II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Przyjaźni w Orzeszu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WRZP.271.25.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.1 Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
1.2. Opis przedmiotu zamówienia: „Przebudowa ul. Przyjaźni w Orzeszu” - Przebudowa na długości 504 mb
I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
1. Mechaniczne ścinanie poboczy o gr. 10 cm - 200,00 m2
2. Frezowanie naw. bitum gr 7 cm z wywozem mat z rozbiórki – 50,00 m2
3. Frezowanie naw. bitum gr 4 cm z wywozem mat z rozbiórki – 1 041,67 m2
4. Mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej gr. 12 cm –34,50 m2
- rozebranie naw. z trylinki, betonu, płyt betonowych, kostki na zjazdach do posesji
5. Ręczne rozebranie naw. z mieszanek min-bitum. o gr. 4,5 cm - 7,65 m2
6. Rozebranie krawężników beton. Wym. 15x30cm na podsypce cem-piask - 12,00 m
(z odwozem i utylizacją)
7. Rozebranie ław z betonu pod krawężniki z odwozem i utylizacją – 0,72 m3
PODBUDOWY I NAWIERZCHNIE
8. Roboty ziemne koparkami pods. o poj. łyżki 0,25m3 w gr kat III – 535,11 m3
(z transportem urobku – wykop pod poszerzenia, drogę i zjazdy)
9. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstr nawierzchni -2619,80 m2
w guncie kat I-IV
10. Podbudowy z guntu stabilizowanego cementem o gr 15 cm -2619,80 m2
mieszarkami doczepnymi (stabilizacja podłoża do min Rm=5MPa – docelowo 25 cm)
11. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm - 2619,80m2
12. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 10,00 szt
13. Mechan oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfalt. 0,8 kg/m2 –2619,40 m2
14. Nawierzchnie mieszanek min-bitum z transportem mieszanki AC11W –2619,40 m2
(warstwa wiążąca gr 4 cm)
15. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfalt. 0,5 kg/m2 –2569,00 m2
16. Nawierzchnie mieszanek min-bitum z transportem mieszanki AC11S –2569,00 m2
(warstwa ścieralna 4 cm)
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
17. Remonty cząstkowe naw. na podsypce cem-piaskowej z klinkieru - 14,74 m2
drogowego ułożonego na płask ze spoinami wypełnionymi zaprawą cem
- korekta wysokościowa nawierzchni zjazdów z kostki beton.
18. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sort. zag. mechan. o śr. gr. 8cm –78,40 m3
- pobocza z destruktu asfaltowego
19. Humusowanie skarp warstwą humusu gr 5cm z obsianiem - 475,00m2
20. Geodezyjna mapa powykonawcza – 1 kpl.
II. Zakres zamówienia:
1. roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia
2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg poza terenem prowadzenia prac remontowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego
3. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności
4. usunąć wszelkie kolizje nie wymienione w opisie i uwagach, a które można było przewidzieć przy kalkulowaniu ceny oferty
5. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych
6. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej ten projekt
7. powiadomić zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg
w Łaziskach Górnych oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia
8. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót
9. po zakończonych robotach remontowych usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren
10. wykonawca zapewni wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przebudowywanej drogi, a jej wykonanie uwzględni w kalkulacji ceny oferty.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ ).
1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi.
1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy.
1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.
1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
1.8. Warunki gwarancji min. 5 lat gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji.
1.9. KODY CPV
Główny przedmiot zamówienia:
1 45233123 –7 - Roboty budowlane w zakresie naprawy dróg podrzędnych
1.10 Podwykonawcy:
1.10.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
1.10.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
1.10.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
1.10.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
1.10.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 12 do 17 (załącznik nr 6 do SIWZ)
1.10.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto.
1.11. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia.
1.12. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierownika robot, m.in. czynności związane z robotami ziemnymi, czynności związane z wymianą nawierzchni wykonywane podczas realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233123-7
Dodatkowe kody CPV: