Remont odcinków ul. Podgórskiej w Orzeszu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont odcinków ul. Podgórskiej w Orzeszu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoOrzesze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Orzesze
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-27
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112969
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112969 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Orzesze: Remont odcinków ul. Podgórskiej w Orzeszu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 527263-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Orzesze, krajowy numer identyfikacyjny 276257653, ul. ul. Św. Wawrzyńca  21, 43-180  Orzesze, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48323248800, faks +48323248826, e-mail rzp@orzesze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.orzesze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont odcinków ul. Podgórskiej w Orzeszu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WRZP.271.24.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.2. Opis przedmiotu zamówienia: „Remont odcinków ul. Podgórskiej w Orzeszu” ODCINEK I - remont drogi z BA na długości – 155 mb 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 2. Ścinanie poboczy o gr. 10 cm - 295,00 m2 3. Cięcie piłą naw. bitum. na gł. 6-10 cm (wcinki i pod przepust) - 30,60 m 4. Mechaniczna rozbiórka naw. bitum o gr 4 cm z wywozem mat z rozbórki –34,68 m2 (wcinki i pod przepust) 5. Rozebranie krawężników beton. o wym. 15x30cm na podsypce cem-piask– 37,00 m (z odwozem i utylizacją) 6. Rozebranie ław z betonu pod krawężniki (z odwozem i utylizacją) - 1,62 m3 7. Rowki w gruncie kat III-IV o wym 30x30 pod krawężniki i ławy kraw. – 27,00 m 8. Ława beton z oporem pod krawężniki - 1,62 m3 9. Krawężniki betonowe o wym. 15x30 i 15x22 cm na podsypce cem-piask. – 27,00 m 10. Demontaż studzienek ściekowych ulicznych bet. o śr. 500 mm - 2,00 kpl 11. Wyrówn. istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr >10 cm – 0,92 m3 (wzdłuż krawężnika i po demontażu wpustów) WYMIANA PRZEPUSTU 12. Rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 15 cm - 5,60 m2 13. Demontaż rurociągu bet. kielichowego o średnicy 300 mm - 7,00 m (z utylizacją) 14. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj. łyżki 0,25m3 - 5,60m3 (wykop pod rurę przepustu z odwozem i utylizacją) 15. Podłoża pod kanały i obiekty z mat. sypkich gr 15 cm i gr 25 cm - 5,105 m3 (podsypka pod przepust oraz obsypka rury i zasypanie wykopów pospółką) 16. Kanały z rur PVC lub PP fi 315 mm o klasie sztywności obwodowej SN 8 – 7,00 m 17. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sort. mech. gr 25 cm – 1,40 m3 (odtworzenie konstrukcji na przepuście) 18. Zabudowa prefabrykowanych ścianek czołowych betonowych - 2,00 szt ROBOTY NAWIERZCHNIOWE 19. Regulacja pionowa włazów kanałowych - 1,00 szt 20. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 5,00 szt 21. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem podbudowy tłuczniowej -790,50 m2 przy użyciu emulsji 0,8 kg/m2 22. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki -790,50 m2 (warstwa wyrównawcza – gr. 5 cm z transportem mieszanki) 23. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bet/bitum. - 790,50 m2 przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 24. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11S z transportem mieszanki -790,50 m2 (warstwa ścieralna - gr. 4 cm z transportem mieszanki) ZJAZDY 25. Remonty cząstkowe naw. bitum. mieszanką min-asf, grysową zamkniętą - 0,625 t 26. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 10 cm – 3,60 m3 (wyrównanie zjazdu destruktem asf.) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 27. Oczyszczanie rowu z namułu o gr. 30 cm z wyprofilowaniem skarp - 10,00 m ODCINEK II - remont drogi z destruktu asf. na długości – 160 mb ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Ścinanie poboczy o gr. 10 cm - 160,00 m2 2. Cięcie piłą naw. bitum. na gł. 6-10 cm wcinka - 3,80 m 3. Mechaniczna rozbiórka naw. bitum o gr 4 cm z wywozem mat z rozbórki –3,80 m2 ROBOTY NAWIERZCHNIOWE 4. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 5,00 szt 5. Profilowanie i mech zagęszczanie podłoża w gruncie kat V-VI - 616,00 m2 6. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 5 cm – 30,80 m3 (wyrównanie podbudowy mieszanką z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm) 7. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem podbudowy tłuczniowej -600,50 m2 przy użyciu emulsji 0,8 kg/m2 (droga + zjazdy) 8. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki - 561,50 m2 (warstwa wiążąca – gr. 4 cm z transportem mieszanki) 9. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11S z transportem mieszanki - 39,00 m2 (warstwa ścieralna – gr. 5 cm – zjazdy do posesji) 10. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bet/bitum. - 546,00 m2 przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 11. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11S z transportem mieszanki -546,00 m2 (warstwa ścieralna - gr. 4 cm z transportem mieszanki) ZJAZD Z KOSTKI BETONOWEJ 12. Rozebranie ręczne naw. z kostki niereg. o wys. 8 cm na podsypce cem-piask.- 8,45 m2 13. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 5 cm – 0,42 m3 (korekta wysokościowa zjazdu z kostki bet. i płyt beton.) 14. Wjazdy do bram z kostki beton. 20x10 cm o gr 8 cm na podsypce cem-piask.- 8,45 m2 (ułożenie kostki z rozbiórki i płyt beton. z rozbiórki) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 15. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 8 cm - 214,88 m2 (nawierzchnia z destruktu na poboczach) Zakres zamówienia: 1. roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia 2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg gminnych poza terenem prowadzenia prac remontowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego 3. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności 4. przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu 5. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbliżenia należy uzgodnić z gestorami sieci. 6. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej ten projekt 7. powiadomić zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Łaziskach Górnych oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia 8. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót 9. po zakończonych robotach remontowych usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ ). 1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.8. Warunki gwarancji min. 5 lat gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 1.9. KODY CPV 45233223–8 - Wymiana nawierzchni drogowej 1.10 Podwykonawcy: 1.10.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.10.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.10.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.10.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.10.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 12 do 17 (załącznik nr 6 do SIWZ) 1.10.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 1.11. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 1.12. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierownika robot, m.in. czynności związane z robotami ziemnymi, czynności związane z wymianą nawierzchni wykonywane podczas realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233223-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT87841.15
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DROGRÓD Szymon Tetla,  ,  Męczenników Oświęcimskich 37a,  43-229,  Ćwiklice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 110097,02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 110097,02
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 113127,64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekipy lub zatrudnię pracowników do prac wykończeniowych - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zakres prac: malowanie, szpachlowanie, gładzie, zabudowy g/k. Inwestycje to budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Praca na terenie Katowic i okolic. Termin rozpoczęcia pracy do ustalenia. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI