Prace konserwatorskie i restauratorskie bramy parkowej przy Mauzoleum Hochbergów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prace konserwatorskie i restauratorskie bramy parkowej przy Mauzoleum Hochbergów w zespole Zamku Książ.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWałbrzych
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2017-06-30
  • Numer ogłoszenia2017/2017/102530
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 102530 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.
Wałbrzych: Prace konserwatorskie i restauratorskie bramy parkowej przy Mauzoleum Hochbergów w zespole Zamku Książ.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 508924-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 89001155000000, ul. ul. Piastów Śląskich  1, 58-306   Wałbrzych, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 746 643 850, faks 746 643 862, e-mail kramnik@ksiaz.walbrzych.pl, sajnog@ksiaz.walbrzych.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ksiaz.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace konserwatorskie i restauratorskie bramy parkowej przy Mauzoleum Hochbergów w zespole Zamku Książ.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
Z P/01/05/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pracach restauratorskich i konserwatorskich z odtworzeniem brakujących elementów kamiennych i metalowych bramy parkowej przy Mauzoleum Hochbergów w zespole Zamku Książ. Zakres prac przewidziany do wykonania obejmuje m.in.: W zakresie elementów kamiennych:  Wstępne oczyszczenie powierzchni piaskowca, Usunięcie mechaniczne porostów biologicznych, Czyszczenie powierzchni kamienia przy pomocy rozpuszczalników organicznych, Przeprowadzenie zabiegu impregnacji osłabionych partii piaskowca, Wykonanie iniekcji szczelin i spękań, Wykonanie rekonstrukcji ubytków w piaskowcu,  Przeprowadzenie hydrofobizacji, Wykonanie impregnacji, Wykonanie scalenia kolorystycznego, Wykonanie zabezpieczenia anty-graffiti, Wykonanie dokumentacji opisowo-fotograficznej z przeprowadzonych prac konserwatorskich. W zakresie elementów metalowych: Demontaż skrzydła bramy dla właściwego przeprowadzenia zabiegów renowacyjnych, Oczyszczenie wstępne bramy, zawiasów i zamka z produktów korozji luźno związanych z powierzchnią metalu, Wypiaskowanie( kontrolowane) powierzchni metalu, Doczyszczenie powierzchni metalu okładami z kwasu orto-fosforowego,  Naniesienie roztworu taniny w celu stabilizacji procesów korozji, Wykonanie uzupełnień i rekonstrukcji brakujących elementów bramy; dolnej i górnej kwatery oraz rekonstrukcja tych elementów ściśle według zachowanych pierwotnych motywów, Malowanie doborowe dwuwarstwowymi systemami lakierów barwionych w kolorystyce i powierzchni uzgodnionych ze służbami konserwatorskimi, Wykonanie dokumentacji opisowo-fotograficznej z przeprowadzonych zabiegów renowacyjnych. Szczegółowy zakres oraz technologię prac objętych przedmiotem zamówienia określono w przedmiarze prac konserwatorskich stanowiącym Załącznik nr 8 oraz Programie Prac Konserwatorskich stanowiącym Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. Wykonawca powinien zagwarantować wykonanie usług zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami prawa. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją wskazaną powyżej, warunkami technicznymi i normami przedmiotowymi. Wszystkie materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty. Wykonawca obowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności do przestrzegania zasad bezpieczeństwa. W celu realizacji powyższego obowiązku zobowiązany jest do realizacji zamówienia przy udziale osób o odpowiednich kwalifikacjach. Zamawiający wymaga bezwzględnego zachowania porządku w miejscu prowadzenia prac. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazw własnych produktów służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, to jest oferujących produkty posiadające parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego materiał spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno –jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne, pod rygorem odrzucenia oferty. W związku z brzmieniem art.29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający określa następujące wymagania związane z realizacja zamówienia: Wykonawca lub podwykonawca musi zapewnić zatrudnienie na podstawie umów o pracę (art. 22 § 1 i art. 25 § 1 Kodeksu pracy, DZ. U z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) minimum 4 osób spośród wszystkich osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, przy czym obowiązek ten dotyczy pracowników wykonujących czynności ogólnobudowlane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 92522000-6
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT183800.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BASE & DIRECT A.W.Waszkiewicz Sp. J.,  konserwacja@dominanta.com.pl,  ul. Wiolinowa 12/40,  02-785,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 191135.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 190650,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 338250.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI