić
uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 5. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych
ofert. VI. Gwarancja jakości i rękojmia za wady (dot. zad. od A do C): 1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty, zabudowane
urządzenia oraz elementy małej architektury na okres zgodny z deklaracją ofertową, przy czym nie krócej niż na 36 miesięcy i nie dłużej niż 60
miesięcy licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Uwaga: a/ Termin gwarancji jakości stanowi kryterium oceny
ofert zgodnie z pkt. 24.2.3. SIWZ. b/ Termin gwarancji jakości należy zadeklarować w miesiącach licząc od daty podpisania protokołu odbioru
końcowego robót budowlanych. c/ Brak deklaracji terminu gwarancji w pkt 4 Formularza ofertowego bądź jego określenie poniżej wymaganego
minimum tj. 36 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W przypadku deklaracji terminu gwarancji
powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 60 miesięcy, natomiast w treści umowy – zgodnie z deklaracją
zawartą w ofercie. 2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone
do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 §1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany
przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 3. Na wykonane roboty budowlane, zabudowane urządzenia oraz elementy małej architektury
Wykonawca udziela rękojmi za wady na okres 60 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 4. Uprawnienia
Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 5. Jeżeli Wykonawca nie
usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim
zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy 6. Karta Gwarancyjna stanowi Zał. Nr 1 do projektu
umowy. VII. Ubezpieczenie. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez
NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca utrzyma
ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. VIII. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 1. Zamawiający wymaga, aby osoby
skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywania czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w
przedmiarach robót byli zatrudnieni przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 2. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 6 ust. 7-8 projektu
umowy. IX. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Mając na względzie fakt, iż roboty budowlane w zakresie opisanego
przedmiotu zamówienia w pkt. 3.3.1. SIWZ nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak
szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp. X. W przypadku
zatrudnienia Wykonawcę personelu obcojęzycznego Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z
personelem Wykonawcy w języku polskim.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45002720-8
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45111000-8,
34928200-0,
45233200-1,
45233120-6,
34928510-6,
45310000-3