II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont odcinków ul. Podgórskiej w Orzeszu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WRZP.271.24.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.2. Opis przedmiotu zamówienia:
„Remont odcinków ul. Podgórskiej w Orzeszu”
ODCINEK I - remont drogi z BA na długości – 155 mb
1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
2. Ścinanie poboczy o gr. 10 cm - 295,00 m2
3. Cięcie piłą naw. bitum. na gł. 6-10 cm (wcinki i pod przepust) - 30,60 m
4. Mechaniczna rozbiórka naw. bitum o gr 4 cm z wywozem mat z rozbórki –34,68 m2
(wcinki i pod przepust)
5. Rozebranie krawężników beton. o wym. 15x30cm na podsypce cem-piask– 37,00 m
(z odwozem i utylizacją)
6. Rozebranie ław z betonu pod krawężniki (z odwozem i utylizacją) - 1,62 m3
7. Rowki w gruncie kat III-IV o wym 30x30 pod krawężniki i ławy kraw. – 27,00 m
8. Ława beton z oporem pod krawężniki - 1,62 m3
9. Krawężniki betonowe o wym. 15x30 i 15x22 cm na podsypce cem-piask. – 27,00 m
10. Demontaż studzienek ściekowych ulicznych bet. o śr. 500 mm - 2,00 kpl
11. Wyrówn. istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr >10 cm – 0,92 m3
(wzdłuż krawężnika i po demontażu wpustów)
WYMIANA PRZEPUSTU
12. Rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 15 cm - 5,60 m2
13. Demontaż rurociągu bet. kielichowego o średnicy 300 mm - 7,00 m
(z utylizacją)
14. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj. łyżki 0,25m3 - 5,60m3
(wykop pod rurę przepustu z odwozem i utylizacją)
15. Podłoża pod kanały i obiekty z mat. sypkich gr 15 cm i gr 25 cm - 5,105 m3
(podsypka pod przepust oraz obsypka rury i zasypanie wykopów pospółką)
16. Kanały z rur PVC lub PP fi 315 mm o klasie sztywności obwodowej SN 8 – 7,00 m
17. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sort. mech. gr 25 cm – 1,40 m3
(odtworzenie konstrukcji na przepuście)
18. Zabudowa prefabrykowanych ścianek czołowych betonowych - 2,00 szt
ROBOTY NAWIERZCHNIOWE
19. Regulacja pionowa włazów kanałowych - 1,00 szt
20. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 5,00 szt
21. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem podbudowy tłuczniowej -790,50 m2
przy użyciu emulsji 0,8 kg/m2
22. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki -790,50 m2
(warstwa wyrównawcza – gr. 5 cm z transportem mieszanki)
23. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bet/bitum. - 790,50 m2
przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2
24. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11S z transportem mieszanki -790,50 m2
(warstwa ścieralna - gr. 4 cm z transportem mieszanki)
ZJAZDY
25. Remonty cząstkowe naw. bitum. mieszanką min-asf, grysową zamkniętą - 0,625 t
26. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 10 cm – 3,60 m3
(wyrównanie zjazdu destruktem asf.)
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
27. Oczyszczanie rowu z namułu o gr. 30 cm z wyprofilowaniem skarp - 10,00 m
ODCINEK II - remont drogi z destruktu asf. na długości – 160 mb
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
1. Ścinanie poboczy o gr. 10 cm - 160,00 m2
2. Cięcie piłą naw. bitum. na gł. 6-10 cm wcinka - 3,80 m
3. Mechaniczna rozbiórka naw. bitum o gr 4 cm z wywozem mat z rozbórki –3,80 m2
ROBOTY NAWIERZCHNIOWE
4. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 5,00 szt
5. Profilowanie i mech zagęszczanie podłoża w gruncie kat V-VI - 616,00 m2
6. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 5 cm – 30,80 m3
(wyrównanie podbudowy mieszanką z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm)
7. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem podbudowy tłuczniowej -600,50 m2
przy użyciu emulsji 0,8 kg/m2 (droga + zjazdy)
8. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki - 561,50 m2
(warstwa wiążąca – gr. 4 cm z transportem mieszanki)
9. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11S z transportem mieszanki - 39,00 m2
(warstwa ścieralna – gr. 5 cm – zjazdy do posesji)
10. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bet/bitum. - 546,00 m2
przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2
11. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11S z transportem mieszanki -546,00 m2
(warstwa ścieralna - gr. 4 cm z transportem mieszanki)
ZJAZD Z KOSTKI BETONOWEJ
12. Rozebranie ręczne naw. z kostki niereg. o wys. 8 cm na podsypce cem-piask.- 8,45 m2
13. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 5 cm – 0,42 m3
(korekta wysokościowa zjazdu z kostki bet. i płyt beton.)
14. Wjazdy do bram z kostki beton. 20x10 cm o gr 8 cm na podsypce cem-piask.- 8,45 m2
(ułożenie kostki z rozbiórki i płyt beton. z rozbiórki)
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
15. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 8 cm - 214,88 m2
(nawierzchnia z destruktu na poboczach)
Zakres zamówienia:
1. roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia
2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg gminnych poza terenem prowadzenia prac remontowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego
3. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności
4. przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu
5. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbliżenia należy uzgodnić z gestorami sieci.
6. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej ten projekt
7. powiadomić zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg
w Łaziskach Górnych oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia
8. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót
9. po zakończonych robotach remontowych usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ ).
1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi.
1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy.
1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.
1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
1.8. Warunki gwarancji min. 5 lat gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji.
1.9. KODY CPV
45233223–8 - Wymiana nawierzchni drogowej
1.10 Podwykonawcy:
1.10.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
1.10.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
1.10.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
1.10.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
1.10.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 12 do 17 (załącznik nr 6 do SIWZ)
1.10.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto.
1.11. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia.
1.12. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierownika robot, m.in. czynności związane z robotami ziemnymi, czynności związane z wymianą nawierzchni wykonywane podczas realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233223-8
Dodatkowe kody CPV: