Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Gminy Świdnica - Szkoły...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Gminy Świdnica - Szkoły Podstawowej w Grodziszczu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoŚwidnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Świdnica
  • Data publikacji ogłoszenia2017-06-28
  • Numer ogłoszenia2017/2017/101842
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 101842 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.
Świdnica: Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Gminy Świdnica - Szkoły Podstawowej w Grodziszczu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 81333 - 2017, 84305 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świdnica, krajowy numer identyfikacyjny 89071838900000, ul. ul. Głowackiego  4, 58100   Świdnica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8523067 w. 24, faks 074 8521226w.400, e-mail przetargi@gmina.swidnica.pl
Adres strony internetowej (URL): http://gmina.swidnica.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Gminy Świdnica - Szkoły Podstawowej w Grodziszczu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Gminy Świdnica, tj. Szkoły Podstawowej w Grodziszczu – obejmująca 2 zadania. 2. Zadanie nr 1 obejmuje wykonanie dolnego źródła pompy ciepła 3. Zadanie nr 2 obejmuje termomodernizację budynku szkoły podstawowej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45330000-9, 45400000-1, 45100000-8, 45421100-5, 45331100-7, 45332200-5, 45320000-6, 45321000-3, 45311200-2, 45255500-4, 45332200-5,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Wykonanie dolnego źródła pompy ciepła
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT449742.36
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"HIBERNATUS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,  hiber@hibernatus.com.pl,  ul. Iwańskiego 9,  34-100,  Wadowice,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 370000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 370000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 370000,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2015, poz. 2164 z późn. zm.) unieważnił przedmiotowe postępowanie w części dot. zadania nr 2 obejmującego termomodernizację budynku szkoły podstawowej w Grodziszczu, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. UZASADNIENIE W dniu 18.05.2017 r. drogą elektroniczną jeden z zainteresowanych Wykonawców złożył wniosek (zapytania) o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części dot. zadania nr 2. Zamawiający w dniu 19.05.2017 r. drogą elektroniczną przekazał pismo nr ZP.271.12.2017(2) zawierające odpowiedzi (wyjaśnienia) na zadane zapytania dwóm znanym sobie Wykonawcom, tj. tym którzy składali zapytania o wyjaśnienie treści SIWZ przed terminem składania ofert. Jednocześnie Zamawiający nie dopełnił obowiązku wynikającego z art. 38 ust 2 ustawy Pzp stanowiącego, iż "treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest udostępniana na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie", ponieważ Zamawiający nie zamieścił udzielonych wyjaśnień na stronie internetowej Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający naruszył art. 7 ust 1 ustawy Pzp poprzez pozbawienie możliwości zapoznania się wszystkim Wykonawcom, w tym Wykonawcy który złożył ofertę, z udzielonymi wyjaśnieniami. Ponadto brak możliwości zapoznania się z udzielonymi wyjaśnieniami Zamawiającego przez wszystkich Wykonawców miał wpływ na ostateczną wycenę oferty, co w konsekwencji spowodowało, iż złożone oferty sporządzone na podstawie różnego dostępu do informacji nie są porównywalne. Otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu miało miejsc w dniu 24.05.2017 r. o godz. 10:30. Zamawiający w dniu 25.05.2017 r., tj. po dniu otwarcia ofert, powziął informację o braku zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego wyjaśnień z dnia 19.05.2017 r. (pismo nr ZP.271.12.2017(2)), co skutkuje możliwością prawidłowego zamieszczenia wyjaśnień Zamawiającego na stronie internetowej, do której Zamawiający był zobowiązany zgodnie z art. 38 ust. 2. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części dot. zadania nr 2 z powodu naruszenia art. 38 ust. 2 w związku z art. 7 ust 1 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Rozwój infrastruktury drogowej pomiędzy miastami Snina – Medzilaborce – Krosno” w ramach Programu Interreg V-A Polska Słowacja” jest „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 897 Tylawa – Komańcza – Cisna – Ustrzyki Górne – Wołosate – Granica Państwa na odcinkach: w km 0+380 ÷ km 1+990; w km 2+320 ÷ km 3+020, w km 3+320 ÷ km 6+850 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni na odcinkach: w km 0+000 ÷ 0+380; w km 1+990 ÷ 2+320; w km 3+020 ÷ 3+320 w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 897 Tylawa – Komańcza – Cisna – Ustrzyki Górne – Wołosate – Granica Państwa na odcinku od miejscowości Tylawa (skrzyżowanie z DK 19) do miejscowości Daliowa” Projekt współfinasowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu współpracy transgranicznej V-A Interreg Polska Słowacja 2014 – 2020.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Sukcesywna dostawa tłuszczy do Zakładu Karnego w Zabrzu
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Świdnica: Usługi z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świdnica w 2017 roku
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Świdnica: 2017/2017/104226
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sannikach- etap I
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Odnowienie elewacji budynku
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI