Remont pracowni elektrycznej do praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Czerwionce-Leszczynach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont pracowni elektrycznej do praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Czerwionce-Leszczynach przy ul. 3 Maja 42
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoCzerwionka-Leszczyny
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-18
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109133
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109133 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Czerwionka-Leszczyny: Remont pracowni elektrycznej do praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Czerwionce-Leszczynach przy ul. 3 Maja 42
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany w Zespole Szkół w Czerwionce - Leszczynach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: XII. Infrastruktura edukacyjna dla działania: 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego dla poddziałania: 12.2.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego – RIT
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 542205-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół, krajowy numer identyfikacyjny 27283987800000, ul. ul. 3 Maja  42, 44230   Czerwionka-Leszczyny, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 312 034, faks 324 311 466, e-mail zsczl@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zscl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pracowni elektrycznej do praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Czerwionce-Leszczynach przy ul. 3 Maja 42
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZS371.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont pracowni elektrycznej do praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Czerwionce-Leszczynach przy ul. 3 Maja 42”. 2. Powyższe zadanie obejmuje roboty budowlane w budynku w Czerwionce-Leszczynach przy ul. 3 Maja 42, związane między innymi z: robotami rozbiórkowymi, robotami murarskimi, robotami wykończeniowymi ścian, podłóg i sufitów, wykonaniem stolarki drzwiowej, wykonaniem wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz wentylacji mechanicznej 3. Szczegółowy zakres robót opisany został w poniższej dokumentacji budowlanej, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ: 1) Projekt budowlanowykonawczy „Remontu pracowni elektrycznej do praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Czerwionce-Leszczynach przy ul. 3 Maja 42”. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót „Remontu pracowni elektrycznej do praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w CzerwionceLeszczynach przy ul. 3 Maja 42”. 3) Przedmiar robót- „Remontu pracowni elektrycznej do praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Czerwionce-Leszczynach przy ul. 3 Maja 42”. 4) Projekt budowlany „Wewnętrznych instalacji elektrycznych”. 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót „Wewnętrznych instalacji elektrycznych”. 6) Przedmiar robót- „Wewnętrznych instalacji elektrycznych”. 7) Projekt budowlany „Wentylacji mechanicznej”. 8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót „Wentylacji mechanicznej”. 9) Przedmiar robót- „Wentylacji mechanicznej” 4. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) wykonać wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu w tym zaplecza budowy, 2) do wykonania zamówienia, stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.), użyte materiały winny być fabrycznie nowe, najwyższej jakości pod względem jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną, 3) zachować kolejność etapów, metod stosowanych technologii oraz materiałów i sprzętu zgodnie z opisem technologicznym i rozwiązaniem przedstawionym w projekcie budowlanym, 4) udzielić rękojmi i gwarancji na całość przedmiotu zamówienia na okres …… miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego, 5) we własnym zakresie rozwiązać zasilanie w wodę, 6) we własnym zakresie rozwiązać zasilanie w energię elektryczną. 5. Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy. Każdego dnia po zakończeniu prac należy doprowadzić budynek oraz teren wokół niego do stanu użytkowalności. 6. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo uzgadniać miejsce oraz termin i czas wykonywania prac (robót) z inwestorem. 7. Wszystkie prace muszą być realizowane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inwestora. 8. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż cechujących materiały określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. 9. Wykonawca zobowiązany będzie, aby osoby wykonawcy lub podwykonawcy wykonujące roboty budowlane objęte przedmiotem umowy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, szczegółowe informacje w tym zakresie zostały zawarte w rozdziale XXVIII niniejszej SIWZ. 11. Wykonawca będzie zobowiązany: uzgadniać szczegółowe terminy i zakres prowadzenia robót z Zamawiającym, a także uwzględnić specyfikę obiektu i zapewnić pełne bezpieczeństwo uczniów i pracowników szkoły, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym prawa budowlanego. Jednocześnie możliwe jest wykonywanie prac bez ograniczeń czasowych i godzinowych, włącznie z sobotami. 12. Wskazane w ust. 11 okoliczności nie będą mogły stanowić podstawy wydłużenia terminu wykonania zamówienia. 13. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według CPV 1) 45 11 00 00-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, 2) 45 42 10 00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 3) 45 44 21 00-8 Roboty malarskie, 4) 45 43 21 00-5 Kładzenie i wykładanie podłóg, 5) 45 30 00 00-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 6) 45 31 00 00-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 7) 45 31 23 10-3 Ochrona odgromowa, 8) 45 23 10 00-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych , 9) 45 33 12 10-1 Instalowanie wentylacji, 10) 45 33 10 00-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45442100-8, 45432100-5, 45300000-0, 45310000-3, 45312310-3, 45231000-5, 45331210-1, 45331000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert upłynął w dniu 17.07.2017 r. o godz. 11:30. W ww. terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie zaś z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Z uwagi na powyższe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia należało unieważnić.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT244857.97
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę na elewacje - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę na elewacje. Zatrudnię brygadę do elewacji posiadam własne rusztowania 70 zł za m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI