Ogłoszenie nr 112710 - 2017
z dnia 2017-07-27 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt realizowany w Zespole Szkół w Czerwionce-Leszczynach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: XII. Infrastruktura edukacyjna dla działania: 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego dla poddziałania: 12.2.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego – RIT
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::nie dotyczy
Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół, krajowy numer identyfikacyjny
27283987800000, ul.
ul. 3 Maja
42,
44230
Czerwionka-Leszczyny, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
324 312 034, faks
324 311 466, e-mail
zsczl@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zscl.pl
Adres profilu: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Powiatowa jednostka samorządu terytorialnego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
nie dotyczy
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa schodów wejściowych do budynku głównego Zespołu Szkół wraz z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz przebudową i remontem łazienki na WC z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZS.371.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia pn. „Przebudowa schodów wejściowych do budynku głównego Zespołu Szkół wraz z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz przebudową i remontem łazienki na WC z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych” jest wykonanie przebudowy schodów wejściowych do budynku głównego Zespołu Szkół w Czerwionce-Leszczynach przy ulicy 3 Maja 42 wraz z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych do tego budynku oraz przebudowa łazienki na WC również z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych.
2. Na przedmiot zamówienia, określony w pkt 1 składa się w szczególności zakres rzeczowy obejmujący m.in.:
1) roboty rozbiórkowe istniejących schodów, roboty ziemne, wykonanie konstrukcji schodów i pochylni, roboty wykończeniowe, wykonanie konstrukcji i pokrycia dachowego oraz poręczy schodów i pochylni,
2) roboty rozbiórkowe i ogólnobudowlane wykończeniowe ścian i podłóg wraz z montażem armatury oraz wykonaniem wewnętrznej instalacji elektrycznej a także wodno-kanalizacyjnej w pomieszczeniu WC.
3. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić wszystkie prace (roboty) w taki sposób, aby zapewnić pełne bezpieczeństwo uczniów oraz pracowników szkoły zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, oraz w taki sposób, aby nie utrudniać przemieszczania uczniów oraz pracowników szkoły na jej terenie. W każdym przypadku należy odpowiednio zabezpieczyć teren budowy.
W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany uzgadniać szczegółowe terminy i zakres prowadzenia robót z Zamawiającym, a także uwzględnić specyfikę obiektu, aby nie zakłócać prowadzenia zajęć lekcyjnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45110000-1
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45112500-0,
45431000-7,
45261100-5,
45261210-9,
45432000-4,
45421000-4,
45262500-6,
45311200-2,
45317300-5,
45330000-9,
45331210-1,
45400000-1
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert upłynął w dniu 25.07.2017 r. o godz. 10:30. W ww. terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Zgodnie zaś z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
Z uwagi na powyższe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia należało unieważnić.
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT54810.86 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.