„Przebudowa wiaduktu w ciągu ulicy Ch. De Gaulle'a w Wałbrzychu wraz z przebudową...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa wiaduktu w ciągu ulicy Ch. De Gaulle'a w Wałbrzychu wraz z przebudową odcinków dojazdowych” realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa wiaduktu na ul. De Gaulle'a wraz z przebudową newralgicznych skrzyżowań umożliwiających poprawę płynności ruchu drogowego na drodze krajowej nr 35 w Wałbrzychu”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWałbrzych
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-21
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110525
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110525 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Wałbrzych: „Przebudowa wiaduktu w ciągu ulicy Ch. De Gaulle'a w Wałbrzychu wraz z przebudową odcinków dojazdowych” realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa wiaduktu na ul. De Gaulle'a wraz z przebudową newralgicznych skrzyżowań umożliwiających poprawę płynności ruchu drogowego na drodze krajowej nr 35 w Wałbrzychu”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 527975-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 95059 i 97820

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, krajowy numer identyfikacyjny 89105084100000, ul. ul. Matejki  1, 58300   Wałbrzych, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 746 414 404, e-mail mjakubowska@zdkium.walbrzych.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdkium.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa wiaduktu w ciągu ulicy Ch. De Gaulle'a w Wałbrzychu wraz z przebudową odcinków dojazdowych” realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa wiaduktu na ul. De Gaulle'a wraz z przebudową newralgicznych skrzyżowań umożliwiających poprawę płynności ruchu drogowego na drodze krajowej nr 35 w Wałbrzychu”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RZP/65/PN/25/2017/DR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa wiaduktu w ciągu ulicy Ch. De Gaulle'a w Wałbrzychu wraz z przebudową odcinków dojazdowych” realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa wiaduktu na ul. De Gaulle'a wraz z przebudową newralgicznych skrzyżowań umożliwiających poprawę płynności ruchu drogowego na drodze krajowej nr 35 w Wałbrzychu”. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z „Przebudową wiaduktu w ciągu ulicy Ch. De Gaulle'a w Wałbrzychu wraz z przebudową odcinków dojazdowych”. Zamówienie realizowane będzie na podstawie pozwolenia na budowę nr I – D – 50/16 z dnia 08.03.2016 r., w ramach którego wykonane zostaną następujące roboty: - przebudowa wiaduktu wzdłuż ulicy Ch. De Gaulle'a, - wymiana pełnej konstrukcji nawierzchni jezdni, - budowa, przebudowa i remont nawierzchni chodnika i ciągu pieszo-rowerowego, - przebudowa i remont zjazdów, - budowa konstrukcji oporowych, - budowa nowej kanalizacji deszczowej i przebudowa istniejącej, - wymiana kabla zasilającego istniejącego system oświetlenia, - wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego, - wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie przebudowywanych nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie lub remoncie (np. na granicy pasa drogowego), połączenia remontowanych/ przebudowywanych nawierzchni z istniejącymi wejściami do budynków, wjazdami na posesję itp. oraz wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przebudowanego układu komunikacyjnego, - opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - wdrożenie i utrzymywanie tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z projektem na czas prowadzenia robót. Należy uwzględnić konieczność utrzymania ruchu pieszego, dojść i dojazdów do posesji. W trakcie prowadzenia robót przez Wykonawcę wykonywany będzie przez zewnętrznych gestorów sieci remont sieci wodociągowej oraz gazowniczej. Do obowiązków Wykonawcy należy koordynacja prac wykonywanych na sieciach związanych z remontem sieci (prace wykonywane przez gestorów sieci zewnętrznych). Przewidywany czas przebywania przedstawicieli gestorów sieci zewnętrznych na terenie budowy: 1) WPWiK – ok. 14 dni, 2) PSG Zakład w Wałbrzychu – ok. 10 dni. W ramach planowanych do realizacji robót budowlanych uwzględniono profil osób niepełnosprawnych poprzez zastosowanie następujących rozwiązań: - obniżenia krawężników oraz rampy podjazdowej dla osób na wózkach inwalidzkich, - płytki z wypustkami „stop” przy przejściach dla pieszych dla osób niewidomych. Szczegółowy zakres robót do zrealizowania w ramach zamówienia przedstawiają załączniki do SIWZ – Dokumentacja Projektowa i formularz cenowy. Zamawiający wprowadza następujące zmiany do dokumentacji projektowej: 1) Projekt wykonawczy branży mostowej – opis techniczny punkt 3.2.8. zmienia się zapisy dot. grubości warstwy ścieralnej i wiążącej na: „◦ Warstwa ścieralne SMA 11 grubość 40 mm ◦ Warstwa wiążąca MA 11 grubość 40 mm”. W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się: 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza z planszą zbiorczą uzbrojenia wraz tabelą wykonanych elementów oraz docelową organizacją ruchu), 2) sporządzenie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz wszelkich niezbędnych, posiadających odpowiednie uzgodnienia, projektów technologicznych robót towarzyszących wymaganych przepisami, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) wykonanie i utrzymanie wprowadzonej tymczasowej organizacji ruchu, 4) stosowanie się podczas prowadzenia budowy do wymagań określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, 6) zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymanie w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót, 7) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy Prawo budowlane), 8) wbudowywanie materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 9) przedstawienie Inspektorowi Nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczęciem robót, 10) zapewnienie miejsca wywiezienia, składowania i utylizacji gruzu asfaltowego i betonowego pochodzącego z rozbiórki, 11) usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach oraz zapisami w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przy realizacji zadań określonych w zdaniu pierwszym Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa miejscowego dotyczących zasad gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Miasta Wałbrzycha, 12) zorganizowanie i utrzymywanie w okresie trwania umowy zaplecza budowy w celu przeprowadzania rad budowy, bieżących spotkań i narad roboczych (zapewnienie pomieszczenia dla zorganizowania narad roboczych i rad budowy), 13) po zakończeniu przedmiotu zamówienia sporządzenie operatu kolaudacyjnego zawierającego między innymi: wyniki badań sprawdzających (zgodnie ze STWiORB), powykonawczą mapę z planszą zbiorczą uzbrojenia potwierdzoną w ośrodku geodezyjnym wraz tabelą wykonanych elementów. Podczas opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz w trakcie realizacji robót należy uwzględnić konieczność utrzymania ruchu drogowego i pieszego, dojść i dojazdów do posesji. W trakcie realizacji oświetlenia ulicznego należy zapewnić dalsze funkcjonowanie oświetlenia istniejącego na odcinkach nie objętych zamówieniem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45233000-9, 45230000-8, 45233161-5, 45233162-2, 45221110-6, 45221111-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT12666022.83
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EUROVIA POLSKA S.A.,  biuro-wroclaw@eurovia.pl,  Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5 ,  55-040,  Kobierzyce,  kraj/woj. dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16490800,95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16490800,95
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20532713,55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace brukarskie - Lubin
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuje firmy podwykonawczej lub brygady do prac brukarskich. Inwestycje to drogi, place, chodniki. Termin prac do uzgodnienia. Praca na ternie Lubina. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI