Usługi z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świdnica...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świdnica w 2017 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoŚwidnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Lasy Państwowe
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNadleśnictwo Świdnica
  • Data publikacji ogłoszenia2017-05-18
  • Numer ogłoszenia2017/2017/84987
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 84987 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.
Świdnica: Usługi z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świdnica w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 61145-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Świdnica, krajowy numer identyfikacyjny 93102410300000, ul. ul. Sikorskiego  11, 58-100   Świdnica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 74 8522333, 8522493, faks 746 404 390, e-mail ewa.siwak@wroclaw.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www. wroclaw.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Lasy Państwowe
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świdnica w 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
S.271.13.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu dróg leśnych, znajdujących się na terenie Nadleśnictwa Świdnica. Prace stanowiące przedmiot zamówienia mają na celu: utrzymanie obiektów drogowych w dobrym stanie, zabezpieczenie ich przed szybkim zużyciem, czy też zniszczeniem oraz dla utrzymania ich w stanie zgodnym z przeznaczeniem. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Uzupełnienie kolein mieszanką o frakcji 0-35,5 mm, b) roboty ziemnie – ścinanie poboczy c) wykonanie, dostawa i montaż wodospustów drewnianych na drogach leśnych, d) inne niestandardowe prace wg potrzeb Zamawiającego, nie ujęte powyżej (wyżej wymienione prace nie stanowią katalogu zamkniętego). 3) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu robót ziemnych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). 4) Roboty będą każdorazowo zlecane oddzielnym zleceniem i rozliczane kosztorysem powykonawczym, sporządzonym w oparciu o podane w ofercie stawki. 5) Zakres robót będzie wynikał z określonych dla każdej roboty potrzeb i będzie określony w zleceniu. 6) Wykonawca będzie zobowiązany do podjęcia robót najpóźniej 3 dni od daty zlecenia. 7) Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia a. Zamawiający wymaga do realizacji przedmiotu zamówienia materiałów trwałych i bezpiecznych; b. w ramach realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia powinny być rozmieszczone w terenie zgodnie z zaleceniami upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego; c. gwarancji jakości na przedmiot zamówienia w okresie co najmniej 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia; d. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania robót budowlanych po godzinie 15:00 oraz w dni wolne od pracy. 8) Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonania zobowiązań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, w tym odnoszące się do reklamacji za wady i gwarancji jakości zawarto we wzorze umowy – załącznik nr 7. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej obiektu celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233141-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Ziemnych i Transportowych TOM-TRANS Tomasz Mucha,  ,  ul. Chopina 32,  58-260,  Bielawa,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: tak
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 242925
Oferta z najniższą ceną/kosztem 242925
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI