II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa garażu OSP Zgoń
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WRZP.271.22.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowę garażu OSP Zgoń.
1.2.1. Garaż
Przedmiotem zamówienia jest budowa garażu dla bojowego wozu strażackiego OSP Zgoń. Projektowany budynek zlokalizowany będzie w Orzeszu przy ul. Klubowej na działkach nr 410/72, 411/72.
Budynek będący przedmiotem opracowania to garaż w konstrukcji stalowej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, jednostanowiskowy. Budynek nie jest przeznaczony na stały pobyt ludzi. Obiekt jest nieogrzewany wyposażony w instalację elektryczną. Ściany budynku są konstrukcji stalowej okryte płytami warstwowymi z rdzeniem poliuretanowym. Dach budynku jest jednospadowy o spadku 10 ° z płyty warstwowej. Wentylacja zaprojektowana jest jako grawitacyjna w postaci kratki wywiewnej Ø200 zlokalizowanej w tylnej ścianie garażu oraz otworów nawiewnych w dolnej części bramy garażowej tj. 6 kratek o pow. 40cm.Zaprojektowano bramę garażową jako segmentową przemysłową. Z rdzeniem z pianki poliuretanowej. Brama składa się z 6 segmentów 2x750mm+4x625mm w tym posiada 2 pasy przeszkleń z okien segmentowych. Typ prowadzenia bramy zaprojektowano jako normalny lekko podniesiony. W dolnej części bramy zlokalizowane zostaną kratki wentylacyjne o pow. 40cm² w ilości sztuk 6. Światło bramy wynosi 4x4,045m. Drzwi wejściowe zaprojektowano jako zintegrowane z bramą garażową, tzn. usytuowanie przeszklenia jak na bramie garażowej. Ponadto nad drzwiami znajdować się będzie wypełnienie ściany do wysokości bramy takie samo jak brama. Drzwi prawe, stalowe z rdzeniem z pianki poliuretanowej
Powierzchnia zabudowy 51,60 m2.
Powierzchnia całkowita budynku 51,60 m2.
Kubatura brutto budynku 275,44 m3.
1.2.2. Zjazd
Budowany zjazd będzie odpowiadał wytycznym zawartym w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiada drogi publiczne i ich usytuowanie. Jezdnia zjazdu zostanie utwardzona kostkę brukowej gr. 10 cm ułożoną na podbudowie z tłucznia i piasku. Jezdnia zjazdu będzie okrawężnikowana.
1.2.3. Utwardzenie terenu wokół garażu
Należy wykorytować teren przed budowanym garażem oraz wykonać utwardzenie z kostki betonowej na podbudowie. Powierzchnia utwardzonego terenu wynosi 50,00 m2.
1.2.4. Wykonanie nie obejmuje rozbiórki stodoły i obornika powyższe roboty zostały już wykonane. Do wyceny nie wliczamy pozycji od numeru 1 do numeru 18 w przedmiarze robót.
1.2.5. W zakresie przedmiotu zamówienia wymagane jest również:
a) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej przez uprawnionego geodetę na każdym etapie budowy obiektu jak również po zakończeniu budowy na potrzeby zgłoszenia obiektu budowlanego do użytkowania, w tym wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 4 egz., włącznie z naniesieniem na zasoby geodezyjne starostwa powiatowego
b) wykonanie projektu organizacji ruchu na terenie realizowanej inwestycji na czas budowy poprzez umieszczenie odpowiedniego oznakowania w terenie z uwzględnieniem warunków korzystania z terenu przez funkcjonujące budynki zapewnienie nieutrudnionego dostępu do nich.
c) zapewnienie sobie na własny koszt źródła poboru wody i energii elektrycznej na cele budowy oraz zainstalowania liczników zużycia wody i energii i innych mediów w razie konieczności. Wykonawca poniesie koszty zużycia energii i wody i innych mediów w czasie budowy,
d) dokonanie niezbędnych uzgodnień (z zarządcami sieci infrastruktury technicznej) w zakresie organizacji prowadzonych przez siebie robót i na mocy tych uzgodnień poniesienie wszelkich kosztów związane z tymi uzgodnieniami) – Wykonawca na własny koszt zapewni specjalistyczny nadzór branżowy i odbiory w pełnym zakresie (wymaganym przez zarządców sieci);
e) wykonanie badań, sprawdzeń i prób instalacji, sieci, urządzeń, przewodów kominowych i innych elementów obiektu, nie ujętych w przedmiarach robót a wymaganych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego do zgłoszenia obiektu budowlanego do użytkowania,
f) wykonanie badań, sprawdzeń nośności podbudowy, zagęszczeń podsypek, zasypek, obsypek oraz innych elementów nie ujętych w przedmiarach robót a wymaganych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego do zgłoszenia obiektu budowlanego do użytkowania i Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji;
g) w porozumieniu z Zamawiającym przygotowanie pełnej dokumentacji potrzebnej do przeprowadzenia odbioru końcowego i służącej przekazaniu przedmiotu zamówienia na stan środków trwałych Zamawiającego;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ).
1.3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi.
1.4 Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy.
1.5. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.
1.6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
1.7 Warunki gwarancji - min. 3 lata gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji.
2.Podwykonawcy:
2.1.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2.2.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
2.3.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
2.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
2.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 12 do 17 (załącznik nr 6 do SIWZ)
2.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto.
3. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia.
4. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika budowy lub Kierownika robót, m.in. czynności związane z pracami ziemnymi - przygotowanie tereny pod budowę, czynności związane z montażem konstrukcji stalowych, czynności murarskie, dekarskie, stolarskie, wykończeniowe, czynności brukarskie, czynności montażowe, instalacyjne
Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w projekcie umowy.
5. KODY CPV
Oznaczenie nazwy i kodu Wspólnego Słownika Zamówień co do przedmiotu zamówienia
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-0 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45223100-7,
45300000-0,
45310000-3,
45400000-0