II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie parkingu przy budynku ŁKS Łochów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.1.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na wykonaniu parkingu przy budynku ŁKS Łochów w ramach zadania w budżecie pn.: „Modernizacja
i zagospodarowanie terenu ŁKS Łochów”.
2. Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) wykonanie placu postojowego z 24 stanowiskami postojowymi na samochody osobowe z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce piaskowej o powierzchni
ok. 2081m2 w tym:
a) 2 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych,
b) placu manewrowego z 3 stanowiskami postojowymi dla autobusów,
2) wykonanie ciągu jezdnego wewnątrz działki o szerokości 5 m, umożliwiającego dojazd do budynku socjalno-administracyjnego, z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej o powierzchni ok. 149,20 m2,
3) wykonanie kanalizacji deszczowej - odprowadzenie wód opadowych z terenu parkingu poprzez wykonanie odwodnienia liniowego o długości 15 m wraz z wpięciem do studni chłonnych D1 i D3 oraz komór drenażowych przy tych studniach.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekt budowlany – Załącznik nr 8 do SIWZ,
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Załącznik
nr 9 do SIWZ,
4. Przedmiar robót – Załącznik nr 10 do SIWZ ma wyłączenie charakter dokumentu pomocniczego i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku
z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego.
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę – należy przyjąć, że wskazują one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem,
że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych
w dokumentacji.
7. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
8. W trakcie realizacji prac należy stosować materiały i wyroby fabrycznie nowe, odpowiadające wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej, posiadające atesty
i certyfikaty, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi świadectwami dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm, posiadające zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie
ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, złożoną ofertą, dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną.
10. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel i nadzór nad realizacją robót, umożliwiający wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie.
11. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z posiadaną odpowiednią wiedzą, doświadczeniem oraz potencjałem wykonawczym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, jakością i organizacją pracy.
12. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): minimum 36 miesięcy licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, maksymalnie 60 miesięcy licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie.
13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia.
14. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
15. Klauzula dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty w zakresie branży drogowej opisane w przedmiarze robót.
2) Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób pozostaje w gestii Wykonawcy.
3) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę uregulowane zostały we wzorze umowy Załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45233200-1,
45232452-5,