CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wykonanie dolnego źródła pompy ciepła |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT449742.36 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie "HIBERNATUS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, hiber@hibernatus.com.pl, ul. Iwańskiego 9, 34-100, Wadowice, kraj/woj. małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Cena wybranej oferty/wartość umowy 370000,00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 370000,00 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 370000,00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2015, poz. 2164 z późn. zm.) unieważnił przedmiotowe postępowanie w części dot. zadania nr 2 obejmującego termomodernizację budynku szkoły podstawowej w Grodziszczu, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. UZASADNIENIE W dniu 18.05.2017 r. drogą elektroniczną jeden z zainteresowanych Wykonawców złożył wniosek (zapytania) o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części dot. zadania nr 2. Zamawiający w dniu 19.05.2017 r. drogą elektroniczną przekazał pismo nr ZP.271.12.2017(2) zawierające odpowiedzi (wyjaśnienia) na zadane zapytania dwóm znanym sobie Wykonawcom, tj. tym którzy składali zapytania o wyjaśnienie treści SIWZ przed terminem składania ofert. Jednocześnie Zamawiający nie dopełnił obowiązku wynikającego z art. 38 ust 2 ustawy Pzp stanowiącego, iż "treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest udostępniana na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie", ponieważ Zamawiający nie zamieścił udzielonych wyjaśnień na stronie internetowej Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający naruszył art. 7 ust 1 ustawy Pzp poprzez pozbawienie możliwości zapoznania się wszystkim Wykonawcom, w tym Wykonawcy który złożył ofertę, z udzielonymi wyjaśnieniami. Ponadto brak możliwości zapoznania się z udzielonymi wyjaśnieniami Zamawiającego przez wszystkich Wykonawców miał wpływ na ostateczną wycenę oferty, co w konsekwencji spowodowało, iż złożone oferty sporządzone na podstawie różnego dostępu do informacji nie są porównywalne. Otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu miało miejsc w dniu 24.05.2017 r. o godz. 10:30. Zamawiający w dniu 25.05.2017 r., tj. po dniu otwarcia ofert, powziął informację o braku zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego wyjaśnień z dnia 19.05.2017 r. (pismo nr ZP.271.12.2017(2)), co skutkuje możliwością prawidłowego zamieszczenia wyjaśnień Zamawiającego na stronie internetowej, do której Zamawiający był zobowiązany zgodnie z art. 38 ust. 2. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części dot. zadania nr 2 z powodu naruszenia art. 38 ust. 2 w związku z art. 7 ust 1 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie , , , , , kraj/woj. Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem > Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta: IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |