II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wentylacji hali basenu
rekreacyjnego w budynku Nemo-Wodny Świat Dąbrowa Górnicza w Dąbrowie Górniczej
przy Alei Róż 1.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia wykonanie robót budowlanych
remontowych zgodnie z projektami wykonawczymi p.n.: Remont wentylacji hali basenu
rekreacyjnego w budynku „Nemo-Wodny Świat Dąbrowa Górnicza” w Dąbrowie Górniczej
przy Alei Róż 1, zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i
odbioru robót, postanowieniami zawartymi w treści przyszłej umowy oraz obowiązującymi
przepisami i normami. Obiekty kubaturowe: 1. Hala rekreacji (z nieckami, holem) - 1500,38
m2 Podbasenie 2075,35 m2 Powierzchnie łącznie 3 575,73 m2 1.1.konstrukcja i architektura
1.2. wewnętrzne instalacje elektryczne 1.3. wewnętrzne instalacje sanitarne 1.3.1. Wentylacja
i klimatyzacja 1.4. wewnętrzne instalacje teletechniczne 1.4.1. System automatyki instalacji
wentylacji Wykonawca przyjmując do wykonania ww. przedmiot umowy obowiązany jest
wykonać je ze szczególną starannością i dbałością o interesy Zamawiającego, zgodnie z
obowiązującymi normami i przepisami. Przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby
dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.). Uwaga: 1. Zaleca się
przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca wykonywanych robót celem uzyskania wszystkich
informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców
ponosi pełną odpowiedzialność za skutki nie rozpoznania lub mylnego rozpoznania
warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych robót. 2. Zamawiający
dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż
podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych
niż określone w tej dokumentacji. 3. Tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, zostało
wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów
Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że
zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacja projektową oraz zapewnią
uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych
dokumentach. 4. Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z
2003r. Nr 120, poz. 1126), w tym względzie kierownik budowy opracuje plan BIOZ. 5.
Utrzymanie czystości i porządku oraz gospodarkę odpadami należy prowadzić zgodnie z
ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z
2016 r. poz. 250 ze.zm) oraz z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016
r., poz. 1987) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U.
2016 r. poz. 672 ze zm.). 6. Wykonawca musi mieć uregulowany stan formalno-prawny w
zakresie wytwarzania odpadów. Zamawiający wymaga od wykonawcy przedstawienia kart
ewidencji odpadów oraz kart przekazania odpadów powstałych podczas realizacji inwestycji.
Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki zgodnie z ustawą o odpadach. 7. Wykonawca
zobowiązuje się odpowiednio oznakować i zabezpieczyć teren robót. 8. Wykonawca
zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się na terenie robót, a także zapewnić warunki
bezpieczeństwa. 9. Nie przewiduje się odzysku materiałów pochodzących z demontażu do
ponownego wykorzystania, materiały z rozbiórek powinny zostać wywiezione i zutylizowane
zgodnie z ustawą o odpadach. 10.Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego /inspektora/
zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak
bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą
techniczną. 11.Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i przedłożenia przed
przystąpieniem do realizacji prac planu BIOZ, wyznaczenia i oznakowania komunikacji i
stref zagrożenia uzgodnionych przez inspektora. 12.Wykonawca zobowiązuje się do
przedłożenia Zamawiającemu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię karty
przekazania odpadów do unieszkodliwienia, w momencie rozliczenia robót. 13. Jeżeli w
związku z realizacją przedmiotu umowy pojawi się konieczność uzyskania stosownych zgód,
pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych podmiotów, w tym organów administracji,
wykonawca zobowiązany jest do ich uzyskania na własny koszt. Jeżeli w związku z realizacją
przedmiotu umowy pojawi się konieczność przeprowadzenia postępowań administracyjnych,
koszty z nimi związane poniesienie wykonawca. 14. Zatrudnianie osób na umowę o pracę
przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 14.1. W terminie 3 dni przed rozpoczęciem robót
montażowych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz
pracowników realizujących robotę budowlaną objętą niniejszą umową, w szczególności osób
wykonujących prace fizyczne związane w wykonywaniem robót budowlanych. 15.
Wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesięcy. W okresie gwarancji Wykonawca
wykona 3 przeglądy gwarancyjne zapewniające bezusterkową eksploatację urządzeń.
Przedmiot zamówienia obejmuje również serwis, przeglądy i konserwację wszystkich
instalacji i urządzeń w okresie gwarancji lub rękojmi, których serwisowanie i konserwacja
jest wymagana przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i
zachowania warunków gwarancyjnych. W stosunku do wad i usterek zgłoszonych w okresie
gwarancji okres gwarancyjny nie biegnie dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę
wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego z zastrzeżeniem art. 581 §1
k.c.. Potwierdzeniem zakończenia okresu gwarancji będzie podpisany przez obie strony
protokół odbioru pogwarancyjnego. 16.Zamawiający, powoła Inspektora Nadzoru, który w
imieniu Zamawiającego, będzie zarządzał, koordynował realizację zadania oraz
przeprowadzał rozliczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami
Zamawiającego. 17.W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego,
Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z
personelem Wykonawcy w języku polskim.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45330000-9,